|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 9 Januari 2009, 17:21:09 » |
|
Jammer voor hen die dachten dat Oostende de hekkensluiter was  Zondag, 27 september 2009 - 17u00 Clouseau Tour 2009 "Make-A-Wish" B Vlaanderen - Roeselare - cc De Spil Roeselare - cc De Spil 8800-Roeselare Belgie Ticketinfo : +32(0)51265700 www.despil.be Extra info : www.thatsann@telenet.be
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 Januari 2009, 17:26:13 » |
|
Aan de telefoon zeggen ze dat die ticketverkoop pas start met het nieuwe seizoen, wat op 1 september zou vallen. Zou dat kunnen kloppen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Januari 2009, 17:49:08 » |
|
das een end van hier en een weekje na m'n verjaardag.. hopen dat ik tegen dan van mijn voorlopig rijbewijs vanaf ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:01:09 » |
|
Mail anders eens naar dat emailadres eronder. Het is van make a wish, wellicht doen die ook tickets.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:03:13 » |
|
Ik heb reeds gemaild naar het secretariaat van make a wish. En vanaf ik iets meer weet, zal ik het hier plaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:00:04 » |
|
staat op de site van de spil verkoop losse ticketten " vanaf 1 september " TENMINSTE ALS HET NOG NIET VOLZET IS DOOR DE ABONNEES DIE VOORRANG KRIJGEN OM TE BESTELLEN
wat een gevaarlijke situatie
als je iemand kent die daar abonnement neemt, laat het aub weten want een abonnee mag wel zoveel kaarten bestellen als em wil
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:04:08 » |
|
op een goei plaatsje moet je dan waarschijnlijk al niet meer rekenen  wel zonde voor de afsluiter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:24:45 » |
|
Ja irritant is dat hey! Vroeger was het ook minimaal 5 voorstellingen ofzo. Tegenwoordig is dat in Nederland anders geregeld. Je geeft aan waar je heen wil (mag 1 voorstelling zijn) en dan zit je in een loting. Heel spannend, maar dan heeft iedereen gelijke kansen. Met Acda en de Munnik ging dit bijna altijd zo. En net toen in amstelveen waren we uitgeloot... uiteindelijk toch kaarten te pakken, maar man man man 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:33:12 » |
|
is nog niet zeker dat dit de afsluiter is hé misschien volgen er nog concerten ...
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:33:27 » |
|
Waaaaaaaaaaaaauuuuw we worden verwend!!! ma is da hun gewone tour ook?? of is da maar een paar liedjes da ze gaan zingen... ja idd met die abonnees das dikke shit!!! Als vroeger geert hoste kwam zat de spil al vol met de abonnees alleen de andere mensen hadden er geen kans meer van 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:38:05 » |
|
zal met clouseau zeker niet anders zijn ....
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:38:41 » |
|
OH YEAH, OH YEAH xD !
2x in Roeselare, tis da het zo moe zyn zkr :'). Super xP !
& Ik ken iemand met abonnee..
x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:40:36 » |
|
olapola  en zou die persoon heel veel kaartjes willen bestellen 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:42:04 » |
|
ja tzullen er heeeeeeeeeeel veel moeten zijn  verzekers 2 rijen ofzo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:45:22 » |
|
Omygod xD! Kzal zien wa'k kan doen, kweet da wel ni of di persoon da ga wille doen  . Kzal eens goe woordje proberen doen. Als het dan bekend wordt dat je kan bestellen, geefk zo snel mogelyk dan andrs mn rekening nr. en moet je gwn bedrag storte en bestel'k ze =). x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|