|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:20:17 » |
|
Ik heb frietjes van de frituur gegeten, met een rib burger, yummie!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
shaniake
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:30:46 » |
|
Wegens verbouwingen moet ik het momenteel stellen zonder keuken. Ben dus genoodzaakt om microgolfkost te eten. Vandaag was het witloof met ham en kaassaus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:34:20 » |
|
Pannenkoeken met gebakken ananas en/of appel... lekker... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 9 Januari 2009, 22:32:25 » |
|
Gebakken aardappeltjes, bloemkool en een gehaktbal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 10 Januari 2009, 10:05:48 » |
|
Hier spaghetti bolognese met kaas.
tgoh zwijg, ik krijg het water in mijn mond kheb zo'n zin in een Spaghetti Kastart hé. Iemand daar al geweest in de Kastart in Gent? Daar hebben ze de beste spaghetti ter wereld! Ken het niet, maar als je het adres geeft kan daar misschien wel verandering inkomen  Trouwens in Strombeek bever (bij Brussel) aan de oude mechelsebaan ken ik ook een leuk adresje voor spaghetti  . Noemt de pattattenzak - bij pee klak. Héél bekend in de regio. Komen ook veel bekenden van de vrt & van vtm. Niet dat je er daarom naar toe moet gaan, maar vind het een leuke annekdote
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Januari 2009, 10:13:25 » |
|
DE KASTART Tel. : 09.224.36.27 Onderbergen 42 9000 GENT Het is een straat die evenwijdig loopt met de Veldstraat... Eenmaal je daar spaghetti hebt gegeten, wil je nooit meer elders een spaghetti eten hoor  Van zodra we eens in de buurt zijn zullen we dat eens gaan uittesten  Zal wel niet voor direct zijn. Waneer hebben ze hun sluitingsdag!! Kwestie van niet voor niets voor de deur te staan hé
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 10 Januari 2009, 13:11:00 » |
|
Hier zijn het vanavond verse frietjes met steak, sla tomaten en eitjes lekker belgisch dus 
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
Fien
Adrenaline
Blijf altijd jezelf!
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 10 Januari 2009, 14:11:17 » |
|
Vanavond eten wij zelf gemaakte nasi goreng, ben eens benieuwd 
|
|
|
|
|
|
Na 22 jaren in het leven, maak ik het testament op van mijn jeugd- BdG
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 10 Januari 2009, 14:42:14 » |
|
Broodje met een salade, lekker makkelijk.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 10 Januari 2009, 15:43:39 » |
|
snijbonen, aardappelschijfjes en biefstuk mmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:10:20 » |
|
Ik ga vanavond witloof met kaassaus maken, patatjes eerst schillen, dan koken, en dan bakken hehe  en ne schnizel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:20:40 » |
|
gisteren verse groentensoep klaargemaakt vandaag rijst met zoet zure saus en kippensate's morgen witloof in den oven met puree
|
|
|
|
|
|
Mijn grote liefde heet "MUZIEK"
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 10 Januari 2009, 19:37:55 » |
|
Frietjes met gebakken scampi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
In Stereo

Jij daar, Jij daar maakt mijn dromen waar...
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 Januari 2009, 21:58:33 » |
|
Zalm in dillesaus met puree en erwtjes mmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 10 Januari 2009, 22:59:46 » |
|
Haha wat een respons! Leuk hoor  Wij hebben vandaag veel geklust en opgeruimd in huis, eens de boel aan kant was had ik echt geen zin meer om nog te koken. Voor Nova had ik nog een left-over van gister en terwijl ze dat heerlijk weg zat te eten heeft Martijn frietjes gehaald en voor mij een hamburger. Nu ja, daar kom je zo makkelijk niet mee weg bij Nova dus die heeft nog 2 kipnuggetjes gehad, gelukkig zat ze al behoorlijk vol dat scheelde weer vette hap voor haar  Dus ja, niet echt inspirerend eten en ik heb het allemaal nog terug uitge***** ook, iets met boontje en zijn loon 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|