Bedankt voor de complimenten!
@Wullebolle: was ook mijn eerste keer!
En vrienden worden van Koen en Kris?? Het geluk hebben van in hun streek te hebben gewoond, op dezelfde school te hebben gezeten, de beginperiode van Clouseau als vriend meegemaakt te hebben.... voilà...

Maar nog eens, hij profiteert daar niet van. Als Koen hem ziet tijdens een optreden, zwaait Koen wel altijd of maakt toch een gebaar in zijn richting. Maar tot vorig weekend hebben we nog nooit ergens gewacht om ze achteraf te zien. En ik was nu iets te curieus om te zien hoe Koen echt was... zo sympathiek als op podium/TV of... en gelukkig is hij ook ECHT zo!
Ooit traden ze op in Halle, door een vriend (organisator) hadden we plaatsen op de eerste rij. Mijn vriend was daar al niet voor te vinden en toen Koen begon over het feit dat hij blij was dat hij mensen zag die hij kende van vroeger en dan wees naar mijn vriend, kon hij wel door de grond zakken... hehe

Zelfs paar jaar geleden in het Sportpaleis merkte Koen hem op tussen die duizenden mensen... Meisjes die naast mijn vriend zaten dachten direct dat wij familie waren van de broertjes!
Grappig eigenlijk!!