Het was een plezante middag. Om 11u was ik daar maar alvorens ik m'n wagen geparkeerd had & op het terrein was, duurde toch nog even. Eenmaal 'binnen' even gaan zien hoe het zat met de ruimte & plaatsen & dat viel goed mee. Dan eerst maar iets gaan eten & drinken inslaan voor daarna. Als Sam Gooris gedaan had ben ik naar voren gewandeld. De meeste gingen toen toch weg van voor. Zo kwam ik toch nog eerste rij, mede dankzij Katia & Saskia. Na de Sam kwamen Lisa Del bo, Luc Steeno & Willy sommers. Dat viel goed mee. Het is niet echt m'n ding, maar het was ok om de tijd door te komen. Ik was wel blij verrast om te zien al die mensen toch al die teksten kenden

. Na dit trio kwamen de Romeo's. Brachten vooral covers, maar het was plezant om te horen & te zien

Nadat die weg waren was het wachten op Clouseau. Die begonnen redelijk op tijd. Ze speelde een normaal & volledige set. Alle nieuwe nummers zaten erin

. De toegiften waren: Wat een leven, Anne & Louise. Koen had z'n kinderen bij & dat hebben we geweten

Tussendoor waren ze al wel eens langsgelopen & mochten ze helemaal van voor aan de uitloper van het podium zitten. Daar waar de mannen van het geluid & licht zitten. Maar tegen het einde waren ze al weer backstage. Met behulp van (ik denk neefjes) was Nono op het podium geraakt & hij stond zo zalig mee te dansen & te shaken & ondertussen te genieten van z'n fricandel. Dan was de eerste toegift gedaan & meneer vond het nodig dat papa ook een stukje kreeg. Dus Nono loop zonder er bij stil te staan achter Kris & Frank langs naar z'n papa.

Het was zo schitterend om te zien. Dan liep hij weer terug in z'n 'hoekje' & daar stond hij lekker mee te doen & te dansen. Ben benieuwd wat dat gaat worden binnen een paar jaar

Om ca 16u30 was het gedaan. Dan ben ik eerst nog even iets gaan eten & wat gaan drinken. Er was toch geen doorkomen aan om van het terrein af te komen. Bij 'buitenkomen' nog even aan de uitgang gaan zien. De meesten waren vrij snel weg & dan ben ik ook richting huis vertrokken.
Van zodra ik kan zal ik m'n foto's wel op FAceboek zetten. Maar dat zal pas ergens volgende week worden