|
ilseke
|
 |
« Gepost op: 3 Januari 2009, 19:27:45 » |
|
9 mei treden ze hier op! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:46:13 » |
|
vanwaar komt deze info? Dit is echt wel super dichtbij, ik woon nl in deelgemeente van diksmuide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:47:45 » |
|
Aha kheb het zelf al gevonden, het staat op de officiële website van clouseau de agenda is aangevuld 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:51:03 » |
|
wat betekent 'tbc' op die site??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:52:09 » |
|
To be confirmed, dacht ik! wat betekent 'tbc' op die site??
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:53:48 » |
|
ah, ik had er nog nooit van gehoord  merci!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 4 Januari 2009, 00:54:55 » |
|
ah, ik had er nog nooit van gehoord  merci! Ik ook ni ='). Hopelyk wordt er nog snel wat meer over bekend, want ik wil zeker gaan, das maar halfuurke vn Roeselare  . x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Januari 2009, 12:40:06 » |
|
Dat zal waarschijnlijk op het vredesconcert zijn, dat gaat door op de weide voor de ijzertoren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Januari 2009, 12:49:23 » |
|
Dat zal waarschijnlijk op het vredesconcert zijn, dat gaat door op de weide voor de ijzertoren.
ja dat zal idd op ten vrede zijn, dat is altijd in mei Nu blijkt dat ik er jammer genoeg niet kan bij zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 5 Januari 2009, 12:52:52 » |
|
Ja, tzou wel kunnen xD.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Januari 2009, 09:26:52 » |
|
het is inderdaad op ten vrede dat ze optreden. dit programma heb ik gevonden
Zaterdag 9 mei vanaf 14u (deuren: 13u30)
Radio Bembem on Tour
Radio BemBem: programma's op kindermaat Radio BemBem richt zich exclusief op Nederlandstalige kids van drie tot negen jaar. Men programmeert de hele dag door frisse, toegankelijke muziek voor die doelgroep. Studio 100, bekend van onder meer Samson en Gert, Kabouter Plop, Spring, Piet Piraat en K3, plus Q-music bundelen hun expertise bij dit unieke kinderproject. Met Radio BemBem krijgen de kids een eigen kanaal, met een specifiek voor hen bedoeld aanbod.
Tracey McRory (Ierland) Masabo (Rwanda) Paco Diatta (Senegal)
Auteur-zanger-componist die de meest exclusieve contacten onderhoudt met de muziek, is steeds op zoek naar universele waarden. Hij zingt over het lot, de oorlogen en hun gevolgen (o.a. Hiroshima), ballingschappen, immigratie, broedermoorden en de dodelijke macht. Eveneens schenkt hij veel aandacht aan de problemen waarmee Afrika te maken heeft. Zijn teksten zijn de weerspiegeling van een geslaagde cultuurvermenging. Treedt in Vlaanderen meestal op met Eric Baranyanka. Abdelli (Berber) feat. Dani Klein (Vaja Con Dios) Thé Lau & Maria de Fátima (Portugal) Habib Koité (Mali)
Uniek omdat Habib een combinatie brengt van verschillende muzikale stijlen, die specifiek zijn voor de lokale culturen en alle etnische groepen.
Clouseau Presentatie: Geena Lisa
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Januari 2009, 19:33:30 » |
|
het is inderdaad op ten vrede dat ze optreden. dit programma heb ik gevonden
Zaterdag 9 mei vanaf 14u (deuren: 13u30)
Radio Bembem on Tour
Radio BemBem: programma's op kindermaat Radio BemBem richt zich exclusief op Nederlandstalige kids van drie tot negen jaar. Men programmeert de hele dag door frisse, toegankelijke muziek voor die doelgroep. Studio 100, bekend van onder meer Samson en Gert, Kabouter Plop, Spring, Piet Piraat en K3, plus Q-music bundelen hun expertise bij dit unieke kinderproject. Met Radio BemBem krijgen de kids een eigen kanaal, met een specifiek voor hen bedoeld aanbod.
Tracey McRory (Ierland) Masabo (Rwanda) Paco Diatta (Senegal)
Auteur-zanger-componist die de meest exclusieve contacten onderhoudt met de muziek, is steeds op zoek naar universele waarden. Hij zingt over het lot, de oorlogen en hun gevolgen (o.a. Hiroshima), ballingschappen, immigratie, broedermoorden en de dodelijke macht. Eveneens schenkt hij veel aandacht aan de problemen waarmee Afrika te maken heeft. Zijn teksten zijn de weerspiegeling van een geslaagde cultuurvermenging. Treedt in Vlaanderen meestal op met Eric Baranyanka. Abdelli (Berber) feat. Dani Klein (Vaja Con Dios) Thé Lau & Maria de Fátima (Portugal) Habib Koité (Mali)
Uniek omdat Habib een combinatie brengt van verschillende muzikale stijlen, die specifiek zijn voor de lokale culturen en alle etnische groepen.
Clouseau Presentatie: Geena Lisa
En zijn er ook uren bekend apart van de groepen? Van waar heb je da ? x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Januari 2009, 10:15:18 » |
|
Al kaarten beschikbaar voor deze? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Januari 2009, 10:45:13 » |
|
ik heb ne keer gegoogeld en "ten vrede ingetikt" daar vond ik dat terug
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Januari 2009, 18:30:20 » |
|
ik denk dat die kaarten nu nog niet te verkrijgen zijn, als ik het me goed herinner kon je vorig jaar gratis of goedkoper aan kaarten geraken door mee te doen aan een fiets tocht maar weet niet meer juist hoe dat in elkaar zat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|