|
ilseke
|
 |
« Gepost op: 3 Januari 2009, 19:19:29 » |
|
De Clouseau Tour 2009 staat nu online op de agenda van de officiële site! http://www.clouseau.be/agenda.aspEn zoals ik kan zien is er op zondag 3 mei ook een concert in de stadsschouwburg in Antwerpen! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:15:21 » |
|
Ik had vanmiddag nog gekeken en toen stond er nog niets... zou het een voorgevoel geweest zijn 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Januari 2009, 09:46:23 » |
|
al 20 concerten op de site nog 30 te gaan  k ga me echt proberen te beperken; k ga d er tussen de 10 en 15 doen van de zomertour
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 4 Januari 2009, 10:34:07 » |
|
Heb er nou al drie thuis hangen,turnhout ga ik ook doen,maar dat is vrij toegang,dus zit nou op vier. Maar er komen zeker nog twee bij die van antwerpen stadsschouwburg en van geel,en waarschijnlijk nog,want de lijst is nog niet volledig op de site.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 4 Januari 2009, 11:41:49 » |
|
Ik wil er rond de 7 doen.... zou wel meer willen maar ik wil zoveel + in december wil ik er ook weer een stuk of 6 en tja... ik werk, moet ook de huur nog betalen, heb nog altijd verhuisplannen... je kan niet alles hebben hey in het leven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 4 Januari 2009, 14:29:56 » |
|
bij mij zal het ook ongeveer zijn,wil ook in december er meer doen als 3
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 5 Januari 2009, 08:48:46 » |
|
Bij de vorige zomertour had ik me voorgenomen om er niet meer dan 1 per maand te doen. Dat is me toen niet gelukt, want het zijn er meer geworden. Soms 2 per maand  Dus voornemens op dat vlak ga ik me niet vastbinden. Lier heb ik al binnen, dus daar ben ik zeker van. De rest valt nog af te wachten.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Januari 2009, 14:09:21 » |
|
Lier doe ik zeker, Antwerpen staat bovenaan op het verlanglijstje, Turnhout en Rivierenhof Deurne quasi zeker, Vorst Nationaal lonkt en lonkt en lonkt...  .mmm en dan maar afwachten wat er nog uit de bus komt.... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Januari 2009, 14:28:16 » |
|
Ik wil ook zeker naar de Stadschouwburg in Antwerpen. Later op de zomer zal ik niet te veel meer kunnen gaan wegens boeleke dat zich begin juni aankondigt. Maar tegen december kan ik er dan uiteraard wel weer vollen bak invliegen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 5 Januari 2009, 18:43:36 » |
|
Wij hebben momenteel dit lijstje genoteerd: - 2 mei Antwerpen - 29 mei Brussel - 6 juni Oosterhout - 6 augustus Deurne - 19 september Hasselt Turnhout onder voorbehoud, als het mooi weer is wel  En nu maar afwachten wat de rest van het jaar nog geeft qua data!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
djaggerke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:28:46 » |
|
op 19 juni treedt clouseau op in geel maar bij de prijs en extra info staat tbc vermeld, weet iemand wat dit betekent want ik in elk geval niet alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:31:20 » |
|
to be continued
|
|
|
|
|
|
|
|
|
djaggerke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 5 Januari 2009, 22:05:21 » |
|
hoe dom van mij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 5 Januari 2009, 22:45:31 » |
|
Staat het hier niet voor 'to be confirmed'?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 5 Januari 2009, 23:22:36 » |
|
Kan ook! Eigenlijk een beetje het zelfde toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|