Sigrid
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 22 December 2008, 19:05:25 » |
|
Hallo!  Het is bijna zover: er staat op oudjaar in het sportpaleis een toffe party te wachten. Ik wil het absoluut niet missen. Ik heb niet echt iemand die meegaat en vind het lastig op de jaarwisseling alleen te staan. Ik heb al een lieve jongedame gevonden die graag meegaat en zij had de idee om het nog leuker te maken. Misschien zijn er nog mensen in ons geval en nu nog twijfelen om het ticketje te kopen. Wij doen een oproep aan iedereen die ook zonder iemand daarheen gaat en misschien wel mee wil aansluiten. Wie weet krijgen we zo een hele plezante bende bij elkaar. Tot .... sigrid.lesage@skynet.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 December 2008, 19:12:00 » |
|
Ik kom misschien ook alleen! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 December 2008, 19:52:57 » |
|
Ik verkoop mijn kaartje voor oudejaar  Is geen grap...  Ik heb er 34 euro voor betaald en voor 20 euro gaat ze de deur uit..... Laat maar wat weten....
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 December 2008, 22:14:47 » |
|
Ik kom misschien ook alleen!  Kesh, wij zijn er toch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 23 December 2008, 08:28:18 » |
|
Ik ga met m'n ventje, maar er zijn er verschillenden die alleen gaan. Maar eenmaal kan dat toch één grote groep worden lijkt mij. Oud & nieuw op je eentje lijkt me ook niet echt leuk hé.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 23 December 2008, 08:30:36 » |
|
Ik verkoop mijn kaartje voor oudejaar  Is geen grap...  Ik heb er 34 euro voor betaald en voor 20 euro gaat ze de deur uit..... Laat maar wat weten.... Gek geworden? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 23 December 2008, 08:31:23 » |
|
Hallo!  Het is bijna zover: er staat op oudjaar in het sportpaleis een toffe party te wachten. Ik wil het absoluut niet missen. Ik heb niet echt iemand die meegaat en vind het lastig op de jaarwisseling alleen te staan. Ik heb al een lieve jongedame gevonden die graag meegaat en zij had de idee om het nog leuker te maken. Misschien zijn er nog mensen in ons geval en nu nog twijfelen om het ticketje te kopen. Wij doen een oproep aan iedereen die ook zonder iemand daarheen gaat en misschien wel mee wil aansluiten. Wie weet krijgen we zo een hele plezante bende bij elkaar. Tot .... sigrid.lesage@skynet.beSigrid!!! Kom gewoon lekker bij de rest van de Clounited bende staan, er zal volk genoeg zijn dat je dan zal leren kennen, maak je dààr vooral geen zorgen over 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 23 December 2008, 08:33:46 » |
|
Ik verkoop mijn kaartje voor oudejaar  Is geen grap...  Ik heb er 34 euro voor betaald en voor 20 euro gaat ze de deur uit..... Laat maar wat weten.... Dat zou ik wel héél jammer vinden 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 23 December 2008, 10:09:19 » |
|
Wij komen met een groepje en slepen misschien nog iemand mee!  Hoe meer zielen.......... 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23 December 2008, 11:14:00 » |
|
vind dat er veel kaartjes verkocht worden voor die dag op het forum ze hadden gewoon zo vroeg geen reclame moeten maken op tv dan kwamen er waarschijnlijk meer mensen ga toch voor liever live hoor en ze te zien,dit gebeurt waarschijnlijk maar een keer,en de dvd kun je nog instellen kom ook alleen,we maken er gewoon een clounitedmeet van,en we spreken gewoon samen af en niemand voelt zich alleen
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 23 December 2008, 12:47:13 » |
|
VOOR ALLE DUIDELIJKHIED IK GA NOG OP OUDEJAARSAVOND HOOR.Maar als je gratris kan gaan waarom dan niet.
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 23 December 2008, 13:31:39 » |
|
vind dat er veel kaartjes verkocht worden voor die dag op het forum ze hadden gewoon zo vroeg geen reclame moeten maken op tv dan kwamen er waarschijnlijk meer mensen ga toch voor liever live hoor en ze te zien,dit gebeurt waarschijnlijk maar een keer,en de dvd kun je nog instellen kom ook alleen,we maken er gewoon een clounitedmeet van,en we spreken gewoon samen af en niemand voelt zich alleen
Als je reclame maakt komen er juist meer mensen lijkt mij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 23 December 2008, 13:37:29 » |
|
Ik denk reclame maken dat het live wordt uitgezonden...dat ze dat bedoelt Sonja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 23 December 2008, 13:45:53 » |
|
Ik denk reclame maken dat het live wordt uitgezonden...dat ze dat bedoelt Sonja.
Dan nog, niets leuker om erbij te zijn, dat is toch anders dan thuis voor de buis. Ik geloof niet dat het daarmee te maken heeft. Ik denk dat het gewoon te kort op de crescendo concerten is. De meeste mensen gaan gewoon 1x naar Crescendo kijken en geloven het dan wel. Oud jaar is voor veel mensen toch iets speciaal wat ze liever anders vieren dan in het sportpaleis. Ik denk zelf dat ze het beter verhuizen naar de Lotto Arena, want ik vrees een beetje dat het een triest zicht gaat zijn volgende week.... veel lege plekken op de tribunes in elk geval.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 23 December 2008, 18:24:55 » |
|
" Het Partyconcert eindigt om 01.30 uur en wordt gevolgd door de opening van het dessertenbuffet in het Hospitality Center." ik ben na afloop aan de toetjes bar!! alles voor mezelf?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|