|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 19 December 2008, 10:36:22 » |
|
Ik las ook nog dat na het concert van Clouseau Regi tot 3u een set speelt en daarna Dimitri wouters (kan dat?) tot 7u. Na Clouseau mogen alle mensen vanaf de tribunes naar het middenplein. Dat kan niet anders betekenen dan dat er echt weinig tickets verkocht zijn.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 19 December 2008, 18:11:22 » |
|
Ik las ook nog dat na het concert van Clouseau Regi tot 3u een set speelt en daarna Dimitri wouters (kan dat?) tot 7u. Na Clouseau mogen alle mensen vanaf de tribunes naar het middenplein. Dat kan niet anders betekenen dan dat er echt weinig tickets verkocht zijn.
Er zjn zonder twijfel ook een hoop mensen die na afloop van het concert al weggaan. En zo'n dj-set volgen vanop je zitplaats in blok 237 (ik zeg maar wat  ) lijkt me niet echt optimaal. 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 December 2008, 18:14:11 » |
|
Er zjn zonder twijfel ook een hoop mensen die na afloop van het concert al weggaan. En zo'n dj-set volgen vanop je zitplaats in blok 237 (ik zeg maar wat  ) lijkt me niet echt optimaal.  Ik denk dat wij bij die mensen zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 December 2008, 18:18:01 » |
|
Er zjn zonder twijfel ook een hoop mensen die na afloop van het concert al weggaan. En zo'n dj-set volgen vanop je zitplaats in blok 237 (ik zeg maar wat  ) lijkt me niet echt optimaal.  Ik denk dat wij bij die mensen zijn  Oeps.... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 19 December 2008, 20:10:38 » |
|
Atyke, neem jij dit eigenlijk op?! (pleasssse  ) Aja tuurlijk, dat wil ik niet missen. Ben dan niet thuis. LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 20 December 2008, 16:19:57 » |
|
Ik zal er ook bijzijn,kzie er al enorm naaruit!
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 December 2008, 17:22:09 » |
|
ik hoop voor julie dat ze het niet aflasten waaschijnlijk als er te weinig volk komt zal het volgens mij nt de zaal ernaast gaan maar aflasten neen dat denk k niet
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 December 2008, 18:03:51 » |
|
Ik denk als ze het zouden aflassen we dat nu toch wel al geweten zouden hebben... om dat zo heel erg last minute af te lassen lijkt me ook niet echt vriendelijk want dan moet je toch zo wat anders kunnen plannen op een avond als deze!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 December 2008, 18:06:24 » |
|
denk het ook niet dat ze het aflasten,heb er nog een mail van gehad informatie over het vervoer enzo.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 December 2008, 21:45:06 » |
|
Ik denk als ze het zouden aflassen we dat nu toch wel al geweten zouden hebben... om dat zo heel erg last minute af te lassen lijkt me ook niet echt vriendelijk want dan moet je toch zo wat anders kunnen plannen op een avond als deze!
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Ik kan mij sowieso bij vrienden gaan vervoegen mocht het afgelast worden, maar ik kijk toch wel hard uit naar mijn concertavondje op Oudejaar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 December 2008, 08:50:13 » |
|
Ik hoop toch zeker wel dat het doorgaat. Desnoods in de zaal ernaast. We kijken er héél erg naar uit. Ik kreeg vorige week nog een mail van het sportpaleis met de praktische uitleg. Die zullen ze toch niet versturen als ze niet zeker zijn dat het doorgaat. Trouwens de vrt,zendt het ook uit. Als het afgelast wordt, moeten die ook een alternatief gaan zoeken, hé
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 December 2008, 12:33:06 » |
|
en is de lotto arena dan vrij? past dat podium daar? wie gaat dat ff over straat dragen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 December 2008, 17:22:14 » |
|
De lotto arena is vrij, daar had ik al naar gekeken en verder lijkt het mij allemaal niet iets waar wij onze kop over moeten breken. Sowieso, waar zijn we mee bezig? Dat gaat gewoon door, klaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 December 2008, 22:29:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 25 December 2008, 22:32:18 » |
|
amai wou dat ik ook naar dat feestje kon maarja gaat niet we gingen naar een leuk feestje inde buurt maard aar willen ze niet meer heen 
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|