|
v 054116
|
 |
« Gepost op: 12 December 2008, 10:24:46 » |
|
Win tickets bij radio 2 Voor het clouseau-party is het morgen 13 december=bij het programma muziekmakers 
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 December 2008, 17:09:04 » |
|
thx voor de tip! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 December 2008, 18:00:29 » |
|
Ze proberen nu vanalles om er nog wat volk naartoe te krijgen! Maar ja veel mensen gaan gewoon een keer naar clouseau in het sportpaleis. Die zijn niet zo gek als wij. En oud jaar volgt dan gewoon te kort op de Crescendo concerten... Er zijn echt nog niet veel tickets verkocht en ik hoor zelfs enge geruchten.... laat ik het zo zeggen: Niet raar staan kijken als straks besloten wordt het feest af te blazen... (of wie weet verhuizen ze het dan wel naar de zaal ernaast!) Maar goed het zijn zelfs geruchten en het is nog nergens bevestigd. Dus niet paniekeren 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 12 December 2008, 18:12:21 » |
|
als het maar door gaat,en de zaal daar langs maar is ook goed hoor,zolang ik maar en wij allemaal met clouseau kunnen feesten vind ik het goed,toch
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 12 December 2008, 19:11:00 » |
|
Alleen de mensen met vaste plaatsen zou dan wat lastig zijn, maar goed dat zal wel oplossen toch? Als ze het optijd beslissen kunnen ze nieuwe tickets afdrukken.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 December 2008, 20:23:44 » |
|
Zoals ik het zie: Wij hebben geen andere plannen voor Oudejaar buiten dat concert en Koen en Kris ook niet. Duuuuuuuuus: als het niet doorgaat gaan wij gewoon een feestje met hen gaan bouwen zekers!  Waarom moeilijk maken als het makkelijk kan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katrien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 December 2008, 23:52:34 » |
|
Koen maakt alvast flink reclame  Hopelijk gaat alles door en blijft het dus bij 'geruchten' hé, ik heb wel een alternatief, maar helemaal tippen aan zo'n concert kan dat toch niet hoor *lol*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 14 December 2008, 14:45:07 » |
|
de dingen nemen zoals ze komen mensen, dat bespaart je een hele hoop gedoe en doemdenkerij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 December 2008, 20:33:57 » |
|
als het het afgelasten dan ontplof ik!!!!  maja lotto arena is idd goe alternatief ze hebben vroeger george michael ook verplaatst van werchter naar sportpaleis omda ze ni genoeg tickets verkocht hadden  dus we blijven positief denken!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 December 2008, 10:51:03 » |
|
maja lotto arena is idd goe alternatief  Lijkt mij ook wel... Zou intiemer zijn ..... 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 December 2008, 19:48:26 » |
|
de dingen nemen zoals ze komen mensen, dat bespaart je een hele hoop gedoe en doemdenkerij!  man man, ik wou dat ik zo kon relativeren gelijk u super is da ik ga nu wel niet naar het party-concert maar uw woorden deden me er weer aan denken hoe jij u van niet veel aantrekt ;-)
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 December 2008, 19:52:43 » |
|
maja lotto arena is idd goe alternatief  Lijkt mij ook wel... Zou intiemer zijn .....  maja an de andere kant... als er al te veel zitplaatsen verkocht zijn ga da ook ni  kweetni oeveel er in lotto kunne  9000???  maja idd maakt ni uit, veel plaats dan om te dansen in sportpaleis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 December 2008, 23:12:58 » |
|
van de site van het Sportpaleis
Voor Clouseau Party Concert waren begin december al bijna de helft van de 15.000 beschikbare kaarten verkocht. Een flink aantal bestellers tekende ook in voor het viparrangement met uitgebreid Silvesterdiner in het Hospitality Center van het Sportpaleis. Het concertgedeelte van 22.30 tot 1.30 uur wordt live uitgezonden door Eén, zodat ook de feestvierders thuis met volle teugen kunnen meegenieten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
shaniake
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 19 December 2008, 09:10:55 » |
|
Oudejaar met Clouseau Live op Radio 2
ANTWERPEN - Het 'Clouseau Party Concert', het oudejaarsfeest van Koen en Kris Wauters, wordt tijdens de overgang van 2008 naar 2009 live uitgezonden op Radio 2. Eerder raakte al bekend dat het eenmalige concert ook op Eén wordt uitgezonden. Om 22 uur begint Clouseau aan een concert met de grootste hits én de meest opzwepende partycovers. Ze gaan door tot een stuk na middernacht. Koen en Kris nodigden onder andere Soulsister, Brahim, Sandrine en Regi uit voor gastoptredens. De oudejaarsparty écht bijwonen in Antwerpen kan ook nog. (jcd)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 December 2008, 09:51:54 » |
|
Atyke, neem jij dit eigenlijk op?! (pleasssse  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|