|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 10 December 2008, 15:57:15 » |
|
Wat vinden jullie eigenlijk van de keuze van de kledij, van de broertjes, de muzikanten, ....  Ik las enkel iets over Koen's broek... Moest er toch ook wel ff aan wennen hehe  Vond hun schoenen iets C.Chaplin hebben haha  Speciààl dus!  En welke 'namen' zouden ze dit jaar dragen? Oja, Kris in pak is toch altijd zoooooooooooo lekker!!!!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 December 2008, 17:43:35 » |
|
Hugo Boss, Dior en Dolce & Gabanna
Deel 1 is zwaar okay, deel 2 vind ik niet zo geslaagd qua kledingkeuze!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 December 2008, 17:45:02 » |
|
Hugo Boss, Dior en Dolce & Gabanna
Deel 1 is zwaar okay, deel 2 vind ik niet zo geslaagd qua kledingkeuze!
idem, maar als podiumkledij vind ik Koens' outfit in deel 2 wel kunnen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 December 2008, 18:21:17 » |
|
deze keer vind ik het heel goede keuze koen staat wel goed met zwart en wit
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 December 2008, 19:34:08 » |
|
ik vond alles goed alleen in deel 1 koen zijn schoen amai wa zijn da voor dingen de schoenen van kris vodn ik in deel 1 dan weer suupr geslaagd
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 December 2008, 19:36:02 » |
|
ik vond alles goed alleen in deel 1 koen zijn schoen amai wa zijn da voor dingen de schoenen van kris vodn ik in deel 1 dan weer suupr geslaagd
Droegen ze andere schoenen in deel 2 dan? Trouwens, Meli, waar stond/zat jij ergens? Had je graag 's gezien!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 December 2008, 19:38:04 » |
|
Droegen ze andere schoenen in deel 2 dan? Trouwens, Meli, waar stond/zat jij ergens? Had je graag 's gezien!!  jep hij ahd andere schoenen aan ik stond aan het podium rechts voor eht gedeelte waar ze in de eerste helft het meeste waren had je ok graag eens gezien maar was met een vrindin en haar mama dus kon niet weg .....
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 December 2008, 19:41:50 » |
|
Ik vind alles heel mooi, behalve dat sjaaltje van Koen in deel 2 , brrrrr not my cup of tea  Maar de rest is zwaar ok! 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 December 2008, 19:51:18 » |
|
bwa die schoenen zijn idd niet geweldig, al de rest vind ik best okee, hoewel dat flashy bloemekes hemd van Kris...nu Koen eens 'normaal' doet is het Kris die bloemetjes bovenhaalt, is er ergens een verband tussen Clouseau en bloemekes ofzo? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 December 2008, 19:58:21 » |
|
Misschien willen ze de bloemetjes eens buiten zetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 December 2008, 20:05:38 » |
|
Misschien willen ze de bloemetjes eens buiten zetten  Haha lol! Das een heeeeeeeeeeeeele flauw! Al moet ik er wél om lachen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 10 December 2008, 20:41:35 » |
|
Misschien willen ze de bloemetjes eens buiten zetten  Haha lol! Das een heeeeeeeeeeeeele flauw! Al moet ik er wél om lachen  Flauwe grappen kunnen leuk zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 December 2008, 20:54:00 » |
|
Ik vind hun kleding dit jaat ook Ok. 
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 10 December 2008, 21:18:34 » |
|
Na de pauze dragen beide heren basketters van Converse. De schoenen die Koen draagt in het eerste deel vind ik echt de max  , zeker in combinatie met het geheel! Kris zijn schoeisel daarentegen vind ik echt niet passen onder zijn overigens heel knappe pak 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|