|
kriske
|
 |
« Gepost op: 6 December 2008, 15:31:37 » |
|
Voor mij was het hoogtepunt toch wel 'verlangen', hele leuke versie vind ik dat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 6 December 2008, 18:14:25 » |
|
hier was het de zwevende catwalk omdat ze toen wel heeeel dichtbij kwamen  maar ik vond alles zalig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 6 December 2008, 18:16:13 » |
|
de zwevende catwalk was wel spectaculair vond ik
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 December 2008, 18:18:07 » |
|
Voor mij was het absoluut Hans zijn zang/rap-prestatie!!! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 6 December 2008, 19:48:12 » |
|
Voor mij was het " zo zalig" en dat hebben de mensen in mijn blok geweten ook; kreeg ineens lachende blikken toegeworpen toen ik " oh jaaaaaaa, eindelijk" liet ontsnappen 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 6 December 2008, 21:15:46 » |
|
Voor mij was het hoogtepunt van het concert eigenlijk de verrassing van de avond, namelijk 'Zo zalig'. Maar er waren zeker meerdere muzikale hoogtepunten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 6 December 2008, 21:20:42 » |
|
Kzal toch eens de CD van Doorgaan moeten kopen want ik ken het liedje 'Zo zalig' helemaal niet. Heb me ook net laten vertellen dat het op die CD staat.  Is denk ik de enige CD die ik niet heb van hen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 6 December 2008, 23:06:32 » |
|
Zeker ook Zo Zalig. Geweldig dat ze net dat nummer vanonder het stof hebben gehaald.  Maar dat was zeker niet het enige hoogtepunt. O.a. Verlangen was er ook zo eentje, en Vanavond ga ik uit (met dank aan kleine Nono  ).
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
martinibianco
Adrenaline
EN DANS
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 6 December 2008, 23:45:00 » |
|
ik kan maar één ding zeggen van heel de schow ZAAAAAAAAAAAALIG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 December 2008, 00:53:58 » |
|
Ewel, ik heb dat zwevend ding erbij gezet om is te zien...en wat ik 'vreesde' is zo, sommige vinden dat écht het hoogtepunt! Dan is mijn vraag, ga je voor de show of voor de liedjes? Hoe kan een podium nu een 'hoogtepunt' zijn  Of Koen en Kris nu vlakbij mij staan of aan de andere kant vh sportpaleis, dat boeit me niet, als ze maar goede muziek spelen! Voor mijn parte, volgend jaar een simpel podium en niks van catwalks/extra show,/zwevende spullen enz 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 December 2008, 00:58:13 » |
|
Ja, Kris. Ik snap uw standpunt wel. Maar dan kunnen ze evengoed een tentje huren en daar muziek spelen (zoals de zomertours ed). Met de Sportpaleizen-reeks willen ze zich echt onderscheiden van de rest en dan komt daar spektakel en 'extra attributen' aan te pas. Dat verwachten de meeste concertgangers ook. Hoe je het ook draait of keert. Ik verwacht uiteraard goede muziek maar daar mag ook wel wat spektakel bij zijn hoor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 December 2008, 01:23:59 » |
|
Met de Sportpaleizen-reeks willen ze zich echt onderscheiden van de rest en dan komt daar spektakel en 'extra attributen' aan te pas. Dat verwachten de meeste concertgangers ook. Hoe je het ook draait of keert
Zo is het helemaal. Voor Clouseau staat muziek (gelukkig) nog altijd op de eerste plaats, de rest komt erbij, en dat is prima. De extra attributen maken het geheel wel aantrekkelijk natuurlijk. En zolang dat zo blijft, is dat voor mij helemaal OK 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 7 December 2008, 01:38:37 » |
|
ikke wou vroeger niet naar het sportpaleis gaan omdat het daar zo groot was  dus ik vind 't wel 'n superidee dat ze toch steeds de moeite doen om dicht bij hun publiek te komen want daar slagen ze toch weer steeds in hè  zo groots en toch gezellig  das gewoon super voor de ambiance, geweldig om te zien hoe iedereen dan begint te zwaaien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 7 December 2008, 03:45:10 » |
|
Kheb niet egzegd dat dat er niet bij mag hey  ik bedoel maar, voor mij zou een 'podium', al dan niet zwevend, geen hoogtepunt zijn in een optreden van een groep! Show ís leuk maar het hoogtepunt van een show zal voor mij altijd iets muzikaals zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 7 December 2008, 11:30:31 » |
|
voor mij waren het meerdere dingen zo zalig het verhaal van koen van de kleine nono en het dansje op het einde vond ik ook geweldig
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|