henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Gepost op: 6 December 2008, 12:22:17 » |
|
HAllo,
zijn er al datums bekend voor 2009 van clouseau in het sportpaleis
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 6 December 2008, 12:52:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 December 2008, 19:17:18 » |
|
HAllo,
zijn er al datums bekend voor 2009 van clouseau in het sportpaleis
henri
haha gij zijt ne goeie gij! ongeduldigaard! maar ik vind het grappig! ik ga volgend jaar ook terug en ik moet dees jaar nog gaan voor de eerste keer! VANDAAG!!!!!  Hehe, ken dat. Heb al kaarten voor de 5de december en moet dit jaar de 20ste nog gaan.  Ach, waarom wachten tot de laatste minuut als je toch weet dat je ieder jaar gaat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 7 December 2008, 14:47:09 » |
|
ik ga ook trug hoor me waar we kiijken eerst nog ff tot er wat meer van de data bekend zijn! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 7 December 2008, 15:12:33 » |
|
Wij bestellen onze tickets voor het volgende jaar altijd als we terug thuis zijn van het eerste concert. Dat is al een traditie geworden. De kaarten voor vrijdag 4 december 2009 zijn dus al aangevraagd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 7 December 2008, 15:47:02 » |
|
Ik zou dat ook "uit traditie" al willen doen, maar heb zonet de bedenking gemaakt dat ik volgend jaar misschien niet in België zit (zou graag enkele maanden in het buitenland gaan studeren  )... al kan ik natuurlijk ook wel even naar huis komen en dan een concertje meepikken  Enfin, het zal volgend jaar een "lastminute"-bestelling worden, als ik in't land ben tenminste 
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 December 2008, 22:20:11 » |
|
ben zo blij dat 1e concert volgend jaar op 4-12 is ipv op Pakjesavond!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 8 December 2008, 08:41:43 » |
|
Heeft iedereen die er vrijdag niet bij kon zijn ivm pakjes avond nu dan echt een rot avond gehad? Ik mag toch hopen van niet....
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 8 December 2008, 11:17:26 » |
|
Heeft iedereen die er vrijdag niet bij kon zijn ivm pakjes avond nu dan echt een rot avond gehad? Ik mag toch hopen van niet....
Natuurlijk heb ik geen rotavond gehad. Blije kindjes zorgen altijd voor een topavond. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik wel enorm heb gebaald dat ik het 1e concert heb gemist. Daar wil ik namelijk altijd bij zijn, en daar ben ik ook altijd bij! De hele avond heb ik wel vaak met mijn gedachten in SP gezeten. Een vriendin hield me per sms op de hoogte en ik dacht toch vaak; DAMN daar had ik bij willen zijn... maar het is geen drama, er zijn ergere dingen in de wereld (Joh??) en ik ben het leed alweer bijna vergeten!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 8 December 2008, 12:36:40 » |
|
ba neet gij! hoe kan je nu een rotavond heben met een gelukkig kind naast je? En wat ik niet op vrijdag had, had ik op zaterdag tegoed! Ik denk dat er mensen zijn die mee redenen hebben om een rotavond te hebben! die die geen pakjesavond , geen clouseau of gewoon helemaal niks hebben om naar uit te kijken! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 8 December 2008, 12:39:05 » |
|
Kristien, is het niet mogelijk om beide topics van Clouseau 2009 samen te voegen? Zo is het wat verwarrend vind ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|