|
Belle
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 5 December 2008, 23:23:26 » |
|
Eigenlijk zou ik het hele lied hier moeten zetten want woord voor woord bezorgt het mij kippenvel, maar als ik moet kiezen wordt het dit: Oker:Laat de regen maar komen Laat het gieten in stromen Voor altijd,voor altijd Laat de zondvloed maar komen Ik heb jou in mijn dromen Voor altijd,voor altijd Alles wordt stilHet liedje doet me steeds denken aan mijn overleden vader en het blijft voor mij dan ook mijn favoriete nummer van Clouseau. Deze zullen ze voor mij niet snel toppen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 6 December 2008, 09:31:52 » |
|
En ik weet, ik zou dankbaar moeten zijn, maar precies daarom doet het zo'n pijn... Prachtig, toen mijn mama overleed, omschreef dit precies wat mijn gedachten waren!
heeeeel herkenbaar, dit zinnetje was preciés wat zo vaak in mijn hoofd speelde in de periode dat mijn tante overleed
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 6 December 2008, 20:34:18 » |
|
'm'n droom wordt meer dan ooit bewoond door jou' en neen dan heb ik het iet over een van de twee broerkes  maar 't is wel een waarheis als een koe : 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 6 December 2008, 22:40:42 » |
|
Voor mij ook het ganse lied oker prachtige tekst en was de bedoeling dat het op de begravenis van mijn moeder zou worden afgespeeld maar jammer was de pastoor het vergeten en da moment stond mijn hoofd er eigelijk nie echt naar om me kwaad te maken heb het dan maar veel thuis laten afspelen
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 6 December 2008, 22:51:25 » |
|
Er zijn zoveel teksten en stukken uit teksten die ik heel erg mooi vind, afhankelijk van het moment.
maar :
Kop op, verman je, genoeg tranen voor vandaag, vergeet de pijn, dat kan je ook al slijt dat nog zo traag Want morgen schijnt de zon weer, er is leven na de dood, Kon ik dat maar geloven, dan leefde ik op hoop.
uit 'Ik denk aan jou' bezorgt me telkens weer kippenvel. Ook gisterenavond toen Koen het inzette en niet meer uit zijn woorden geraakte van emotie....ik kreeg het gewoon ijskoud, ook al was ik drijfnat van het zweet.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 December 2008, 15:49:10 » |
|
" ... je bent zo mooi vandaag God, ik zie je graag kzou echt alles doen voor jou ik zou alles doen voor jou.. " En dan nog s gezongen door dé Kris.... Béter kon ik mij niet voorstellen! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 10 December 2008, 19:08:15 » |
|
tekstueel, vind ik "Oker" en "Denk Aan Jou" ook heel knap.
anderel leuke: "kijk hoe ik kook, kook hoe ik kijk", "doorgaan, doorgaan, tot je niet meer op je benen kan staan, doorgaan komaan..., doorgaan, ja......
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 10 December 2008, 19:14:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 10 December 2008, 22:09:17 » |
|
Ja, ik vind dat liedje van "de nieuwe man" echt een topper! En geef toe, dat zinnetje past hier perfect op het forum hé!  (iedereen vult het antwoord natuurlijk voor zichzelf in, hé Kesh :p) EDIT: ohhh, ik merk plots dat mijn zinnetje weg is?! Moet ik er dringend eens terug opzetten hé! (bij deze gebeurd!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 14 December 2008, 18:19:32 » |
|
ik heb er sinds een week ofzo een nieuwe bij ' als je duizelig wordt geeft ik jou m'n adem' als da nie schoon gezegd is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 15 December 2008, 10:45:28 » |
|
als da nie schoon gezegd is  Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 15 December 2008, 15:34:46 » |
|
Dàt vind ik ook wel héél mooi, pakkend...  En ook de kracht, waarmee het gezongen wordt! Blijf altijd bij me Want ik ben niets meer waard zonder jou Steeds dichterbij me Kom en bevrijd me Want jij alleen jij kent de weg naar mijn hart dat je voor je won Geloof me als ik zeg, ik hou me aan jouw liefde vast
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 15 December 2008, 15:38:07 » |
|
Ik zit hier al even mee te lezen en meestal denk ik zo van ja da zijn idd schone zinnetjes. Ik kan gewoon niet kiezen, voor mij hebben afscheid van een vriend en oker wel nog een extra betekenis, maar der zijn nog zovele mooie zinnetjes dus kiezen kan ik niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leen
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 15 December 2008, 19:52:00 » |
|
De terminologie is dansvloertherapie
|
|
|
|
|
|
Maar als de vlinders sterven in je schoot, rijst de levensgrote vraag: is de liefde minder groot?
An angel can not fly with broken wings...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 16 December 2008, 20:44:00 » |
|
De terminologie is dansvloertherapie
Dat is ook een hele straffe!
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|