|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Gepost op: 4 December 2008, 20:02:38 » |
|
Koen en Kris hebben vanzelfsprekend heel veel nummers uitgebracht, met mooie en minder mooie teksten. Onder jullie avatar of als handtekening zie ik vaak een zin uit zo'n liedje staan... NU is mijn vraag aan jullie, wat is de zin in welk liedje dat jullie al vanaf de eerste keer geraakt heeft? En waarom net dat zinnetje? Misschien kunnen we zo op zoek gaan naar welk nummer voor ons het meest persoonlijke is... een moeilijke opdracht, maar ik daag jullie uit! Als het niet te persoonlijk ligt ofzo, mag je natuurlijk ook altijd verklaren waarom net die zin door jullie gekozen werd... Voorbeeld: Ik wil jou de wereld geven, die van ons kan niet meer stuk Ik neem je mee naar warme oorden op een eindeloze reis Dit zijn meer dan mooie woorden want jij verdient De Nobelprijs Uit "De Nobelprijs", omdat dit het stukje was waarop ik voor het eerst met een meisje heb gezoend.. (Dit is uiteraard maar een voorbeeld) Have Fun!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 4 December 2008, 20:06:20 » |
|
ik weet dat je soms twijfelt, dat het soms niet meer gaat, de wanhoop staat geschreven op je gelaat...
&
je lach wel maar je zegt niet veel, net of ik jou in tweeën deel, één helft komt niet op toeren, de andere teveel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 4 December 2008, 20:19:45 » |
|
voor mij is het sowieso met voorsprong Afscheid van een vriend...
De volledige tekst raakt mij gewoon en heeft nu voor mij ook een zeer belangrijke betekenis aangezien ik het nummer op de begrafenissen van mijn 2 grootmoeders heb gespeeld...
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 4 December 2008, 20:21:50 » |
|
"Maar opeens gebeurt een wonder, heeft mijn ziel jouw hart gevonden, door gewoon heel lief voor jou te zijn" uit 'doolhof' gewoon prachtig!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 4 December 2008, 20:31:32 » |
|
"Maar opeens gebeurt een wonder, heeft mijn ziel jouw hart gevonden, door gewoon heel lief voor jou te zijn" uit 'doolhof' gewoon prachtig!
die is inderdaad geweldig  wat een gewéldig nummer trouwens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 4 December 2008, 20:35:46 » |
|
Zou ik ook wel eens graag live horen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 4 December 2008, 20:37:28 » |
|
Zou ik ook wel eens graag live horen...
Ja! Maar hij is al live gespeeld he, eerste bisnummer tijdens de vanbinnen-reeks gok ik zo vanbuiten!  Maar idd, hij mag nog eens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 4 December 2008, 22:17:31 » |
|
Als ik het seizoen kon kiezen. En jij liep aan mijn zij. Dan zou ik de tijd bevriezen. De hemel was zo dichtbij. Toen tussen jou en mij. Gewoon een super mooie tekst:)
&
I can't forget your naked body I can't forget your kiss I can't forget that there's a part of you In everything I miss I cannot live like this I live in memories,
Doet mij gewoon aan iets&iemand denken die ik heel erg mis...
En dit vind ik gewoon een goeie tekst: Want als je mij vereert, je tot de hel bekeert Dan ben je snel verleerd dat de hemel mooi kan zijn
er zijn nog zoveel zinnen die ik vaak gebruik in mijn msn naam ofzo of die ik gewoon ergens opzet:) maar dezen vind ik denk ik het mooist:)
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 4 December 2008, 22:31:10 » |
|
Zinnetje uit Adem haar tot leven ( niet echt origineel Clouseaunr) Is het jou om het even wie z'n leven geeft Neem mijn hart dan zorg dat zij weer leeft Vind ik gewoon heel mooi nr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 4 December 2008, 23:43:02 » |
|
De complete tekst van Oker bezorgt mij kippenvel!
En ik heb als tekstje hier: De terminologie is Dansvloertherapie! Ik hoorde dat voor het eerst en werd er gewoon vrolijk van.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 5 December 2008, 08:18:41 » |
|
vaarwel raakt mij telkens weer=voor mijn moeder die ik nooit zal vergeten vaarwel,weet je ik zal je missen vaarwel,ook al doet het pijn vaarwel,laat de tijd beslissen vaarwel en denk nod eens aan mij een vrolijk nummer is voor mij=de perfectie
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 5 December 2008, 08:56:51 » |
|
De tekst van 'heel m'n hart', het extra nummer van de vonken & vuur cd. Die tekst ligt nogal dicht bij me
Maar ook de tekst van Oker & Afscheid van een vriend raakt me elke keer weer
&
Want je herleeft als je beweegt, uit Dansvloertherapie
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
sofie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 5 December 2008, 21:35:55 » |
|
voor mij blijft het dit uit Mooi
Mooi, ik vind je mooi onuitgesproken lief veel meer dan je lichaam, heb ik al je dromen lief
mooi, ik vind je mooi gewoon om wie je bent, de zachtheid van je hart, waarmee je me verwent...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swenti
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 5 December 2008, 22:17:59 » |
|
Voor mij blijft dit de topper:
"Ze zeggen dat ik taai ben, dat ik een echte haai ben het lijkt alleen maar zo... "
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 5 December 2008, 22:50:55 » |
|
En ik weet, ik zou dankbaar moeten zijn, maar precies daarom doet het zo'n pijn... Prachtig, toen mijn mama overleed, omschreef dit precies wat mijn gedachten waren!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|