Ik heb een oproepje van iemand op het Udo forum. Ik heb haar gecontacteerd en gezegd dat ik het hier ook ging zitten , hier is er waarschijnlijk meer kans toe dan op een Udo forum

Dus even uw aandacht aub :
Hallo,
Ik heb een vraagje. Een vriendin is voor haar werk begeleidster van een vrouw in een rolstoel. Die vrouw is een ontzettende Clouseau-fan en had voor drie concerten tickets besteld.
Maar nu is er een probleem. Die vriendin van me sukkelt met haar gezondheid en mag tot begin januari niet meer werken. Maar dat wil dus zeggen dat die mevrouw niet naar Clouseau raakt.
Nu zijn we dus op zoek naar mensen die met die mevrouw naar Clouseau willen gaan. Ze heeft voor elk concert drie tickets gekocht. (1 voor haarzelf en 2 voor mensen die meegaan).
Het is voor 9, 11 en 14 december.
Wat zou je moeten doen... de vrouw ophalen in Evere, tot aan 't concert brengen (parking is geen probleem want je kan gratis op de gehandicaptenparking staan). Haar tot binnen loodsen (de mensen weten al hoe ze ze in de tribune krijgen) en na 't optreden terug naar Evere brengen.
In ruil daarvoor krijg je een gratis avondje Clouseau.
Voel je je geroepen om een handje te helpen en de vrouw haar Clouseau-momenten niet af te nemen? Laat dan aub ASAP iets weten aan mij !!!
Alvast hartelijk dank !
Inge
inge.vanmoere@pandora.be