• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 15:20:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Te Koop/ Te Ruil / Gezocht > (aangeboden) wie wil er naar clouseau?
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: (aangeboden) wie wil er naar clouseau?  (gelezen 597 keer)
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
(aangeboden) wie wil er naar clouseau?
« Gepost op: 3 December 2008, 18:03:03 »

Ik heb een oproepje van iemand op het Udo forum. Ik heb haar gecontacteerd en gezegd dat ik het hier ook ging zitten , hier is er waarschijnlijk meer kans toe dan op een Udo forum  Knipoog
Dus even uw aandacht aub :

Hallo,

Ik heb een vraagje. Een vriendin is voor haar werk begeleidster van een vrouw in een rolstoel. Die vrouw is een ontzettende Clouseau-fan en had voor drie concerten tickets besteld.

Maar nu is er een probleem. Die vriendin van me sukkelt met haar gezondheid en mag tot begin januari niet meer werken. Maar dat wil dus zeggen dat die mevrouw niet naar Clouseau raakt.

Nu zijn we dus op zoek naar mensen die met die mevrouw naar Clouseau willen gaan. Ze heeft voor elk concert drie tickets gekocht. (1 voor haarzelf en 2 voor mensen die meegaan).
Het is voor 9, 11 en 14 december.

Wat zou je moeten doen... de vrouw ophalen in Evere, tot aan 't concert brengen (parking is geen probleem want je kan gratis op de gehandicaptenparking staan). Haar tot binnen loodsen (de mensen weten al hoe ze ze in de tribune krijgen) en na 't optreden terug naar Evere brengen.
In ruil daarvoor krijg je een gratis avondje Clouseau.

Voel je je geroepen om een handje te helpen en de vrouw haar Clouseau-momenten niet af te nemen? Laat dan aub ASAP iets weten aan mij !!!

Alvast hartelijk dank !
Inge
inge.vanmoere@pandora.be

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
Re: (aangeboden) wie wil er naar clouseau?
« Antwoord #1 Gepost op: 4 December 2008, 09:58:50 »

Sorry geen interesse. Ook om het feit dat ik een sterk vermoeden heb om wie het gaat, want zoveel fans wonen er niet in Evere. Al hoop ik voor haar dat ze iemand mag vinden om te gaan. Maar waarom kan ze het zelf niet vragen?!? Het is toch voor haar of niet smiley1

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Karen
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 4 December 2008, 12:11:32 »

Nu maak je ons wel nieuwsgierig hé  Knipoog om wie gaat het smiley1
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 4 December 2008, 13:17:39 »

Citaat van: Karen op  4 December 2008, 12:11:32
Nu maak je ons wel nieuwsgierig hé  Knipoog om wie gaat het smiley1
Ik ga hier geen namen noemen, maar lees het topic 'wie zit waar' Daar staat het een & ander. Misschien dat je dan wat duidelijk wordt waarom ik er geen behoefte aan heb. Knipoog Als het om de persoon gaat die ik denk dat het is, dan heb je me al wel met haar gezien tijdens concerten. Alleen had ik toen minder contact met mensen van hier omwille van haar. Ze komt al redelijk wat jaren bij Clouseau & bij het Sportpaleis is ze ook altijd van achter te vinden. Ze heeft wel nooit contact gezocht met anderen & andersom zijn ze niet allemaal even happig op haar. Wat het voor mij ook niet altijd gemakkelijk maakte

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 4 December 2008, 17:32:14 »

Ik weet exact wie je bedoelt Marti!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 4 December 2008, 20:05:40 »

Oei, ik weet niet om wie het gaat? Ik wilde Inge maar een handje helpen  Onbeslist Huh?

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 5 December 2008, 09:15:18 »

Citaat van: clouseau_freakske op  4 December 2008, 20:05:40
Oei, ik weet niet om wie het gaat? Ik wilde Inge maar een handje helpen  Onbeslist Huh?
Dat weet ik ook wel Knipoog & je moet je daar absoluut ook niet schuldig om voelen hé. Ik zou hetzelfde doen mochten ze het mij vragen. Feit is gewoon dat ik de persoon waar het omgaat al jaren ken & er lang mee bevriend mee ben geweest. Door omstandigheden is daar een eind aangekomen (zie ook topic wie zit waar). Op zich hoop ik voor haar dat ze iemand mag vinden om naar Clouseau te gaan, ik weet hoe gek ze ervan is, maar op mij moet ze niet meer tellen. Niet na alles wat er gebeurd is & wat er naar m'n kop gesmeten is na alles wat ik voor haar gedaan heb.
Maar nu ga ik erover zwijgen, anders is m'n dag om zeep & dat wil ik niet. Kris_smiley Knipoog

Gezonde groetjes
Marti

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: