|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 3 Januari 2009, 20:32:17 » |
|
31 december: Staanplaats middenplein bij Shananas =).
Tis ni mogelijk tis ni mogelijk!!!  komde gij ier ook al piepen ja!!!!  ge achtervolgd mij ook overal eej  Ja, ik ben fan vn Shana, ik ben fan ;p ! Haha xD. <3 Jeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj ik heb fans!!!!! jaja da klopt gouden glitterhoedjes!! natuurlijk stonden wij in form, ALTIJD  en bij regi GAAAAAAAAAAAAAAAAAN  zeg waar stonden jullie trouwens ni gezien...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 4 Januari 2009, 01:02:34 » |
|
31 december: Staanplaats middenplein bij Shananas =).
Tis ni mogelijk tis ni mogelijk!!!  komde gij ier ook al piepen ja!!!!  ge achtervolgd mij ook overal eej  Ja, ik ben fan vn Shana, ik ben fan ;p ! Haha xD. <3 Jeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj ik heb fans!!!!! jaja da klopt gouden glitterhoedjes!! natuurlijk stonden wij in form, ALTIJD  en bij regi GAAAAAAAAAAAAAAAAAN  zeg waar stonden jullie trouwens ni gezien... Haha jaaa, di glitterhoedjes was een goede zet vn ons eh Shana ;p. Jaja, wy altyd in topform, Shana als ze Koentje ziet & Aline als ze Krisje ziet :'). Regi was wel goe.. xD En kzou zegge, waar stonde gy, maar 'k weet ni hoe ge eruit ziet :p. x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 4 Januari 2009, 14:15:36 » |
|
amai Aline, wat een close foto heb jij daar met Kris  heb hem zoiets nog niet veel weten doen , waar werd die genomen ? ik wil ook wel zo één met koen
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 4 Januari 2009, 20:24:11 » |
|
amai Aline, wat een close foto heb jij daar met Kris  heb hem zoiets nog niet veel weten doen , waar werd die genomen ? ik wil ook wel zo één met koen Kweet het, haha :'). Euhm, kheb di late neme met X-Factor Day, want buiten gaat da ni goed na een optreden, want er is dan meestal geen stoel fzo ;-). x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:38:59 » |
|
Haha jaaa, di glitterhoedjes was een goede zet vn ons eh Shana ;p. Jaja, wy altyd in topform, Shana als ze Koentje ziet & Aline als ze Krisje ziet :'). Regi was wel goe.. xD
En kzou zegge, waar stonde gy, maar 'k weet ni hoe ge eruit ziet :p.
x
hahaha goe idee eej van mij  jaja SHANA is in form als ze KOEN ziet Hubba Hubba  @ aline: das da meisje die in brugge bij udo met mij babbelde...  Blond  en ik wil ook zo'n foto met Koen... ma da lukt ni... kheb het in Disneyland ooit geprobeerd... hij zal es in een vreee goei bui moeten zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:43:17 » |
|
Haha jaaa, di glitterhoedjes was een goede zet vn ons eh Shana ;p. Jaja, wy altyd in topform, Shana als ze Koentje ziet & Aline als ze Krisje ziet :'). Regi was wel goe.. xD
x
hahaha goe idee eej van mij  jaja SHANA is in form als ze KOEN ziet Hubba Hubba  @ aline: das da meisje die in brugge bij udo met mij babbelde...  Blond  en ik wil ook zo'n foto met Koen... ma da lukt ni... kheb het in Disneyland ooit geprobeerd... hij zal es in een vreee goei bui moeten zijn  Ja, da weet'k echt nog eh, das echt al superlang geleden xD. Jaaaa, Kris moet daarvoor niet in een goeie bui zyn (hy is het altyd, haha ;p.) xD. Keb trouwens vndaag een kaartje gekregen :'). x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:45:42 » |
|
x
hahaha goe idee eej van mij  jaja SHANA is in form als ze KOEN ziet Hubba Hubba  @ aline: das da meisje die in brugge bij udo met mij babbelde...  Blond  en ik wil ook zo'n foto met Koen... ma da lukt ni... kheb het in Disneyland ooit geprobeerd... hij zal es in een vreee goei bui moeten zijn  Ja, da weet'k echt nog eh, das echt al superlang geleden xD. Jaaaa, Kris moet daarvoor niet in een goeie bui zyn (hy is het altyd, haha ;p.) xD. Keb trouwens vndaag een kaartje gekregen :'). x een kaartje?  ?? blablabla gij met u kris LOL  en zo lang is da ni geleden!!!! Gij ebt gewoon kortetermijnegeheugen HAHAHAHAHA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:50:06 » |
|
x
hahaha goe idee eej van mij  jaja SHANA is in form als ze KOEN ziet Hubba Hubba  @ aline: das da meisje die in brugge bij udo met mij babbelde...  Blond  en ik wil ook zo'n foto met Koen... ma da lukt ni... kheb het in Disneyland ooit geprobeerd... hij zal es in een vreee goei bui moeten zijn  Ja, da weet'k echt nog eh, das echt al superlang geleden xD. Jaaaa, Kris moet daarvoor niet in een goeie bui zyn (hy is het altyd, haha ;p.) xD. Keb trouwens vndaag een kaartje gekregen :'). x een kaartje?  ?? blablabla gij met u kris LOL  en zo lang is da ni geleden!!!! Gij ebt gewoon kortetermijnegeheugen HAHAHAHAHA  Haha jaaa, di glitterhoedjes was een goede zet vn ons eh Shana ;p. Jaja, wy altyd in topform, Shana als ze Koentje ziet & Aline als ze Krisje ziet :'). Regi was wel goe.. xD
x
hahaha goe idee eej van mij  jaja SHANA is in form als ze KOEN ziet Hubba Hubba  @ aline: das da meisje die in brugge bij udo met mij babbelde...  Blond  en ik wil ook zo'n foto met Koen... ma da lukt ni... kheb het in Disneyland ooit geprobeerd... hij zal es in een vreee goei bui moeten zijn  Ja, da weet'k echt nog eh, das echt al superlang geleden xD. Jaaaa, Kris moet daarvoor niet in een goeie bui zyn (hy is het altyd, haha ;p.) xD. Keb trouwens vndaag een kaartje gekregen :'). x een kaartje?  ?? blablabla gij met u kris LOL  en zo lang is da ni geleden!!!! Gij ebt gewoon kortetermijnegeheugen HAHAHAHAHA  Ja, tis supermooi, kga et dan keer moetn tonen, maar kga dan keer komen mt ne DVD ;-). Das echt lang geleden, 4 maand fzo ö ! Kzie kik zoveel mensen ;p. En 'k let daar eigelyk ni op :'). x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:55:08 » |
|
 ahja komen met een dvd kvat em denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 5 Januari 2009, 20:57:46 » |
|
Haha, khad daar dan op sms nimr op gereageerd, maar das goe ;-). Ebt gy trouwens de foto's goe ontvangen, I know, kheb er héél veel gestuurd, byna allemaal x). Kben wel benieuwd naar da canvas da ge gaat kryge van tuuuuuut  x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 6 Januari 2009, 20:19:33 » |
|
Haha, khad daar dan op sms nimr op gereageerd, maar das goe ;-). Ebt gy trouwens de foto's goe ontvangen, I know, kheb er héél veel gestuurd, byna allemaal x). Kben wel benieuwd naar da canvas da ge gaat kryge van tuuuuuut  x van tuuuuuuuuuuuuuuuuut hahahaha LOL  en merci vo de foto's jaja keb ze goe gehad!!!!!  Dank u wel trouwens daarvoor tzitten echt MEGAMOOIE tussen  en kga die canvas dan wel es tonen... kdenk dak em ga meedoen na Schiervelde... vo te laten signeren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|