|
meli5
|
 |
« Antwoord #480 Gepost op: 11 April 2010, 11:03:38 » |
|
ik vind bones echt geweldig 
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #481 Gepost op: 11 April 2010, 12:03:59 » |
|
ik mis geen aflevering van Criminal Minds, vind die serie zo goed en leuk!
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #482 Gepost op: 11 April 2010, 17:31:31 » |
|
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #483 Gepost op: 11 April 2010, 18:08:52 » |
|
nu maak je me benieuwd :p kan je in een pm niet zeggen wat eht einde is xd
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #484 Gepost op: 11 April 2010, 18:20:39 » |
|
Pm is verstuurd 
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #485 Gepost op: 26 Mei 2010, 15:41:13 » |
|
net het einde van lost gezien.. jawadde blijven toch nog een aantal vragen over 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@nneclou
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #486 Gepost op: 26 Mei 2010, 18:29:17 » |
|
Ik heb alle afleveringen gezien van 24 Csi Miami The mentalist Ncis deze week was het eind van alle dit vind ik nog het ergst, want nu zitten we in spanning hoe het volgend seizoen zal zijn "24" is wel ten eind, maar er komt een film
|
|
|
|
|
|
Zie me graag, ik heb je nodig
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #487 Gepost op: 30 Mei 2010, 20:14:32 » |
|
Gisteren rest van Bones season 5 bekeken episode 17 : The death of the queen bee episode 18: The predator in the pool episode 19: The rocker in the rince cycle episode 20 : The witch in de wardrobe episode 21 : The boy with te answer episode 22 season finale : The begiining in the end... ( Wat een season finale  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #488 Gepost op: 30 Mei 2010, 20:32:55 » |
|
Ik kijk nu 24 serie 8. Kan niet wachten op de dvd box, dus downloaden van de Amerikaanse TV.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #489 Gepost op: 30 Mei 2010, 21:50:01 » |
|
Danny (mijn vriend) is ook helemaal verslaafd aan 24 heeft serie 1 en 2 in een week gekeken en heeft nu nog 3,4,5 klaar liggen ik vind het ( heb 1 aflevering half gezien) niet zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #490 Gepost op: 31 Mei 2010, 21:23:57 » |
|
net het einde van lost gezien.. jawadde blijven toch nog een aantal vragen over  Ik heb ook het einde gezien van Lost, ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen niet zo leuk vond, wat voor vragen blijven er bij jou nog open?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #491 Gepost op: 2 Juni 2010, 15:44:16 » |
|
Ik heb net NCIS seizoen 1 op de kop kunnen tikken op kapaza!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #492 Gepost op: 26 Juni 2010, 14:44:07 » |
|
Iemand die weet waar ze seizoenen van tv series verkopen die jen iet in 1 box koopt? Ik heb NCIS seizoen 1 via kapaza gekocht maar dat is niet het volledige seizoen, enkel de 3 eerste dvd's. Ik zoek dus nog seizoen 1 volume 2 ( de laatste 3 DVD's dus) , op FRS niet, daar is het enkel de volledige set, net als op bol.com,proxis, colruyt. Heb hem op de duitse bol.de zien staan, maar dan heb ik een duitse kaft , terwijl hij echt ergens hier te koop moet zijn want de ik gekocht heb is een nederlandse cover...iemand die me kan helpen?
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #493 Gepost op: 28 Augustus 2010, 19:21:42 » |
|
Meer mensen die Benidorm Bastards kijken in NL? Hahahaha wat een heerlijke verstand op nul TV! Ik zit me echt te bescheuren op de bank 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #494 Gepost op: 28 Augustus 2010, 20:04:34 » |
|
Danny vind het ook geweldig, ik echt niet
|
|