michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 25 November 2008, 21:01:13 » |
|
'Prison Break' en '24' zijn echt fantastisch en 'Lost' kan me blijven boeien.
Naast deze drie toppers kunnen series zoals Bones, Without a Trace, Life,... me ook lekker ontspannen.
Vorige week is 'Dexter' afgelopen op VT4. Deze serie was een aangename verrassing!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 25 November 2008, 21:07:01 » |
|
Lost? De eerste 2 reeksen vond ik nog okee, maar daarna werd het enkel nóg raarder en nóg langdradiger!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 25 November 2008, 21:53:38 » |
|
@Belle: je moet inderdaad gewoon zoeken op 90210  als ik juist ben tonen ze vandaag in Amerika aflevering 12... dus die kan je vanaf morgen vinden  Inderdaad, heb tot aflevering 11 binnengehaald en zonet de eerste bekeken. Het doet mij wat denken aan een kruising tussen 'The OC' en 'Gossip Girl' op 't eerste zicht.  Ga nog naar de 2de aflevering kijken nu want ben benieuwd naar Brenda. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 25 November 2008, 21:55:56 » |
|
Vorige week is 'Dexter' afgelopen op VT4. Deze serie was een aangename verrassing!
Ben vorige week na Private Practice vergeten zappen naar VT4 dus heb die aflevering gemist! Kwamen ze nu te weten wie de 'Ice truck killer' is? Een donkere serie maar zit goed in mekaar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 26 November 2008, 10:55:12 » |
|
Voor de geinteresseerden: Ik zag gisteren een trial dat vanaf maandag Spoed terug is op vtm  Het zou om ca 21u40 beginnen als ik me goed herinner
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 26 November 2008, 10:57:23 » |
|
Familie en de phaffs
dat is om te lachen dat je dat zegt?  Hoezo  Kijk ik daar ook naar & ook naar de Plankaerts. Niet dat het zo'n hoogstaande tv is, maar ik vind dat ook wel grappig om te volgen.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
dyonne
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 26 November 2008, 11:15:33 » |
|
Ahja, Lost da volg ik ook.... maar het mag inderdaad wel eens gedaan zijn. Is wel heel langdradig he!!! Maar zoooo verslavend 
|
|
|
|
|
|
Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!! 
|
|
|
michiel
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 26 November 2008, 14:44:36 » |
|
Ben vorige week na Private Practice vergeten zappen naar VT4 dus heb die aflevering gemist! Kwamen ze nu te weten wie de 'Ice truck killer' is? Een donkere serie maar zit goed in mekaar.  Ze weten inderdaad wie 'de Ice Truck Killer' is! Meer zelfs, 'de Ice Truck Killer' bleek Dexter z'n broer te zijn! Maar broers of niet, Dexter heeft Rudy in stijl vermoord en liet het als zelfmoord uitschijnen. Goed nieuws voor de liefhebbers van deze serie, want er is een tweede seizoen en er zou zelfs een derde seizoen komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 26 November 2008, 14:50:25 » |
|
Criminal Minds is een erg populaire serie in de Verenigde Staten. Ben geduldig aan het wachten tot ze het hier uitzenden want het concept zit echt goed in mekaar.
Dat is al uitgezonden geweest in Belgie, een jaar of 3 geleden, seizoen 1 en 2 denk ik. Oei, dan heb ik dat volledig gemist!  En ik bedacht me zelfs dat ze dat ook nog herhaald hebben, ik denk een jaartje geleden lol. Ik geloof dat VT4 het uitzond ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 26 November 2008, 15:19:23 » |
|
Voor de geinteresseerden: Ik zag gisteren een trial dat vanaf maandag Spoed terug is op vtm  Het zou om ca 21u40 beginnen als ik me goed herinner zouden het nieuwe afleveringen zijn??? omdat ik in de programatie in de Dag Allemaal voor volgende week zag dat het herhalingen zijn. pfffffffff als dat waar is krijg ik het é, altijd die herhalingen 't is om gek van te worden.
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 26 November 2008, 16:34:02 » |
|
Ze weten inderdaad wie 'de Ice Truck Killer' is! Meer zelfs, 'de Ice Truck Killer' bleek Dexter z'n broer te zijn! Maar broers of niet, Dexter heeft Rudy in stijl vermoord en liet het als zelfmoord uitschijnen.
Goed nieuws voor de liefhebbers van deze serie, want er is een tweede seizoen en er zou zelfs een derde seizoen komen!
Aha, moet ik het niet meer downloaden want nu ken ik toch de afloop!  En idd, dit jaar toonden ze het 2de seizoen in Amerika...was al benieuwd of er nog een derde zou komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 26 November 2008, 18:13:52 » |
|
ik was Matroesjka's nog vergeten  zàààààààààààààlige televisie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 26 November 2008, 22:53:53 » |
|
@Belle: je moet inderdaad gewoon zoeken op 90210  als ik juist ben tonen ze vandaag in Amerika aflevering 12... dus die kan je vanaf morgen vinden  Inderdaad, heb tot aflevering 11 binnengehaald en zonet de eerste bekeken. Het doet mij wat denken aan een kruising tussen 'The OC' en 'Gossip Girl' op 't eerste zicht.  Ga nog naar de 2de aflevering kijken nu want ben benieuwd naar Brenda.  Vorige week (aflevering 11) was blijkbaar voorlopig de laatste aflevering voor dit jaar... Ze gaan (volgens www.imdb.com) verder vanaf 6 januari 2009...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 26 November 2008, 22:54:01 » |
|
Net de laatste aflevering van Prison Break, seizoen 3 gezien. Volgende week gaan we gelijk door met seizoen 4. Gelukkig maar want er gebeurde op het einde iets wat mij echt even deed recht veren en wat vloeken richting mijn TVtje.... Ja euh... ik kan soms iets te veel opgaan in series dat ik alles om me heen zo'n beetje vergeet hahaha! Tis altijd zo leuk TV kijken dan met mij 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 26 November 2008, 23:24:59 » |
|
@Belle: je moet inderdaad gewoon zoeken op 90210  als ik juist ben tonen ze vandaag in Amerika aflevering 12... dus die kan je vanaf morgen vinden  Inderdaad, heb tot aflevering 11 binnengehaald en zonet de eerste bekeken. Het doet mij wat denken aan een kruising tussen 'The OC' en 'Gossip Girl' op 't eerste zicht.  Ga nog naar de 2de aflevering kijken nu want ben benieuwd naar Brenda.  Vorige week (aflevering 11) was blijkbaar voorlopig de laatste aflevering voor dit jaar... Ze gaan (volgens www.imdb.com) verder vanaf 6 januari 2009... Inderdaad, zag ik gisteren ook op www.tvguide.com. Ik ga nu naar aflevering 3 kijken... Hier staat 'Pushing Dasies' op... Het is een...ja...nogal sprookjesachtige serie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|