|
Leen
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 24 November 2008, 22:22:56 » |
|
Oh spoed, kijk ik ook altijd naar! Komt dit nog terug op vtm?
Als het maar ziekenhuisseries zijn, dan volg ik ze op de voet :d
|
|
|
|
|
|
Maar als de vlinders sterven in je schoot, rijst de levensgrote vraag: is de liefde minder groot?
An angel can not fly with broken wings...
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 24 November 2008, 23:37:25 » |
|
Ik volg op tv: Neighbours, Witse, Flikken, The worst week of my life, Cold Feet (tijdje geleden al)... Op dvd heb ik ook heel wat series als Hotel Babylon, Friends, Desperate Housewives (seizoen 4 komt deze week uit op dvd!!!!  ) En dan pure nostalgie, maar ik moest ze op dvd hebben: Beverly Hills 90210 en Melrose Place (al zijn ze met die laatste precies gestopt om ze uit te brengen op dvd...)
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 25 November 2008, 08:14:13 » |
|
Series die ik graag volg: Familie, Thuis (via iwatch want dat overlapt altijd met familie), Louislouise, Witse, Flikken, Gooische vrouwen (de 4e reeks komt binnekort op tv)
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 25 November 2008, 13:43:48 » |
|
Ik volg op tv: Neighbours, Witse, Flikken, The worst week of my life, Cold Feet (tijdje geleden al)... Op dvd heb ik ook heel wat series als Hotel Babylon, Friends, Desperate Housewives (seizoen 4 komt deze week uit op dvd!!!!  ) En dan pure nostalgie, maar ik moest ze op dvd hebben: Beverly Hills 90210 en Melrose Place (al zijn ze met die laatste precies gestopt om ze uit te brengen op dvd...) Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!  Beverly Hills 90210 en Melrose Place, subliem!!!!  Die wil ik ook wel weer zien, vooral BH 90210! I love it! De liefdeshistories van Brenda en Dylan! Hehe dat hielde me week na week wakker  Er komt trouwens een nieuwe reeks aan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 25 November 2008, 13:46:39 » |
|
NCIS CSI Criminal Minds House MD
Momenteel lijkt het wel of ze van alle bovenstaande series met herhalingen bezig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 25 November 2008, 13:49:10 » |
|
NCIS CSI Criminal Minds House MD
Momenteel lijkt het wel of ze van alle bovenstaande series met herhalingen bezig zijn.
NCIS?  Euhm, 't is maar een vraagje, maar kunnen jullie aub stoppen met die afkortingen? Want ik weet (bijna) nooit waar het over gaat *bloos*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 25 November 2008, 14:05:28 » |
|
Eum...dat is de naam van de serie hoor Kris.  Navy NCIS komt hier op VT4 net vóór CSI Miami de zondagavond. http://www.vt4.be/p_navyncis.phpCriminal Minds is een erg populaire serie in de Verenigde Staten. Ben geduldig aan het wachten tot ze het hier uitzenden want het concept zit echt goed in mekaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 25 November 2008, 14:09:08 » |
|
Eum...dat is de naam van de serie hoor Kris.  Navy NCIS komt hier op VT4 net vóór CSI Miami de zondagavond. http://www.vt4.be/p_navyncis.phpCriminal Minds is een erg populaire serie in de Verenigde Staten. Ben geduldig aan het wachten tot ze het hier uitzenden want het concept zit echt goed in mekaar. Jij bedoelt Navy Ncis, ooooooooow okeeee  Jama, dat had ik niet door ze  ik ben trouwens geen fan van al die afkortingen als titels van series maja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 25 November 2008, 14:16:23 » |
|
Bwa, het vergemakkelijkt toch ook, die afkortingen.
Als je telkens moet zeggen: 'Crime Scene Investigation New York'...vind de afkorting dan toch handiger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dyonne
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 25 November 2008, 14:16:29 » |
|
ik kijk: Louislouise  , witse, the bold and the beautifull  en als er niks anders op tv is NCIS, CSI en House MD
|
|
|
|
|
|
Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!! 
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 25 November 2008, 16:17:49 » |
|
Criminal Minds is een erg populaire serie in de Verenigde Staten. Ben geduldig aan het wachten tot ze het hier uitzenden want het concept zit echt goed in mekaar.
Dat is al uitgezonden geweest in Belgie, een jaar of 3 geleden, seizoen 1 en 2 denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 25 November 2008, 16:25:12 » |
|
In Nederland was vorige week de laatste aflevering van seizoen 3. Seizoen 4 draait nu in Amerika. Ik ben benieuwd of ze morgen een herharling uit gaan zenden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 25 November 2008, 16:25:43 » |
|
Ik volg Prison Break, al vind nog steeds de eerste serie het beste maar ik blijf het toch kijken Verder ben ik verslaafd aan Friends, ik blijf de herhalingen kijken op VT4 en ik heb de complete box en meestal kijk ik voor het slapen gaan dan ook nog een aflevering Spoed, volg ik eigenlijk pas sinds in Belgie woon. En Pfaffs dat volg ik ook
Vroeger keek ook naar gtst, maar als ik nu wel eens een aflevering zie ken ik de helft er niet meer van
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 November 2008, 16:31:17 » |
|
Criminal Minds is een erg populaire serie in de Verenigde Staten. Ben geduldig aan het wachten tot ze het hier uitzenden want het concept zit echt goed in mekaar.
Dat is al uitgezonden geweest in Belgie, een jaar of 3 geleden, seizoen 1 en 2 denk ik. Oei, dan heb ik dat volledig gemist! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|