|
tweety
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 15 November 2008, 21:48:18 » |
|
schandalig is het! Niets moeten doen, en toch nog zoveel geld krijgen! Dat de koning niets moet doen, ok, daar kan ik inkomen. Maar toch niet gans die familie zeker??? Ze planten zich voort zoals de konijnen, en wij zullen maar betalen!! In deze tijd van crisis ,maar ja,wij zullen dan volgend jaar wel meer belastingen betalen,'t moet toch van ergens komen. Zou ik ook 6% opslag krijgen?
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 16 November 2008, 04:50:54 » |
|
Ik erger me aan het feit dat ik het nu al aan m'n enkels voel dat Club Brugge weer cadeaus zal krijgen tsss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 16 November 2008, 04:51:34 » |
|
Van de Sint? 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 19 November 2008, 14:58:24 » |
|
ik heb mezelf nog nergens aan geergerd vandaag... en mezelf kennende is dat zorgelijk haha!! Zou ik misschien ziek worden  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 19 November 2008, 15:10:02 » |
|
Aan onze vloer. Bah, stomme, ongezellig en ijskoude tegels. Note to myself: sparen voor nieuwe vloer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 19 November 2008, 15:15:17 » |
|
aan mijne chef die als een gestampte boer zijn frustraties op 2 van mijn vrouwelijke collega's en mijzelf afwerkte, kheb hem dan ne keer ferm mijn gedacht gezegd en de syndicale delegatie ingelicht. De sfeer op het werk is al vertroebeld door de herstructurering die op til is en dan komt hij efkens met zwaaiende armen en roepen en tieren. Zoiets pakt niet bij mij zenne, altijd de vrouwen viseren en de mannen die juist hetzelfde doen als wij laat hij met rust omdat hij denkt dat die mss anders reageren als wij vrouwen. Mijn vriendin heeft door het voorval vanmorgen de ganse voormiddag gehuild, en die andere was er ook niet goed van. Ik was de enige die hem terugbeet, en dat ging hem niet hé dat hij tegenwind kreeg, maar als hij denkt om met ons de vloer te vegen is hij mis zenne. Wij hebben zijn bovenstaande chef erbij geroepen en hij is het mogen gaan uitleggen bij de ceo. Normaal moet hij van hogerhand morgen zijn excusses komen aanbieden. Kben mij al aan het voorbereiden en hij zal het zeker niet makkelijk hebben en ik zal het hem ook zeggen dat ik nu de 2de kant van zijn gezicht gezien heb en dat hij vanaf nu niet meer woorden meer krijgt dan nodig zijn om mijn werk te doen.
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 19 November 2008, 17:48:53 » |
|
Goed gezegd, Motobabe! Laat je niet kisten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 19 November 2008, 18:19:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 19 November 2008, 18:42:28 » |
|
Sja, ergeren is het juiste woord niet, maar mijn grootmoeder is vandaag op 93-jarige leeftijd overleden. Het komt zeer hard aan, maar langs de andere kant verwachtten we het wel. Ze weet al 3 jaar ven wereld niet meer, komt niet meer uit bed, zegt niets meer, herkent niemand meer, krijgt eten via een baxter, dus ergens heerst er wel opluchting, want ze zou het zelf zo niet gewild hebben...
ooooooow!!! sterkte andy!! je vertelde me ooit over haar.. en kijk nu.. Sterkte andy!!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 19 November 2008, 18:48:59 » |
|
Ik heb me vandaag mateloos geergerd aan een overheerlijk gebakje nav onze 50ste winkel.... hij was vreselijk lekker, maar er zat ook vreselijk veel marsepijn op......... gevolg........ zo vreselijk misselijk ...... we gingen daarom al later lunchen, maar zelfs mijn lunch luste ik niet... Marsepijn is erg lekker, maar ik word er echt altijd super misselijk van :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 19 November 2008, 18:49:09 » |
|
veel sterkte andy.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 November 2008, 18:50:12 » |
|
Sja, ergeren is het juiste woord niet, maar mijn grootmoeder is vandaag op 93-jarige leeftijd overleden. Het komt zeer hard aan, maar langs de andere kant verwachtten we het wel. Ze weet al 3 jaar ven wereld niet meer, komt niet meer uit bed, zegt niets meer, herkent niemand meer, krijgt eten via een baxter, dus ergens heerst er wel opluchting, want ze zou het zelf zo niet gewild hebben...
Oei Andy! Gecondoleerd! Je weet dat het moment ooit komt, maar als het moment komt is het toch altijd onverwachts en komt het toch hard aan! Ik weet er alles van! Veel sterkte xxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 19 November 2008, 19:03:32 » |
|
Heel veel sterkte Andy
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 19 November 2008, 20:11:11 » |
|
veel sterkte! mja, naast dit valt mijn ergernis in het niets maar toch... net bij de dokter geweest, ik moest gewoon het vaccin tegen de griep laten zetten, op afspraak dus ik dacht: ff 5 minuutjes binnen en klaar! niet dus... het koppel voor mij had vanalles voor wat ik allemaal heb mogen aan horen en heb dus uiteindelijk meer dan een half uur gewoon zitten wachten.... aaaargh! daar gaat de rest van m'n schoolwerk dat ik nog dacht te doen  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 19 November 2008, 20:35:19 » |
|
Veel sterkte Andy! Aan de klanten die te lui zijn om verder te kijken dan hun neus lang is of om es ff zelf te lezen wat er op het speelgoed staat ipv te verwachten dat wij voor hun moeten vliegen. Sommigen zijn echt erg he, alsof we het nog niet druk genoeg hebben met 6 december in aantocht 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|