|
Andy
|
 |
« Gepost op: 11 November 2008, 21:00:20 » |
|
Iedereen heeft zo wel eens zijn baalmomenten, en iedereen heeft wel eens nood om het van zich af te schrijven. Dus, doe hier uw verhaal!
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 November 2008, 21:00:47 » |
|
Toeval!  Wel, Mijn schoonmoeder... ( Bleh, de naam alleen al )  Ik had gehoopt dat ze iets toffer ging zijn, of is dat zo typerend aan schoonmoeders?  Ik heb constant het gevoel dat ik geviseerd word.. En ik ben bijna 6 maand samen met Stijn.. Ai, Dàt belooft voor de rest van mijn dagen.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 November 2008, 21:07:33 » |
|
ik heb me vandaag geërgerd aan het feit dat ik hier maar niet bijgelezen geraak op dit forum... en veel dat niet echt nodig is volgens mij, maar bon  en voor de rest ook aan m'n schoolwerk, maar da's niet zo speciaal hè  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 November 2008, 21:27:53 » |
|
Toeval!  Wel, Mijn schoonmoeder... ( Bleh, de naam alleen al )  Ik had gehoopt dat ze iets toffer ging zijn, of is dat zo typerend aan schoonmoeders?  Ik heb constant het gevoel dat ik geviseerd word.. En ik ben bijna 6 maand samen met Stijn.. Ai, Dàt belooft voor de rest van mijn dagen..  Kan ik niet van meespreken. De relatie met mijn schoonmoeder verloopt in elk geval uitstekend, en dat is wederzijds (denk ik toch). 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 12 November 2008, 08:44:43 » |
|
Ik heb me vanmorgen geergerd aan een collega! Maar ik erger me elke dag aan die man dus ik wen er onderhand wel aan. Maar van mij mag ie drie hoog het raam uit. Gisteren heb ik me geergerd aan RTL5 die net op het meest spannende moment besluiten dat Prison Break voorbij is en we weer een week moeten wachten. Zooooo spannend.... zucht! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 November 2008, 09:22:06 » |
|
Haha ja dat weet ik wel hoor Andy! Maar zou je mij misschien die site eens kunnen sturen via een prive berichtje? Ga ik daar ook eens een kijkje nemen. Heb ik daar nog speciale programma's voor nodig? ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 12 November 2008, 14:21:02 » |
|
Aan radio Donna, en de manier waarop ze hun wedstrijd spelen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 12 November 2008, 14:51:02 » |
|
Aan Maya Detiège die deze ochtend te gast was in 4FM actueel. Wat een kip zeg! Ik heb 5 minuten van haar interviewke gehoord en ben snel weggezapt naar Donna, omdat ik het niet meer kon aanhoren. En dat deed ik nog net op tijd, want op Donna was net "Wat een leven" bezig!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 12 November 2008, 15:40:38 » |
|
Aan mezelf omdat ik eigenlijk van de dropjes af moet blijven en dat toch niet kan omdat ze te lekker zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 12 November 2008, 17:00:34 » |
|
Ik heb me vandaag geergerd aan mensen die hun auto op de weg parkeren in een onoverzichtelijke bocht... Rij dan een klein stukje verder.... GRRRR !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 November 2008, 18:54:03 » |
|
Aan mijzelf  En Tikry, wacht maar tot ze kleinkinderen van jullie heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 November 2008, 19:20:27 » |
|
En Tikry, wacht maar tot ze kleinkinderen van jullie heeft  Dààr mag ze nog làng op wachten!!!!  Eerst samenwonen..  En ik weet nù al, dat ze véél ( té veel  ) in óns huisje zal zitten... Ik heb me daarstrax geërgerd, aan m'n PC die té traag opstartte..  Ik zag een klein spotje van Clouseau in het Nieuws, en wilde dit zsm bekijken, nog vóór ik het op het Nieuws zélf zag 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Leen
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 November 2008, 19:29:34 » |
|
Ik heb mij geërgerd aan de dokter op de afdeling. Hij kwam mij doodleuk om 2u 's nachts (!) vertellen dat er nog 2 mensen een infuus moesten krijgen met een hele hoop antibiotica die heel slechte aders hebben. En dan kreeg ik er gratis en voor niks nog eens (op dat uur) een opname van intensieve zorgen erbij! Grrrrrr, ik kon hem verwensen!!!!
|
|
|
|
|
|
Maar als de vlinders sterven in je schoot, rijst de levensgrote vraag: is de liefde minder groot?
An angel can not fly with broken wings...
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 November 2008, 19:51:34 » |
|
En Tikry, wacht maar tot ze kleinkinderen van jullie heeft  Dààr mag ze nog làng op wachten!!!!  Eerst samenwonen..  En ik weet nù al, dat ze véél ( té veel  ) in óns huisje zal zitten...  Daar ben je zelf bij hoor, dat is het mooie van een eigen huis he, het zijn ook jouw regels die gelden. Zelfs voor schoonmoeders :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 November 2008, 20:13:12 » |
|
Ik heb mij geërgerd aan het openbaar vervoer, nl. de bussen van De Lijn. Eerst moest ik een bus nemen richting Hoeilaart en dat die 10min. te laat was kon ik nog net verdragen (het was spitsuur). Dan kom ik in Hoeilaart en dan stap ik normaal een kwartiertje en dan ben ik dus thuis, maar ik kon ook een bus nemen (duurt maar 2min!) en hoewel ik het zelden doe, wou ik nu dus de bus nemen die over 5 min kwam. Ik sta daar dus 20min en ik heb die bus niet eens gezien, dus heb ik de volgende genomen. Maw, ik was al laaang thuis geweest als ik te voet gegaan was, maar als je weet dat de bus "bijna" gaat komen ga je niet stappen want dan rijdt hij je voorbij... Grrrrrmmmbl! 
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|