|
ilseke
|
 |
« Gepost op: 9 November 2008, 12:49:17 » |
|
Nieuw concertje bijgevoegd! 19 september 2009 - Hasselt - Grenslandhallen!
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 November 2008, 13:00:40 » |
|
Ilseke, wakker worden meid  Het is op 19 september 2009 in de Grenslandhallen Hasselt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 November 2008, 13:04:29 » |
|
Hahaha! Ik ben inderdaad nog half aan het slapen! Of ik zit toch zeker met mijn gedachten elders! 'k Heb het aangepast nu hoor! Bedankt! Ilseke, wakker worden meid  Het is op 19 september 2009 in de Grenslandhallen Hasselt
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 November 2008, 08:52:46 » |
|
Ga ik ook boeken,dat is niet ver af,ben van lommel dus dat is te doen. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 November 2008, 08:54:13 » |
|
Qua afstand is er ook een héél grote kans dat dit concert aan m'n agenda wordt toegevoegd 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 November 2008, 14:40:51 » |
|
Bij mij komt dit concert zeker op de agenda. Weet iemand of de ticketverkoop al begonnen is? Gr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 November 2008, 17:17:09 » |
|
Nog niet,staat nog niet bij de kalender op de site. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 November 2008, 12:30:35 » |
|
Nou kan je kaarten bestellen,ga het nou betalen via de bank.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 November 2008, 12:31:02 » |
|
Tickets kosten 25 € voor een staanplaats en 33 € voor een zitplaats en zijn te reserveren op www.ikwileenticket.beStond in de nieuwsbrief van de Ethias Arena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 November 2008, 16:54:05 » |
|
heb net mijn officele kaart uitgeprit.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 28 November 2008, 21:51:23 » |
|
Heykes, Moest er iemand zin hebben om te gaan naar Hasselt en geen mensen vinden om mee te gaan dan stel ik mij bij deze kandidaat! In mijn omgeving loopt niet iedereen even zot als ik van Clouseau en daar de prijs voor sommige wat aan de hoge kant is ivg met het SP begint iedereen af te haken om mee te gaan met als gevolg dat ik alleen overblijf. Ik durf het wel aan om alleen te gaan maar ga toch liever samen met iemand anders. Wie geïnteresseerd is laat maar iets weten. Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 28 November 2008, 22:03:00 » |
|
Ikke heb mijn tickets ook, Rij 5 in tribune M maar de kans is groot dat ik ook nog staanplaatskes ga kopen volgende maand hangt er 'n beetje van af wie er dan mee gaat mezelf neem ik al zeker mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 November 2008, 08:08:14 » |
|
Ik heb op dit moment nog geen kaart, hopelijk zijn er in januari nog beschikbaar  Maar ik wil zeker wel afspreken met anderen. Kom normaal gezien ook alleen
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 November 2008, 10:39:43 » |
|
mommema we kunnen samen afspreken en nog met andere die willen,want ik kom ook alleen.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 November 2008, 15:41:40 » |
|
Hey, Tof tis toch fijner met een aantal te gaan dan alleen vind ik. Laat maar iets weten hoe we het verder gaan doen. En dan zie ik eindelijk ook eens een paar gezichten hier. Dat op zich vind ik ook al belangrijk! 'k was eigenlijk ook nog niet van plan om nu dadelijk te bestellen maar denk niet dat we te lang moeten wachten. 'k weet het eigenlijk niet.
Groetjes Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|