friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 11 December 2008, 17:29:13 » |
|
Bedankt voor de snelle reactie Sonja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katrientje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Februari 2009, 19:16:38 » |
|
ik krijg ook altijd kaartje weer das mooie herinnering é
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oolicks_rNb
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 6 November 2009, 02:49:14 » |
|
Enkel met Kris zijn verjaardag blijft het stil. Maar ik denk dat ze dat gewoon samenpakken met nieuwjaar! De mensen zullen er veel werk aan hebben. Ik vind het super lief en sympathiek dat ze elke keer al die moeite doen voor de fans Stuur er een verjaardagskaart heen voor Koen of een nieuwjaarskaart en je krijgt altijd een kaartje terug. ______________________ Delen Computer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 6 November 2009, 08:27:31 » |
|
Ik heb nochtans met de laatste verjaardag van Koen nooit een berichtje terug gehad. Niet dat ze het verplicht zijn hoor, maar het is na al die jaren voor het eerst dat het stil blijft.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
katrien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 6 November 2009, 09:06:59 » |
|
Klopt Sonja, de laatste keer dat Koen jarig was heb ik ook geen kaartje gekregen. Wat vreemd is, want anders gebeurt dat wel steeds en dan zelfs nog bijzonder snel. Het is uiteraard geen verplichting, maar ondertussen zijn we wel al een beetje verwend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eline
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 7 November 2009, 22:27:29 » |
|
Misschien ligt de iets veranderende thuissituatie ergens aan de oorsprong... misschien deden beide ouders dat samen of hun pa alleen, en is dat nu zeker niet meer hetgeen waar ze extra tijd gaan insteken, maar wel in een optimale gezondheid... ik weet niet, 't is maar een bedenking
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 7 November 2009, 23:14:24 » |
|
of misschien versturen ze nu gewoon alles in één keer.. met kerst ofzo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katrientje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Februari 2010, 18:31:11 » |
|
grrrrrrrrr ik erger me blauw aan de clouseau haters op facebook man man man  maja wij weten wel beter é:p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 Februari 2010, 19:00:46 » |
|
grrrrrrrrr ik erger me blauw aan de clouseau haters op facebook man man man  maja wij weten wel beter é:p Gewoon niet lezen dat soort zaken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Februari 2010, 08:15:44 » |
|
Ik heb zo ook een collega die lid is van die Facebook groep & ze denkt dat ze me stang kan jagen daarmee. Ze doet maar  Ik hou me ondertussen wel met andere & plezante zaken bezig 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Februari 2010, 21:53:14 » |
|
Op facebook laat mij dat ook koud... ze doen maar. Maar waar ik me wel begin aan te ergeren is dat er mensen zijn die van mij (!!!! begrijpe wie kan!!!) verwachten dat ik alle dingen die de broertjes doen, ga verantwoorden en verdedigen tot in het absurde toe... ik heb vandaag nog een discussie gehad met een collega. Het is eigenlijk heel dom begonnen over hun nieuwe single. Zij vond het geen mooie nummer en begreep niet dat ze zoiets konden uitbrengen enz... uiteindelijk heeft het nog over dakar gegaan en waarom Koen niet meer meedoet en zijn televisieprogramma's... Net alsof ik daar iets aan te beslissen of te zeggen heb! Ik begrijp sommige mensen niet hoor! Ik hoor gewoon hun muziek graag en vind het twee sympathieke kerels maar voor de rest leven zij hun leven en ik het mijne. Uiteindelijk betrap ik mezelf er dan op dat ik hun levenskeuzes zit te verantwoorden. Wat ik eigenlijk, volgens mij, helemaal niet kan want ik weet er niet zoveel over. Absurditeit ten top!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 25 Februari 2010, 08:16:25 » |
|
Zeer typisch herkenbaar 'probleem'  Mensen die tegen me beginnen te klagen & te zagen over zaken die Koen & Kris al dan niet gedaan hebben.  & dan nog op een toon alsof wij daarvoor verantwoording moeten afleggen.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 25 Februari 2010, 20:54:22 » |
|
Zo moet ik me hier in Nederland ook altijd verantwoorden... Zeker de jongere generatie kent Clouseau echt niet... En dat ik voor de broers een aantal keer per jaar naar Belgie toe reis, vinden ze helemaal onvoorstelbaar!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 Februari 2010, 21:35:12 » |
|
Zo moet ik me hier in Nederland ook altijd verantwoorden... Zeker de jongere generatie kent Clouseau echt niet... En dat ik voor de broers een aantal keer per jaar naar Belgie toe reis, vinden ze helemaal onvoorstelbaar!!
heeeel herkenbaar!
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 25 Februari 2010, 23:55:54 » |
|
Verantwoorden? Dat doe ik niet meer hoor. Ik doe wat ik wil en wat een ander daarvan denkt en vind dat interesseert mij gewoon niet meer. Ze veroordelen je toch 9 van de 10x komen met commentaar aanzetten waar ik echt kromme tenen van krijg. Zaken als moet jij niet eens sparen dan? Zou je niet eens voor een rijbewijs gaan, daar heb je toch veel meer aan dan al die concerten? Je bent zeker verliefd op Koen Wauters (mijn standaard reactie is tegenwoordig al heel droog: Nee op zijn broer!) LOOOOL Zaken als dat ik eens een vent moet zoeken, me moet gedragen volgens het plaatje van huisje, boompje, beestje etc... Mensen die het niet begrijpen wat het is om fan te zijn van een groep zullen het ook gewoon nooit begrijpen. Het heeft geen zin om het uit te leggen want ze denken toch dat jij gek bent. Nou prima toch.... Ik denk dat zij gek zijn omdat zij mij niet in mijn waarde laten met dit soort dingen. Respecteer gewoon dat ik hier mijn plezier / energie etc uithaal.... Ik maakte mij er elke keer weer pissig om dus ik doe het niet meer. Kansloze actie! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|