|
glendy
|
 |
« Gepost op: 25 December 2006, 18:24:54 » |
|
de eerste concerten heb ik niet gezien maar anders vond ik in't dubbel wel het beste, al komt dit mss omdat het nog vers in mijn geheugen ligt, en voor de zalige versie van ik wil niet dat je weggaat ook de lichtshow is fenomenaal
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 December 2006, 18:35:33 » |
|
Ik heb ook voor in't dubbel gestemd. Al was het een moeilijke keuze ! Ze zijn allemaal zo verschillend vind ik ! Veel hangt ook af van waar je zit/staat of met wie je daar bent. Bij in 't dubbel stond ik echt goed op het middenplein ! Het was voor mij ook het concert met de meeste afwisseling (meer dan 50 muzikanten, wauw !)
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
katrijntje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 December 2006, 18:51:13 » |
|
clouseau in't dubbel 2006
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 December 2006, 20:42:16 » |
|
Ik was er in 2002, 2003 en nu in 2006, en heb ook voor "In't dubbel" gekozen.
Alles past gewoon. De nummers, de lichtshow, de special guests.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 December 2006, 22:15:09 » |
|
ik vond in t lang echt super maar in t dubbel is ook niet slecht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 December 2006, 22:24:13 » |
|
Ik kan ondertussen niet meer kiezen tussen In 't Midden, In 't Lang en In 't Dubbel. Maar om dan toch een keuze te maken dan ga ik toch voor In 't Dubbel. Ik heb gewoon mooie herinneringen aan die concerten. Heb me echt super vermaakt!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Anika
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 December 2006, 15:09:16 » |
|
Ik vind alle sportpaleizen goei! Is elk jaar anders en ik vind dat je dat niet kan vergelijken!
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anika!!! 
|
|
|
Stefanie_x
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 December 2006, 19:30:02 » |
|
Da is zoooo moeilijk tis altij goe 
|
|
|
|
|
|
~
|
|
|
|
IbexGirl
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 December 2006, 21:42:36 » |
|
Mijn top 3: 1: Clouseau in't Midden (Koen ging vlak voor mij op zijn knieen zitten zodat ik een mooie foto kon maken  , dat was echt het hoogtepunt. Ook dat podium zo dichtbij, en niet zo hoog) 2: Clouseau in't Lang (keimooi podium en lichten, alle bandleden kwamen voorbijgegleden, super gewoon) 3: Clouseau in't Dubbel {supermooie lichteffecten, maar podium was te hoog vond ik.) Ochja ik amuseer me altijd te pletter bij Clouseau :d.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 December 2006, 16:51:13 » |
|
Ikzelf heb nog maar 2 concerten gezien in het sporpaleis. nl. Clouseau in't lang en Clouseau in't dubbel. Ik vind ze beide heel goed. Ik kan eigenlijk niet echt kiezen. Ze hadden beide iets speciaals en leuk. - Clouseau in't lang: Het lange podium, Koen die de verschillende instrumenten bespeeld, het bewegen op het podium (Je kan iedereen eens zien), de lichten, ... - Clouseai in't dubbel: 2 podia, 2 gasten, 2 bands, de lichten, ... Neen, ik kan echt niet kiezen. Ze waren beide heel leuk op te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 2 Januari 2007, 20:03:19 » |
|
Ik ben al naar al de reeksen geweest van Clouseau in het sportpaleis. Het was altijd heel goed. Ik amuseer me altijd.
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
Eefjevt
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Maart 2007, 11:40:05 » |
|
Kelsey en ik zijn alle reeksen geweest en ik moet toch zeggen dat ik in 't midden het meest bijzonder vond... alhoewel ze me elk jaar weer opnieuw verrassen hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yvonne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Maart 2007, 20:04:38 » |
|
Hi,
Ik heb bijna alle shows gezien. Maar "In Het Midden" blijft voor mij het beste 'Sportpaleis' concert. Daarna hebben ze me nooit meer dat 'WOOOW' gevoel gegeven.
Alle andere shows waren echt fantastisch enz, maar voor mezelf was het altijd net wat minder dan 'In het Midden'
Yvonne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
davy
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Maart 2007, 23:19:56 » |
|
elk jaar is totaal anders, dus elk jaar brengt bij mij andere dinge naar boven.. tis elk jaar super, elk jaar is er 1 om naar uit te kijke en erna om er van na te dromen dus welke show kies ik? elk apart gewoon , en de komende X-aantal der bij  dat dit nog ff mag door gaan!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 3 April 2007, 12:01:47 » |
|
Ik vond clouseau in het midden het beste, ook al heb ik toen mijn enkel gekneust,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|