|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 16 Oktober 2008, 09:51:36 » |
|
Ik vind het alvast een supermooi nummer, ontroerend ook. Kan er niet genoeg van krijgen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Oktober 2008, 11:12:43 » |
|
kan je niet nog een optie zetten tussen 'gewoon' en 'geweldig', daartussen ligt nog heel wat, ik vind het béter dan 'gewoon', maar gewéldig?  ik vind het goed! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Oktober 2008, 14:19:17 » |
|
kan je niet nog een optie zetten tussen 'gewoon' en 'geweldig', daartussen ligt nog heel wat, ik vind het béter dan 'gewoon', maar gewéldig?  ik vind het goed!  U vraagt, wij draaien 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Oktober 2008, 16:01:49 » |
|
Welk lied is dat? Heb er nog helemaal niks van gehoord... Is het ergens te beluisteren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Oktober 2008, 18:09:10 » |
|
Geweldig gewoon,heb het gedownload via de link van tikry,dat geopend en met mijn gsm betaald. 3 € ,heb het al paar keer geluisterd,vind het ook triestig klinken. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Sanneke(l)
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Oktober 2008, 18:23:33 » |
|
ik zou dat liedje ook eens willen luisteren / horen . Weet er iemand waar ik dat liedje kan vinden ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Oktober 2008, 19:18:52 » |
|
Ik heb een stukje beluisterd ( via de link ) maar nog niet helemaal dus.. Het stukje op zich, vond ik al aardig klinken.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 Oktober 2008, 08:35:48 » |
|
Voor wie interesse heeft : de single "Vlieger voor Fien" kun je downloaden op www.nieuwsblad.be/serafien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 Oktober 2008, 14:19:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 Oktober 2008, 18:32:13 » |
|
Deze week stond er een bon in Dag Allemaal voor 5 euro korting op het boek dat bij de single hoort. Het boek heet: Fien. Zo jong en al zoveel te vertellen. Het boek vertelt het verhaal van het meisje dat zo jong gestorven is aan een stofwisselingsziekte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Oktober 2008, 13:31:25 » |
|
Ik heb het boek deze voormiddag gekocht,cd zit erbij. Ik zag het liggen en twijfelde geen seconde,het moest jezelf 'ns overkomen,denk ik dan. De opbrengst gaat integraal naar het thuiszorgteam van A.Z. Gasthuisberg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Oktober 2008, 13:39:48 » |
|
Tja ik als fanatiek verzamelaar wil die singel graag hebben! Die is dus met boek en al te koop? Waar en hoe? Kan dat ook online?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Oktober 2008, 14:28:13 » |
|
@ Sonja Ik heb hem gekocht bij de Standaard boekhandel.Maar je kan hem ook online bestellen bij de uitgeverij www.kramat.be.Hopelijk ben je hiermee geholpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Oktober 2008, 14:43:54 » |
|
Dank je maar tis weer een hoop moeilijk gedoe met betalen zie ik. Ik regel het wel op een andere manier 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 21 December 2008, 18:53:22 » |
|
Heb het boek ook reeds een tijdje, zeer ontroerend! Vind het echt mooi dat deze mensen iets willen doen ondanks het verdriet dat ze hebben door het verlies van hun kleine schat! ook een mooi en betekenisvol nummer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|