|
Sonja
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 20 Oktober 2008, 13:43:54 » |
|
maar wat ik dan altijd denk hey als mensen zo graag met mij praten. Die kunnen toch ook gewoon binnen naar me toekomen of buiten clouseau om met me afspreken? Tis niet dat enkel na een concert het DE kans is om je medefans te zien hey! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 20 Oktober 2008, 13:46:14 » |
|
maar wat ik dan altijd denk hey als mensen zo graag met mij praten. Die kunnen toch ook gewoon binnen naar me toekomen of buiten clouseau om met me afspreken? Tis niet dat enkel na een concert het DE kans is om je medefans te zien hey!  Nee; da's waar. Maar op een concert ben je al ter plaatse, en kan je meer medefans samen zien, toch  Ik hoop dat ze de 5e toch even tijd vrijmaken. Want de 14e, met het namiddagconcert, zal de rest van de familie er ook bijzijn wss, en dan maken ze zeker geen tijd 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 20 Oktober 2008, 17:00:59 » |
|
De 14e moet ik sowieso direct na het concert terug naar NL omdat ik de volgende ochtend om 8u weer aan het werk moet.... De 5e blijf ik wachten nadat iemand mij met veel moeite heeft doen overtuigen dat het best nog weleens leuk is! Hehe! De overige dagen ben ik meteen vertrokken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 20 Oktober 2008, 17:21:26 » |
|
maar wat ik dan altijd denk hey als mensen zo graag met mij praten. Die kunnen toch ook gewoon binnen naar me toekomen of buiten clouseau om met me afspreken? Tis niet dat enkel na een concert het DE kans is om je medefans te zien hey!  Nee; da's waar. Maar op een concert ben je al ter plaatse, en kan je meer medefans samen zien, toch  Ik hoop dat ze de 5e toch even tijd vrijmaken. Want de 14e, met het namiddagconcert, zal de rest van de familie er ook bijzijn wss, en dan maken ze zeker geen tijd  het eerste concert blijven ze altijd het langst vanal weg en komen ze meestal niet buiten maar ja ... we zien wel
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 20 Oktober 2008, 17:39:28 » |
|
Als het te lang duurt ben ik weg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 20 Oktober 2008, 18:44:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 20 Oktober 2008, 19:18:30 » |
|
Daarom da ik nooit wacht na sportpaleisconcerten... veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud!!! en veeeeeeeeel te moe!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 20 Oktober 2008, 20:00:03 » |
|
Ik vind staanplaatsen altijd super qua sfeer, ik kan me dan toch veel meer uitleven. Maar bij zitplaatsen vind ik idd het overzicht ook wel mooi. Ik ga dus het liefst minimaal 2 keer. Dit jaar zit het middenplein er niet in voor mij, ben dan 7 mnd zwanger, dan zou ik me niet echt op mijn gemak voelen in die mensenmassa. Maar ga me zeker op de tribune uitleven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 21 Oktober 2008, 17:04:43 » |
|
Daarom da ik nooit wacht na sportpaleisconcerten... veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud!!! en veeeeeeeeel te moe!!  poesie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 21 Oktober 2008, 17:11:22 » |
|
Ik vind staanplaatsen altijd super qua sfeer, ik kan me dan toch veel meer uitleven. Maar bij zitplaatsen vind ik idd het overzicht ook wel mooi. Ik ga dus het liefst minimaal 2 keer. Dit jaar zit het middenplein er niet in voor mij, ben dan 7 mnd zwanger, dan zou ik me niet echt op mijn gemak voelen in die mensenmassa. Maar ga me zeker op de tribune uitleven  Idem hier  , de zitplaatsen zijn traditioneel moeder/dochter uitstapje geworden  Maar dat alleen is niet genoeg voor mij, ik wil die mannen hun gezichten echt zien Dus ik moet minstens 2 keer gaan, helaas niets aan te doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 21 Oktober 2008, 17:15:29 » |
|
Ik vind staanplaatsen altijd super qua sfeer, ik kan me dan toch veel meer uitleven. Maar bij zitplaatsen vind ik idd het overzicht ook wel mooi. Ik ga dus het liefst minimaal 2 keer. Dit jaar zit het middenplein er niet in voor mij, ben dan 7 mnd zwanger, dan zou ik me niet echt op mijn gemak voelen in die mensenmassa. Maar ga me zeker op de tribune uitleven  Idem hier  , de zitplaatsen zijn traditioneel moeder/dochter uitstapje geworden  Maar dat alleen is niet genoeg voor mij, ik wil die mannen hun gezichten echt zien Dus ik moet minstens 2 keer gaan, helaas niets aan te doen  Ik zie me met mijn dochter van 11 ook niet tussen die mensenmasse staan, dus dan zitten we  , maar ik wil ook eens tussen het volk staan, lekker dichtbij, dus staanplaatsje is ook gereserveerd 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 21 Oktober 2008, 19:06:21 » |
|
Daarom da ik nooit wacht na sportpaleisconcerten... veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud!!! en veeeeeeeeel te moe!!  poesie  tja oud kommn eej!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 22 Oktober 2008, 19:24:07 » |
|
@katia: ikke ben de dochter  , mijn moeder gaat met mij mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 23 Oktober 2008, 19:58:51 » |
|
@katia: ikke ben de dochter  , mijn moeder gaat met mij mee  ahummmm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 27 Oktober 2008, 19:13:47 » |
|
Ik vind staanplaatsen altijd super qua sfeer, ik kan me dan toch veel meer uitleven. Maar bij zitplaatsen vind ik idd het overzicht ook wel mooi. Ik ga dus het liefst minimaal 2 keer. Dàt vind ik ook wel! Heb ik met àlle concerten, ( andere artiesten ook  ) .. Bij Clouseau durf ik meer dan één keertje te gaan.. Soms zou ik dat ook wel willen met die andere artiesten, maar ticketprijzen verhogen precies per uur! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|