• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 13:01:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Tour 2009 > 19 september 2009 hasselt
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Omlaag Print
Auteur Topic: 19 september 2009 hasselt  (gelezen 8446 keer)
1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
Re: 19 september 2009 hasselt
« Antwoord #90 Gepost op: 20 September 2009, 09:39:48 »

Jaaaa,twas weer een geslaagd optreden!
Heb er weer enorm van genoten Brede lach
En ja haha,zoals Kriske al zei int begin wel wa woorden gehad met die madammen.
Maar zoals ik gisteren wel meermaals zei,we hadden eigenlijk betaald voor staanplaatsen,dan moesten ze da maar nie veranderen Brede lach
En anders zaten we allemaal zooooooover uit elkaar Geschokt
En toen ik gewoon effe wou zien vanvoor en kzei tegen die security dak gewoon maar eens kwam kijken,zei die me van ja maar ge moogt hier staan,zolang ge aan de andere kant van de hekken blijft en er nie overkruipt Tong
Dus ja da had ik nu wel goe begrepen en dan de rest ook ingelicht Brede lach
En dan zoals Kriske zei,we stonden der nog maar heel effe of een heleboel mensen volgden ons voorbeeld en kwamen allemaal vanvoor staan,superrr Tong
Op naar volgende week Brede lach
Jammer genoeg wel de 2 laatste van de zomertour Bedroefd

~Groetjes aan iedereen~
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #91 Gepost op: 20 September 2009, 10:39:02 »

Was super gisteren...leuke dag gehad gewinkeld in hasselt .....
concert was super.....

de terug rit was minder super  Thumbs_down  We reden op de autostrade toen plots een jong ( of oude ) gast dacht ik ga hier eens tonen dat ik kan rijden..
Die kwam af met een zééééééééééééér hoge snelheid en begon plots naast ons van links naar rechts te zwieren. Wij hielden ons wat in maar plots zagen we hem schuin rijden voor ons die wagen heeft waarschijnlijk aan 130km tegen de vangrails gevolgen wij waren allemaal in schok wat het was een knal.... Wij hebben ons aan de kant ( pechstrook )gezet en hebben onze plicht gedaan gebeld naar de politie .. Katia die was zodanig geschrokken dat die geen woord  kon zeggen tegen de politie agant aan de foon. Ik heb dan de foon overgenomen en alles rustig gezegt ik vroeg ook nog meneer moeten wij blijven wachten hij nee jullie hebben jullie plecht gedaan  Thumbs_up
Het eerste tankstasion afgereden om te bekomen....

Dat was nu al het tweede verkeers ongeval dat we gezien hebben dit weekend maar dat van gisteren was echt bangelijk.....

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #92 Gepost op: 20 September 2009, 10:42:26 »

@Linds: Amai Onbeslist das ook nie alles.

~Groetjes aan iedereen~
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #93 Gepost op: 20 September 2009, 10:48:44 »

Brrrrr! Gelukkig is hij niet tegen jullie gevlogen!

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
cindys
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #94 Gepost op: 20 September 2009, 10:49:53 »

my god linds... kan me voorstellen dat dat niet prettig om zien was!!! Gelukkig zijn jullie er zonder kleerscheuren vanaf gekomen!!

concert was niet goed begonnen zo'n slechte plaats hehe, manman heb wat afgezaagd Smiley)) maar ale eind goed al goed.. super leuk concertje uiteindelijk!! voor mij de laatste van de zomertour, maar heb me mega goed geamuseerd!! Thx aan het gezelschap Smiley))
lindz
En Dans

love Zoë forever and a day

Bekijk profiel
« Antwoord #95 Gepost op: 20 September 2009, 12:05:11 »

@linds: wauw dan hebben jullie al bij al nogal geluk gehad!! nie te geloven wat er allemaal op de weg zit he, erg  Thumbs_down

Voor mij begon den avond als een kleine ramp: mijn ma was mee en die is niet meer goed te been dus dat we zo ver moesten parkeren viel al hard tegen, onderweg paar keer moeten rusten, ze kan echt niet meer ver lopen ocharme!
Dan zaten we eindelijk op de tribune (wist al op voorhand dat dat heel veraf was dus ik deed me maar content)
tot er plots op die ene vrije stoel naast me een dame 'op leeftijd' komt zitten. Goed, mijn mam is ook ouder dus alle respect maar deze mevrouw kon er duidelijk niet tegen dat ik meezong of wat te enthousiast klapte  Huh?  (dat was nog maar bij 't voorprogramma he)
Dan wou ik voor m'n ma een broodje en koffie gaan halen, mocht dat niet mee de zaal in, nee ook niet voor ouderen die slecht trappen kunnen maken  Kwaad
Pff ik begon stilaan te koken en dan begonnen de broertjes, werpt die madam naast me mij ne héle lastige blik toe en ik schoot van mijne stoel af se, ben dan maar op de bovenste trap gaan staan en heb lekker kunnen mee shacken & grooven, zàààlig was het  smiley3 

v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #96 Gepost op: 20 September 2009, 12:07:16 »

Het was een geslaagde avond.
Ik bel in de week ,er is geen voorprogramma zeiden ze,en toch komt die raf nog.
Ze zijn mij komen halen in hasselt,plots kon je daar de bus ook niet nemen,waar ik wou opstappen,we stonden met zeker,zes man aan dat bushokje.
Toen clouseau opkwam,zag ik plots iedereen vertrekken,naar voor,ik mijn spullen genomen en ook een speurt genomen.
Stond toch nog op de 3 rij,juist voor Hans.
Dus nog goed zicht.
Ben vertrokken als ze Anne begonnen te zingen,ja ik wou mijn bus niet missen,en dan komen ze die dag niet meer,door die kermis.
Maar ja,ben toch goed thuis geraakt ,dankzij mijn neef.
Heb ik dan veel gemist na Anne,of was dat het laatste.

Wendy
1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #97 Gepost op: 20 September 2009, 12:14:06 »

@v 054116 : Anne was het laatste liedje,dus ge hebt nieveel gemist Knipoog

~Groetjes aan iedereen~
v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #98 Gepost op: 20 September 2009, 12:16:33 »

Citaat van: 1888Kimpie op 20 September 2009, 12:14:06
@v 054116 : Anne was het laatste liedje,dus ge hebt nieveel gemist Knipoog
Gelukkige dan.

Wendy
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #99 Gepost op: 20 September 2009, 12:56:35 »

Ik vond het (weeral) een geweldig geslaagd optreden (van de Clouseaukes toch  Knipoog ). Eens de lichten uitgingen, haastte ik me ook richting podium (ik had echt geen zin om op rij 25 te blijven zitten  Grijns ,en dat was niet alleen omdat die koude airco constant in mijne nek blies  Knipoog ).
Uiteindelijk stond ik dan op de 5e rij, links, pal voor Eric en Kris  smiley1 . Heb ontzettend genoten, sfeer was top, geluid was ferm OK...de tijd vloog weer voorbij  Bedroefd
Nadien was het buiten nog gezellig nagenieten...en achteraf kon ik (dankzij Kimpie) nog op de foto met Kris  Tong...waarvoor dank  Kus
Ook merciekes aan alle andere leuke medefans...en forummers...dat maakt zo'n optreden altijd nog leuker en toffer  Thumbs_up
De security vielen ook ontzettend mee (vond ik) , ze waren geduldig, vriendelijk...ze leken zelf ook wel van Clouseau en het hele gebeuren te genieten...waarvoor mijn bescheiden aplausje  Thumbs_upbravo  Thumbs_up.
Voor mij was het het laatste concert van de zomertour...nu maar aftellen naar de nieuwe cd, en het sportpaleis.

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #100 Gepost op: 20 September 2009, 12:58:16 »

Citaat van: wendy79 op 20 September 2009, 08:35:24
Het was goed, maar zijn stem was eraan voor deze avond. Lange intro's en broer Kris moesten het opvangen.
Herman zei dat hem wat ziekjes was en problemen had met zijn keel.
Het zal een zwaar weekend geweest zijn voor de mannen.

Dat Kris af en toe meezong...vind ik helemaal niet erg,hoor  Knipoog

1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #101 Gepost op: 20 September 2009, 13:18:10 »

@eveil : Das graag gedaan zenne Knipoog

~Groetjes aan iedereen~
Katia R
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #102 Gepost op: 20 September 2009, 13:21:47 »

Citaat van: linds op 20 September 2009, 10:39:02
Was super gisteren...leuke dag gehad gewinkeld in hasselt .....
concert was super.....

de terug rit was minder super  Thumbs_down  We reden op de autostrade toen plots een jong ( of oude ) gast dacht ik ga hier eens tonen dat ik kan rijden..
Die kwam af met een zééééééééééééér hoge snelheid en begon plots naast ons van links naar rechts te zwieren. Wij hielden ons wat in maar plots zagen we hem schuin rijden voor ons die wagen heeft waarschijnlijk aan 130km tegen de vangrails gevolgen wij waren allemaal in schok wat het was een knal.... Wij hebben ons aan de kant ( pechstrook )gezet en hebben onze plicht gedaan gebeld naar de politie .. Katia die was zodanig geschrokken dat die geen woord  kon zeggen tegen de politie agant aan de foon. Ik heb dan de foon overgenomen en alles rustig gezegt ik vroeg ook nog meneer moeten wij blijven wachten hij nee jullie hebben jullie plecht gedaan  Thumbs_up
Het eerste tankstasion afgereden om te bekomen....

Dat was nu al het tweede verkeers ongeval dat we gezien hebben dit weekend maar dat van gisteren was echt bangelijk.....

Ja amaai dees weekend hadden wij een speciale engelbewaarder  angel   en thx Linds voor de foon over te nemen  Thumbs_up

jatika Knipoog
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #103 Gepost op: 20 September 2009, 13:35:55 »

@ Linds en Katia R: amaai zeg, da's ook nogal verschietelijk  Geschokt

Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
.
« Antwoord #104 Gepost op: 20 September 2009, 13:36:24 »

Ik ben ook weer thuis Smiley was mijn laatste voor deze tour want ik vertrek vrijdag op reis naar la palma Smiley vond het een erg goed concert. Sfeer was goed. Zijn lekker op onze rij 11 gebleven Smiley geluid was ook erg goed. En leve belgië klinkt live echt super Smiley na afloop bleek kris super goed gezind. Hij was zo grappig... Bijna iedereen was naar koen gelopen. Dus kris tegen de rest: snel opschieten anders komen die van daar allemaal naar hier Smiley ik sta ook met hem op de foto. Vanavond heb ik even een pc ter beschikking dan zet ik de foto wel op facebook.

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: