|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 6 Januari 2009, 23:22:22 » |
|
Tickets zijn in huis! Mijn arme creditcard.... er komt nu al stoom vanaf LOL
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Januari 2009, 20:37:39 » |
|
Ik heb gekeken op sherpa, daar kun je ook nog steeds niet je kaarten bestellen. Hopelijk kan er snel besteld worden, wil er graag bijzijn! Verjaar namelijk de dag na het concert  dan verjaren we op dezelfden dag!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 8 Maart 2009, 10:35:26 » |
|
Gelezen bij www.zangtalent.beMet hun nieuwe clouseau tour 2009 zijn koen en kris op zaterdag 19 september te gast in de grenslandhallen te hasselt. Het cocert dat ze geven in hasselt belooft nu al een succes te worden,want bijna alle kaarten zijn de deur uit. Omdat de vraag naar tickets zo groot blijft,heeft de organisatie dan ook besloten om het concert te verplaatsen van de grenslandhallen naar de grotere broer,de ethias arena club. Op die manier kunnen we extra plaatsen creeren om de stijgende vraag naar tickets op te vangen,zegt de organisatie. Het is ook fijn dat we zo iedereen nog de mogelijheid kunnen geven om er bij te zijn! Het concert van clouseau tour 2009 vindt plaats op zaterdag 19 september om 20 uur in de ETHIAS ARENA CLUB. GOUVERNEUR VERWILGHENSINGEL 70 TE HASSELT
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 8 Maart 2009, 12:48:27 » |
|
Wat een gelul is dat zeg. Zover ik weet was er altijd al sprake van dat het concert in de Ethias Arena was. Er zijn mensen met vaste zitplaatsen enzo. Als je nu op de site kijkt is het zaalplan ook nog exact dezelfde als op mijn ticket staat afgedrukt. Ik denk eerder dat de voorverkoop niet zo hard gaat en ze zo proberen mensen te trekken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 8 Maart 2009, 14:44:29 » |
|
Had ik al gezien Atyke, waar hadden ze dat concert anders willen geven? In de foyer? hahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 8 Maart 2009, 14:47:45 » |
|
nee bij plopsa hè lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 April 2009, 20:10:34 » |
|
Ik heb weer dikke pech! Heb ik eindelijk een kaart gekocht voor de negentiende september en is die ook aangekomen via e-tickets en zijn de zeven dagen verstreken, kondigt een collega hare trouw aan op dezelfde dag! Iedereen is uitgenodigd op het avondfeest en daar zou ik graag bij willen zijn. Contact opgenomen met Ticketmatic (ikwileenticket) ruilen kan niet, ze terug verkopen aan hun kan niet wat wel kan is dat ik ze verder verkoop en dan willen zij de naam wel veranderen op het ticket!! Dju dju toch. Dus als er iemand geïnteresseerd is in een staanplaats voor Hasselt dd 19/09/2009. Hier is er eentje te vinden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 15 Mei 2009, 13:27:05 » |
|
Deze brief kreeg ik vandaag bij de post,met een nieuwe ticket. Beste bezoeker Op zaterdag 19 september 2009 is clouseau te gast in de ethias erena te hasselt. Het doet ons dan ook enorm plezier dat u er ook bij zal zijn die zaterdagavond.
U hebt voor de zomertour van clouseau in hasselt gekozen voor een staanplaats maar omwille van productionele redenen zullen alle staanplaatsen omgezet worden in zitplaatsen.
Dat betekend voor u als bezoeker het volgende: U geniet van een upgrade van een staanplaats €25 naar een zitplaats €33 waarvoor u niet hoeft te betalen. De zitplaatsen hebben betere zichtlijnen omdat ze het dichst aan het poduim grenzen. Aansluitend bij deze brief vindt u uw nieuwe tickets. Uw oude ticket staanplaats vervalt hierdoor en is bijgevolg niet meer bruikbaar.
Wij hopen dat u als bezoeker openstaat voor deze upgrade en indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft,dan kunt u steeds terecht bij nathalie simolon op het nummer 011/299 499;
Wij wensen u alvast een prachtige avond toe.
Met vriendelijke groeten
Het grenslandhallen -team
Heeft nog iemand al deze brief ontvangen met nieuwe kaarten Ik zit op rij 5 stoel 21 Sectie parterre y
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 15 Mei 2009, 14:57:20 » |
|
ik heb nog niks ontvangen... wat een gedoe met al die 'productionele' problemen zeg!
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 15 Mei 2009, 15:45:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 15 Mei 2009, 15:50:16 » |
|
en dan nog iets; mijn vriendin en ik hebben apart van elkaar kaarten besteld. Dat houdt natuurlijk in dat het wel erg toevallig moet zijn willen wij zitplaatsen naast elkaar krijgen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Margo
In Stereo

Bij jou vind ik een plek waar ik mezelf kan zijn..
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 15 Mei 2009, 16:09:23 » |
|
Belachelijk, zul je zien dat we achteraan komen te zitten!! Vind staanplaatsen zo veel leuker en ik geloof nooit dat het om problemen rond de productie gaat er zijnvast nog niet genoeg kaarten verkocht en met zitplaatsen kunnen er gewoon veel minder mensen in!!!
Vind dit echt niet leuk!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 15 Mei 2009, 17:47:06 » |
|
Dat denk ik dus ook Margo, eerst verplaatsen ze het zogenaamd naar de Ethias Arena (wat ik een flauwekul verhaal blijf vinden aangezien het volgens mij altijd al daar was) en nu ineens dit... zal idd wel te maken hebben met te weinig verkochte plekken en zo is de zaal sneller gevuld....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 15 Mei 2009, 18:39:57 » |
|
Dat was ook meteen mijn eerste gedachte, dat ze niet genoeg verkocht hebben en zo de zaal meer kunnen vullen.
De laatste tijd hoor je niet anders meer dan wijzigingen tijdens de tour!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|