• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 14:55:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Tour 2009 > 19 september 2009 hasselt
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Omlaag Print
Auteur Topic: 19 september 2009 hasselt  (gelezen 7404 keer)
elske
Adrenaline
*

Hello

Bekijk profiel
Re: 19 september 2009 hasselt
« Antwoord #105 Gepost op: 20 September 2009, 13:37:53 »

Amai Linds das geluk hebben Onbeslist

Ze waren weer super de gebroedes Wauters Brede lach
Het voorprogramma was minder en ma aftellen naar clouseau Huil
We hadden al gezever met de madam van de crew omdat we niet naar voren mochten
met clouseau Kwaad,ma de sicurety had d'r geen probleem mee, police
Als Koen je aankijkt en lacht amai dan zweeft ge smiley2
Nadien met z'n allen op zoek naar Koen en Kris,amai volk!
Erik, Hanske kwamen buiten, allée waar blijven de broertjes.
Kris kwam buiten,iedereen erop af, wat later ging de poort open, het was Koen die buiten reed.
Koen kon niet weg en stapte maar uit,eerst een foto met Kris nadien met Koen Brede lach Tong
Het was een leuke avond, vond het tof andere fans,Margot,Sophie,Linds,Cindy,Chris ontmoet te hebben. Grijns

Doe maar gek,grijp je kans
Laat je benen los en dans!!!
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #106 Gepost op: 20 September 2009, 13:40:40 »

@ Sonja: ik ben ook wel benieuwd naar jouw foto's (zeker van de Kris...in motorpak  Tong)   Knipoog

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
.
« Antwoord #107 Gepost op: 20 September 2009, 14:09:04 »

Ik zal die ook op facebook zetten. Heb ik jou in mijn vrienden lijst?

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #108 Gepost op: 20 September 2009, 15:21:59 »

Citaat van: Sonja op 20 September 2009, 14:09:04
Ik zal die ook op facebook zetten. Heb ik jou in mijn vrienden lijst?

Neen Sonja; ik zit niet op facebook...maar je hebt (mischien) nog wel mijn mailadres?   Knipoog

Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #109 Gepost op: 20 September 2009, 18:02:52 »

Nee helaas, pc crash, ben veel oude mailadressen kwijt. Heb daar ooit wel een update van gemaakt, maar geen recentere update....

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #110 Gepost op: 20 September 2009, 18:03:11 »

volgens mij rustte er een vloek op dit concert als ik alle bovenstaande drama's lees. En dan niet te vergeten het "drama" van de staanplaatsen die ineens omgetoverd werden in zitplaatsen... Mijn avond begon ook dramatisch, met een olielekkende auto. Ik stond bij de artiesteningang geparkeerd, en medefans (Margo en co) wezen me op een steeds groter wordende olievlek onder mijn auto. Om 19 uur de wegenwacht gebeld, die mij de heugelijke mededeling deden dat ze er over 2 uur zouden zijn.... DAMN dan begint het concert!! Ik voelde de bui al hangen; 1,5 uur gereden om met tegenzin op rij 15 te gaan zitten en vervolgens dit concert te missen omdat ik buiten op de wegenwacht sta te wachten  Gemeen Gelukkig was de goede man om 19.45 al aanwezig en kreeg ik weer hoop. Het euvel was snel gevonden, dus ik dacht "ok snel fixen die hap, dan kan ik gauw naar binnen". Helaas bleek het euvel iets groter en kon het niet gerepareerd worden. Dat werd dus de sleepdienst bellen. En dat betekent weer heeeeel lang in de wacht en vervolgens heeeeeel lang op de sleepwagen wachten. Tot 20 uur had ik nog gezelschap, maar toen die naar binnen waren gegaan stond ik only the lonely alleen buiten te blauwbekken en te wachten. Gelukkig kwamen Frank en Herman af en toe ff kletsen, aangezien ik bij de artiesteningang stond geparkeerd. Om 20.30 uur moest ik inmiddels al uuuuuren plassen, en ik kon het echt niet meer ophouden. Echter, naar binnen gaan (andere kant van het hele grote gebouw) hield het risico dat ik de sleepwagen zou missen. Dus al mijn gene opzij gezet en aan de hele aardige gitaar-roadie (hoe heet die man weer  smiley1) gevraagd of ik alsjeblieft mocht plassen... smiley2 Dus backstage naar binnen, langs de kleedkamers en dan recht voor de vrouwentoilet een heel verbaasd kijkende Kris treffen... de roadie legde mijn heel zielige situatie uit, dat ik al uren alleen buiten stond (beetje overdreven maar goed) en toen schonk Kris mij gelukkig zijn genade.

Om 20.45 arriveerde EINDELIJK de sleepauto. Daar ging ie dan... mijn auto... maar goed, ik had andere zorgen, ik moest op tijd die zaal in zien te komen!
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #111 Gepost op: 20 September 2009, 18:09:57 »

Letterlijk om 20.59 liep ik de zaal binnen. Ik had inmiddels begrepen dat de security niet moeilijk deed en dat je mocht gaan staan zodra het licht uit ging. Dus ik op mijn dode akkertje richting podium, en stond precies toen de lichten weer aangingen middenvoor 1e rij, tussen mijn lieve vriendinnetjes die een plekje voor me vrijgehouden hadden  Grijns en zo werd mijn avond toch nog leuk! Ik heb enorm genoten en vond dit een van de leukste van de tour. Koen was echt erg vrolijk en deed hier en daar zelfs "wat anders" (andere uithaal, andere bindtekst, ander dansje). Hij was wel wat hees maar dat mocht de pret niet drukken. Ik vond het geweldig!
Na afloop uiteraard gewcht, maar omdat het zo enorm druk was heb ik de mannen gespaard  smiley2 en alleen maar "gekeken" wat andere fans deden (en man man, wat lopen er toch een maloten tussen soms).
Gelukkig waren mijn clouseau-maatjes met hun eigen auto gekomen en kon ik met weer richting Nederland, maar auto achterlatend in Hasselt  Huil
En dan van de week dus helemaal terug om mijn auto daar weer op te gaan halen... hij moet toch echt zaterdag terug zijn (buiten het feit dat er gewerkt moet worden, en kinderen van/naar school/creche...), want dan wacht mijn laatste van deze tour; Oostende!
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
« Antwoord #112 Gepost op: 20 September 2009, 18:19:55 »

oeioei Femke, dat wordt een concert dat je niet snel zal vergeten
gelukkig dat alles dan nog in orde kwam
en vooral gelukkig dat uw Nederlandse vriendinnen ook aanwezig waren, anders was het een nog grotere zoektocht

greetz mammie
Belle
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #113 Gepost op: 20 September 2009, 18:39:11 »

Citaat van: glendy op 20 September 2009, 18:37:40
hoe was het met de bestuurder? hopelijk niet te erg?
als je aan zo'n snelheid tegen vangrail vliegt pfft mag het niet gedroomd hebben

Awel, ik vroeg me dat ook meteen af maar kon het niet in je verslag terugvinden. Alles ok met die gast hoop ik?

www.born2race.be

Clouseau 2010 op 19 december
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #114 Gepost op: 20 September 2009, 18:52:00 »

@ Femke: pfff zeg...dat is ook dikke pech  Onbeslist  hopelijk is alles vlug terug in orde.

Kellylambert
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #115 Gepost op: 20 September 2009, 19:03:32 »

Citaat van: glendy op 20 September 2009, 18:37:40
@ linds, amai jong kom dat tegen
hoe was het met de bestuurder? hopelijk niet te erg?
als je aan zo'n snelheid tegen vangrail vliegt pfft mag het niet gedroomd hebben

Zat er ook bij toen het ongeval gebeurde.
De passagier hebben we zien uitstappen, maar van de bestuurder geen spoor. Het was trouwens te gevaarlijk langs die baan voor ons om uit te stappen, er was geen verlichting, bijna een auto op ons ingereden terwijl wij aan het bellen waren naar de politie...

We hadden onze plicht gedaan om de politie te bellen...

De terminologie = dansvloertherapie
heidi
En Dans

t Is een wonder hoe jij zo een effect hebt op mij

Bekijk profiel
« Antwoord #116 Gepost op: 20 September 2009, 19:05:21 »

Citaat van: femke op 20 September 2009, 18:03:11
volgens mij rustte er een vloek op dit concert als ik alle bovenstaande drama's lees.

Denk het ook ... wou normaal ook gaan maar mijn nonkel was heel erg slecht gisteren en is vannacht gestorven ! Sinds een 3tal maand wist hij dat hij longkanker had, maar elke dag ging hij fel achteruit ! Ging zo snel ... Ben gisteren dus nog bij hem geweest en had echt geen zin meer in concert !

@ linds .. ben blij dat jullie niets hebben amaai seg !

@ femke ... zo een pech ! Moet je wagen hier lang blijven dan ?
1888Kimpie
VanBinnen

WhioeWhioe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #117 Gepost op: 20 September 2009, 19:18:03 »

Amai,iedereen had echt wel pech gisteren Onbeslist

@Heidi: Veel sterkte!

~Groetjes aan iedereen~
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #118 Gepost op: 20 September 2009, 19:42:10 »

Femke, das graag gedaan om het u te melden van u wagen .. en sorry voor mijn flauw grapje achteraf was zo niet bedoeld....

zoals Kelly het al  zij we zijn niet uitgestapt want het was echt te gevaarlijk maar we hebben onze plicht gedaan en politie gebeld en die zeiden ook jullie hebben goed gedaan hoe het afgelopen is met de wagen ( die zal hoogst waarschijnlijk tot schroot herleid worden) en de mensen erin dat weten we niet....

Het was het weekend(je) wel vrijdag ook bijna een aanrijding maar dat is gelukkig goed afgelopen....

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #119 Gepost op: 20 September 2009, 19:44:51 »

Citaat van: heidi op 20 September 2009, 19:05:21
[@ femke ... zo een pech ! Moet je wagen hier lang blijven dan ?

Gecondoleerd Heidi!
Tja, hij moet gerepareerd worden, en aangezien de garage maandag pas open gaat weet ik dan pas wanneer ie klaar zal zijn (en wat het zal kosten...). Dan nog tijd zien te vinden om 3 uur op en neer te rijden naar Hasselt, bah bah!
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: