|
debijtje
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 September 2008, 18:06:59 » |
|
Nee Sonja helaas helemaal mis. Kan ik hier dan helemaal geen geheimpje hebben !!!!!! hihihihihihi.
Mijn boyfriend zal dan in NL zijn........ Dus die dagen zijn alleen voor ons.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 September 2008, 18:41:08 » |
|
Aha!  Nee dan is het duidelijk. En gelijk heb je. Of neem hem mee naar Clouseau 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 September 2008, 18:59:13 » |
|
Deze twee datums kan ik niet,maar ik hoop dat er ergens nog een zondag bij komt,dat zou ik geweldig vinden. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 September 2008, 20:38:13 » |
|
waarschijnlijk kom ik met een vriendin op de 19e ,Middenplein!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 1 Oktober 2008, 20:34:15 » |
|
Deze dagen gaan voor mij ook niet lukken. De vrijdag doe ik zowiezo niet, omdat ik dan oppas voor onze dochter moet zoeken. En dat vind ik niet nodig als je andere dagen naar een concert zou kunnen gaan. En de zaterdag ga ik ook niet doen, omdat zondag 21 december onze dochter alweer 2 jaar wordt. En dan moeten er natuurlijk nog wat voorbereidingen getroffen worden voor dit heugelijke feest. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 2 Oktober 2008, 07:21:17 » |
|
Deze dagen gaan voor mij ook niet lukken. De vrijdag doe ik zowiezo niet, omdat ik dan oppas voor onze dochter moet zoeken. En dat vind ik niet nodig als je andere dagen naar een concert zou kunnen gaan. En de zaterdag ga ik ook niet doen, omdat zondag 21 december onze dochter alweer 2 jaar wordt. En dan moeten er natuurlijk nog wat voorbereidingen getroffen worden voor dit heugelijke feest.  Kris Wauters verjaart ook de 21e dec... Dan hoop ik natuurlijk wél dat er een SP komt! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 2 Oktober 2008, 08:26:26 » |
|
Deze dagen gaan voor mij ook niet lukken. De vrijdag doe ik zowiezo niet, omdat ik dan oppas voor onze dochter moet zoeken. En dat vind ik niet nodig als je andere dagen naar een concert zou kunnen gaan. En de zaterdag ga ik ook niet doen, omdat zondag 21 december onze dochter alweer 2 jaar wordt. En dan moeten er natuurlijk nog wat voorbereidingen getroffen worden voor dit heugelijke feest.  Kris Wauters verjaart ook de 21e dec... Dan hoop ik natuurlijk wél dat er een SP komt!  3 dagen na elkaar? da's ni goe voor ons nachtegaaltje(s) zijn (hun) stembanden zenne 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 2 Oktober 2008, 16:32:38 » |
|
Deze dagen gaan voor mij ook niet lukken. De vrijdag doe ik zowiezo niet, omdat ik dan oppas voor onze dochter moet zoeken. En dat vind ik niet nodig als je andere dagen naar een concert zou kunnen gaan. En de zaterdag ga ik ook niet doen, omdat zondag 21 december onze dochter alweer 2 jaar wordt. En dan moeten er natuurlijk nog wat voorbereidingen getroffen worden voor dit heugelijke feest.  Kris Wauters verjaart ook de 21e dec... Dan hoop ik natuurlijk wél dat er een SP komt!  Ja, ik weet inderdaad dat Kris dan ook jarig is. Vind het best een leuk toeval dat mijn dochter dan jarig is. Maar op die dag zal ik dus nooit een concert bijwonen hahaha. Vind mijn dochter natuurlijk belangrijker dan Kris.  Maar kan me voorstellen dat anderen het natuurlijk wel erg leuk vinden om op zijn verjaardag een concert bij te wonen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 5 Oktober 2008, 19:11:17 » |
|
Deze dagen gaan voor mij ook niet lukken. De vrijdag doe ik zowiezo niet, omdat ik dan oppas voor onze dochter moet zoeken. En dat vind ik niet nodig als je andere dagen naar een concert zou kunnen gaan. En de zaterdag ga ik ook niet doen, omdat zondag 21 december onze dochter alweer 2 jaar wordt. En dan moeten er natuurlijk nog wat voorbereidingen getroffen worden voor dit heugelijke feest.  Kris Wauters verjaart ook de 21e dec... Dan hoop ik natuurlijk wél dat er een SP komt!  Maar dan kun je toch de 20ste gaan en achteraf wachten.........Dan zul je een van de eerste zijn die hem kan feliciteren. (want dan zal het wel na 24.00u zijn he)
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 5 Oktober 2008, 19:13:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 5 Oktober 2008, 20:17:50 » |
|
Ben precies weer goed wakker ze... Ik merk nu pas dat die data al tijdens de start van de kerstvakantie vallen. Zal ik maar wachten op een volgende datum tijdens de week want de goeie plaatsen zijn al lang de deur uit natuurlijk. Hopelijk komen er snel weer nieuwe data op de site want ik wil er als de kippen bij zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 5 Oktober 2008, 20:22:21 » |
|
Ben precies weer goed wakker ze... Ik merk nu pas dat die data al tijdens de start van de kerstvakantie vallen. Zal ik maar wachten op een volgende datum tijdens de week want de goeie plaatsen zijn al lang de deur uit natuurlijk. Hopelijk komen er snel weer nieuwe data op de site want ik wil er als de kippen bij zijn.  Als ik u was, ik zou 's bellen naar TTS..! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 5 Oktober 2008, 20:22:31 » |
|
Ben precies weer goed wakker ze... Ik merk nu pas dat die data al tijdens de start van de kerstvakantie vallen. Zal ik maar wachten op een volgende datum tijdens de week want de goeie plaatsen zijn al lang de deur uit natuurlijk. Hopelijk komen er snel weer nieuwe data op de site want ik wil er als de kippen bij zijn.  Ja, en snel zijn is zeker de boodschap. De goeie tickets zijn precies altijd al weg als de data on line komen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 5 Oktober 2008, 20:26:10 » |
|
Daarvoor is het al te laat denk ik. Ik ga toch liever voor een rij 6 en dichte blok!  Jaja, ben een veeleisende klant ze!  Denk dat ik gewoon ga wachten op nieuwe data en dan ga bellen. Heb dan toch 2 weken vakantie dus boeit het zo niet...hoeft dus niet in het weekend te vallen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|