|
NiQui
|
 |
« Gepost op: 24 September 2008, 16:23:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 24 September 2008, 16:57:27 » |
|
Bedankt voor de info, Niqui. Zeer interessant nieuws is dit 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 24 September 2008, 17:00:48 » |
|
ja hé 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 24 September 2008, 17:08:19 » |
|
Wow, dank U NiQui; Supergoed nieuws! : 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24 September 2008, 18:16:18 » |
|
20-12 hebben we toegevoegd 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 September 2008, 19:51:03 » |
|
Pff, heel leuk die extra data, maar volgens mijn agenda kan ik helaas geen van beide : 19/12 generale repetitie met orkest voor het kerstconcert dat we zingen op 20 en 21/12. Grrrrr  Ik hoop maar dat er (snel) nog wat extra concertjes volgen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 September 2008, 21:00:40 » |
|
ik ook niet ... weekendje centerparcs !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 September 2008, 07:34:42 » |
|
Sportpaleis, extra concerten op vr 19 en za 20 december om 20.30 uur Een productie van PSE-Belgium Clouseaufans kunnen in december in het Sportpaleis terecht. Vanaf 5 december slaan Koen en Kris Wauters daar weer hun tenten op, eerst voor CLOUSEAU CRESCENDO, op oudejaarsnacht voor CLOUSEAU PARTY CONCERT. Voor Clouseau Crescendo worden vrijdag 19 en zaterdag 20 december als 7de en 8ste concertdatum toegevoegd. Ideaal voor wie wil afkicken van de examenstress en/of de kerstvakantie op een bijzonder ontspannende manier wil starten. Nu de productie stilaan vaste vorm begint aan te nemen, kan gerust worden verklapt dat Clouseau Crescendo op muzikaal vlak bijzonder ‘straf’ wordt en dat u van de ene verrassing in de andere zult vallen. Kaartjes voor Clouseau Crescendo kosten 18, 21, 26, 31 en 36 euro. Voor Clouseau Party Concert betaalt u 26, 28, 34, 39 en 44 euro (inclusief nieuwjaarsbubbels). meer info over Clouseau Crescendo: http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/Clouseau_Crescendomeer info over Clouseau Party Concert: http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/Clouseau_PartyConcert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 September 2008, 09:43:43 » |
|
Ja was idd héél goed nieuws. 19 december ben ik van de partij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 September 2008, 17:26:55 » |
|
jep ik had het nieuws ook al ondervonden....... en helaas zal ik niet kunnen gaan op deze dagen. En wel om een hele goede reden en dat vind ik stiekem veel leuker..... (maar dat houd ik prive)
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 September 2008, 17:35:30 » |
|
Je maakt me nieuwsgierig Debby 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 September 2008, 17:59:37 » |
|
jep ik had het nieuws ook al ondervonden....... en helaas zal ik niet kunnen gaan op deze dagen. En wel om een hele goede reden en dat vind ik stiekem veel leuker..... (maar dat houd ik prive)
Debby, Debby..  Hier kriebelt het ook!!  En ik ben precies de enige niet! ;
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 September 2008, 15:16:44 » |
|
Je maakt me nieuwsgierig Debby  Debby, Debby..  Hier kriebelt het ook!!  En ik ben precies de enige niet! ; En ik houd het toch voor mezelf, niet dat jullie het niet mogen weten...... Maar het is voor heel veel mensen nog een verrassing he. Dus dan kan ik het hier ook niet verklappen, stel je voor dat iemand die ik ken het hier leest.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 September 2008, 15:45:43 » |
|
Je gaat trouwen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 September 2008, 16:05:07 » |
|
Ai, debby, nu gaan ze hier beginnen met gokken hoor lol Misschien kan je ons laten weten wanneer je je nieuws wel kan vertellen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|