|
ilseke
|
 |
« Gepost op: 9 September 2008, 19:14:35 » |
|
Super goed nieuws!!!  Deze nacht om middernacht komt normaal gezien de vernieuwde site van Hans online! www.hansfrancken.beEn ik beloof mijn best te doen om het niet weer te laten crashen... 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 September 2008, 23:08:41 » |
|
Ze zijn al een beteke overtijd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 September 2008, 02:01:52 » |
|
'k zie het ook! We zullen nog een beetje meer geduld moeten uitoefenen... 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 September 2008, 06:10:58 » |
|
Ik denk dat ze alles super aan het beveiligen zijn  en crachbestendig want als er van hieruit een invasie komt 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 September 2008, 13:20:17 » |
|
Hehehe... Nu ligt zijn myspace ook al plat... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 September 2008, 16:28:16 » |
|
Hehehe... Nu ligt zijn myspace ook al plat...  Aiai.. Een keertje ze begonnen zijn, zijn ze blijkbaar niet te stoppen.. Als ik op zijn siteke kijk, zie ik een atelklok.. Nóg 4 dagen, dan?  Ilseke, Heb je nog héél ff geduld..? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 September 2008, 17:06:55 » |
|
't Zal inderdaad voor de 15de zijn dan...  Pfff, ik ga serieus geduld moeten uitoefenen...  Hehehe... Nu ligt zijn myspace ook al plat...  Aiai.. Een keertje ze begonnen zijn, zijn ze blijkbaar niet te stoppen.. Als ik op zijn siteke kijk, zie ik een atelklok.. Nóg 4 dagen, dan?  Ilseke, Heb je nog héél ff geduld..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 September 2008, 18:29:57 » |
|
'k zie het ook! We zullen nog een beetje meer geduld moeten uitoefenen...  amai ilseke, je bent lang opgebleven voor niets dan... 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 September 2008, 18:51:05 » |
|
Ik was eigenlijk ZO zot, dat ik er speciaal voor ben opgestaan... !!!!  'k zie het ook! We zullen nog een beetje meer geduld moeten uitoefenen...  amai ilseke, je bent lang opgebleven voor niets dan... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 September 2008, 19:38:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 September 2008, 19:44:25 » |
|
Yep, toch wel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 September 2008, 22:14:48 » |
|
Yep, toch wel!  't Is een echte hé, ons Ilse 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 September 2008, 06:40:51 » |
|
oeioeioei Ilseke, nog niet teveel afkick verschijnselen  maar laat het dan niet direct in brand vliegen hé als het online komt of ge zit weer zonder 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 September 2008, 16:57:33 » |
|
Ik was eigenlijk ZO zot, dat ik er speciaal voor ben opgestaan... !!!!   Wohow Ils! Zó kennen we u, si! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 September 2008, 02:01:52 » |
|
Nog eens uitgesteld...? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|