|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 3 September 2008, 16:01:53 » |
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOH Wat stom van mij dat is waar ook  Ach maar als je dat optijd aangeeft is dat geen punt lijkt me! Je hebt tenslotte recht op je vrije dagen. Dus gewoon vroeg vragen dan ben je de eerste. Ik vraag in december vaak al vrij voor december het jaar er op. Iedereen lachen op het werk, maar ik heb het altijd 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 3 September 2008, 16:50:39 » |
|
k heb even gemaild naar de stadsschouwburg en ze bevestigen dat Clouseau komt op 1en 2 mei. En dat binnenkort de kaartenverkoop zal starten, maar daarvoor moeten we de website in t oog houden. Nog even afwachten dus.  Bedankt Jessie, heb me alvast aangemeld voor hun nieuwsbrief 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 3 September 2008, 19:27:30 » |
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOH Wat stom van mij dat is waar ook  Ach maar als je dat optijd aangeeft is dat geen punt lijkt me! Je hebt tenslotte recht op je vrije dagen. Dus gewoon vroeg vragen dan ben je de eerste. Ik vraag in december vaak al vrij voor december het jaar er op. Iedereen lachen op het werk, maar ik heb het altijd  Hier hebben ze me verleden jaar ook scheef bekeken, toen ik congé vroeg voor volgende december! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 3 September 2008, 20:06:51 » |
|
Ja bedoel zo als het lieken zegt,kan nou nog geen vrij vragen voor volgend jaar,dat is nog wat te vroeg. WENDY.S Ga de site ook in doog houden.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 3 September 2008, 20:32:49 » |
|
Heykes, weet iemand of deze optredens onder hun tournee 2009 vallen of dat het extra concerten zijn? "k vraag me eigenlijk af of Hasselt en Tongeren en volgend jaar bij zullen zijn. 'k hoop het wel maar vind er nog niets over! Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 3 September 2008, 20:37:01 » |
|
Heb me net ook aangemeld voor de nieuwsbrief. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 4 September 2008, 18:25:21 » |
|
Ah antwerpen dat is een goede plek voor mij om naar een concertje te gaan. Ik ga het zeker in de gaten houden....... Want komende tour wil ik toch echt wel wat concertjes bij gaan wonen hoor!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 14 September 2008, 10:00:16 » |
|
Debby welke dag kom jij,ik kom de 2 mei omdat het op een zaterdag valt. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 14 September 2008, 15:01:06 » |
|
Debby welke dag kom jij,ik kom de 2 mei omdat het op een zaterdag valt. WENDY.S
Weet nog niet........ Zal daar volgend jaar pas meer zekerheid over weten, vind het nu nog veel te vroeg om te plannen. Maar denk ook een zaterdag, dus waarschijnlijk kunnen we elkaar wel gaan zien.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 16 September 2008, 07:32:34 » |
|
Ik kan heel dat weekend niet naar antwerpen, mijn nichtje word dan 12 jaar, dus ik ga dan naar haar toe,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 17 September 2008, 18:33:26 » |
|
k heb even gemaild naar de stadsschouwburg en ze bevestigen dat Clouseau komt op 1en 2 mei. En dat binnenkort de kaartenverkoop zal starten, maar daarvoor moeten we de website in t oog houden. Nog even afwachten dus.  Bedankt Jessie, heb me alvast aangemeld voor hun nieuwsbrief  Ik heb geprobeerd me in te schrijven op de nieuwsbrief, maar dan krijg ik een melding, dit e-mailadres bestaat niet.  Hoe kan ik mij dan inschrijven voor de nieuwsbrief ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 17 September 2008, 22:27:16 » |
|
Surf naar http://www.stadsschouwburgantwerpen.be/pages/home.asp, en dan links bovenaan, vind je een vakje nieuwsbrief. Klik op "schrijf je nu in", de rest wijst zichzelf uit. 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|