• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 12:21:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > Toffe Fansite
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: Toffe Fansite  (gelezen 779 keer)
Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
Toffe Fansite
« Gepost op: 28 Augustus 2008, 22:31:59 »

liefste medefannetjes,

klik eens op volgende link, net kennis gemaakt met de operator ervan  Thumbs_up
http://net.clubs.nl/xxxclouseauxxx
met linken naar clips en allerlei fragmenten Geschokt , zeker de moeite waard  Cool
ps: aanmelden als lid is uiteraard gratis  Thumbs_up

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
meli5
En Dans

Later schaam ik me maar eerst vier ik feest.

Bekijk profiel WWW
Re: Toffe Fansite
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Augustus 2008, 09:41:37 »

toffe site

Zij aan zij gaan we door de storm
Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Augustus 2008, 15:49:19 »

Redelijk eng hoor, ik vind alle krantenartikels die ik hier gepost heb uit de kranten van de voorbije dagen terug op dat forum, daar geplaatst door iemand die Katia als nickname heeft.... Huh?

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Augustus 2008, 16:23:59 »

Zo moeilijk ook om nog eens een originele site te maken..... Sorry ik vind er niet veel aan. Tis heel makkelijk om overal foto's, informatie en materiaal vandaan te jatten en dat ergens neer te knallen......... Ik krijg trouwens steeds spam van die site. Kennelijk ben ik daar ooit eens aangemeld geweest. Ik ga me NU afmelden! Brede lach

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Augustus 2008, 16:39:12 »

Er zijn meer van die clubs en ik zie wederom gewoon MIJN foto's daar staan toch diverse foto's waar een fan HAAR naam in gezet heeft om te claimen dat ze van haar zijn. Nou ik heb de negatieven hier liggen!!!!!!!! Ik heb daar al eens eerder over gemaild en een grote bek gekregen dat ik moeilijk deed. Maar ik heb daar nooit toestemming voor gegeven en vond het hondsbrutaal........ Nog even met mezelf beraden wat ik hiermee ga doen....

Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Augustus 2008, 16:46:20 »

Die clubs zijn niet goed voor mijn bloeddruk! Er staan heel veel foto's.......... maar veelal jatwerk! Nie, Niqui en Carine ik ga jullie een PM sturen! Ik heb zo het idee dat jullie ook veel gaan herkennen van jullie eigen foto werk.........

marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Augustus 2008, 07:12:56 »

Je kan natuurlijk altijd een rekening sturen ivm auteursrechten of zo.  Knipoog Misschien dat ze het dan eens leren om van andermans zaken af te blijven.

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Augustus 2008, 10:58:58 »

Ik kan gewoon maar niet begrijpen waarom er altijd schaamteloos gejat moet worden. Kijk op internet ligt alles voor het grijpen, maar waar is het respect gebleven voor andermans werk? Mijn site bestaat ook nog, maar ik update hem niet meer. Gewoon omdat de lol er af was + dat er best wat werk in zat om vervolgens een dag later de dingen ook elders aan te treffen. Ik had er geen zin meer in. Als je een site maakt wees dan gewoon eens origineel. Maak zelf je foto's of als je zelf niet kan zoek dan mensen die jou helpen om jouw site van foto's te voorzien zo hebben bijvoorbeeld Christina en Simone ook weleens foto's aan mij geleverd die ik met hun toestemming mocht gebruiken. En als ik eens een foto van de showbizzsite haalde dan was dat wel met toestemming van Peter. Ik had daar keurig netjes naar gevraagd en keurig netjes toestemming gehad. Ik mocht dan enkele fotootjes van hem gebruiken maar niet allemaal. Heel logisch. Maar ja die sites plukken dat weg, zetten alles bij hun .... Ik weet dat de SBS daar niet blij mee is. Maar wat doe je er aan? Ik ga mijn hoofd er maar niet over breken..... Het is zo zonde van mijn energie om hier ook nog eens tijd in te steken want ik weet nu al wat ik ga horen: "Je doet moeilijk en je bent een stomme trut" nou ik mag dan misschien soms bekend staan als een bitch, maar ik heb geleerd van me af te bijten en niet over me heen te laten lopen. Datzelfde geld voor MIJN werk.... afblijven! Mijn foto's zijn min of meer beveiligd... hoewel jatten nog steeds kan. Helemaal waterdicht wordt het nooit. Maar als mensen een foto van mij willen hoeven ze alleen maar te mailen en ze krijgen dat (voor eigen gebruik) zoals Ilse die mij gewoon netjes mailde en vroeg. No problem! Maar schaamteloos jatten, dat elders zetten en er ook nog een eigen logo over heen plakken......... Ze moesten zich heeeel diep gaan schamen!

Ik zeg altijd: Lucht je hartje voor een kwartje! Waar kan ik mijn kwartje doneren? Grijns

Nie
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Augustus 2008, 12:42:13 »

Citaat van: Sonja op 29 Augustus 2008, 16:46:20
Die clubs zijn niet goed voor mijn bloeddruk! Er staan heel veel foto's.......... maar veelal jatwerk! Nie, Niqui en Carine ik ga jullie een PM sturen! Ik heb zo het idee dat jullie ook veel gaan herkennen van jullie eigen foto werk.........
.

Er staan inderdaad foto's op deze club die mij wel heel bekend zijn,  sterker nog,  ze staan hier als origineel op mijn harde schijf.  Gemeen

Er valt niet veel te doen tegen van die mensen die zelf niet origineel genoeg zijn of te lui,  ... en die dan maar gebruik maken van websites zoals SBS (waarvan ze mijn foto's waarschijnlijk hebben gekopieerd) om schaamteloos vlug wat foto's voor de eigen "site" te gaan halen hé...  Rollende ogen   

Ik zal de andere clubs die je me hebt doorgegeven ook nog eens een bezoekske gaan brengen se.  Gemeen

SandrinaD
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Augustus 2008, 22:34:18 »

Jullie hebben absoluut gelijk, foto's van iemand anders laten doorgaan alsof ze van jou zijn is gewoon "not done"! Ik vraag me alleen af (is misschien dom ?) of die beheerders van die sites daar van op de hoogte zijn (dat het niet mag bedoel ik dan)... Enkele jaren geleden, toen ik 14 jaar was ofzo, had ik ook een eigen fansite en plaatste daar ook foto's op die niet van mij waren, maar ik had ook echt niet het gevoel dat ik iets mis deed. Ik wist gewoon niet dat het niet mocht! Niet logisch? Ik vond toen dat ik die foto's niet "misbruikte" wat ook niet zo was, want ik zei ook niet dat ze van mij waren, maar ik weet wel dat ik niet altijd de bron vermeldde, wat eigenlijk wel had gemoeten... Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat de beheerders van die site jullie foto's mogen kopieren, claimen en dat ik dat goedkeur. Integendeel! Dat doe je niet! Maar misschien kunnen jullie hen best gewoon even op de hoogte brengen van de wetgeving (ivm plagiaat dus). Denk dat ze dan wel eens zullen nadenken voor ze foto's ed zomaar kopieren...  Knipoog

Don't you underestimate the strength of a woman
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Augustus 2008, 23:07:47 »

Ze zijn daar al mee bekend. Ze zijn in het verleden al eens door mij benaderd ivm foto's van mij. En 1 dame in het bijzonder staat al bij meerderen hier onder de fans bekend als een fotodief. Als ik wat zeg erover krijg ik een grote bek van haar en zegt ze dingen waar de honden geen brood van lusten.... Ze weet wel degelijk dat ze fout zit.... Waarom anders zo reageren?  smiley1

Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 31 Augustus 2008, 13:13:10 »

Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen op die site. En ik ben ook al een aantal artikels tegengekomen die ik hier gepost heb voor jullie en die nu op die site staan. 't Is schandalig gewoon!

Een mens zou zich beginnen afvragen waarom al die moeite nog te doen... Gelukkig zijn er hier nog veel mensen die het appreciëren of het zou al lang gedaan zijn met scannen en plaatsen!

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 31 Augustus 2008, 13:20:13 »

Ben bij de foto's ook eens gaan kijken, ik heb er van mij ook al teruggevonden die ik hier plaatste...

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 31 Augustus 2008, 23:07:27 »

Dat verklaart waarom hij hier niet aangemeld staat en toch ne grote Clouseaufan is  Onbeslist

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
Jessie
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 1 September 2008, 13:44:17 »

K heb me op die site aangemeld nadat ik van 'Katia' een uitnodiging had gekregen, kort nadat ik me hier had ingelogd!
Dacht ik dus al heel de tijd dat dat Katia was van hier op t forum!!  Huh?

K heb me nu terug afgemeld dus. K ging daar toch ni veel kijken. K vind het een beetje rommelig en drukke achtergronden.
En na wat ik hier allemaal lees...  Bedroefd
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: