|
koen 4ever
|
 |
« Gepost op: 6 Augustus 2008, 10:17:00 » |
|
op 14 augustus optreden van Tom - te Merksem 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 6 Augustus 2008, 10:52:02 » |
|
Ha, en waar precies in Merksem, en om hoe laat? 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 6 Augustus 2008, 16:35:07 » |
|
in cultuurcenter  optreden = gratuit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 Augustus 2008, 17:12:58 » |
|
In Centrum Bouckenborgh of in de muziekacademie? Ik vind er geen info over terug.... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 6 Augustus 2008, 22:12:09 » |
|
Eigenlijk gaat het om een opening van een foto tentoonstelling waarvoor Tom en Pieter Embrechts gevraagd zijn voor de muzikale ondersteuning. Het is voor bezoekers inderdaad gratis, iedereen is welkom.
Ik heb naar de organisatie al gemaild voor meer uitleg, maar de organisator zelf was in verlof tot gisteren. Ik verwacht één van de dagen meer info en dan plaats ik het hier.
Ik weet dus nog niet zeker of het effectief om een volledig concert van Tom zal gaan, maar ik denk ook wel dat ze Tom en Pieter niet voor 5 nummers gaan vragen hé...
Enfin... wordt zeker vervolgd...
PS: Volgens mij zal het zijn in CC Bouckenborgh...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 6 Augustus 2008, 22:21:08 » |
|
Da's wel zeer interessant....want heel erg dichtbij huis....eens lief lachen naar mijn ventje, en dan lukt het wel...  Pieter Embrechts is ook wel nen toffe en bovendien knappe gast...mmmm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 7 Augustus 2008, 09:21:08 » |
|
PIETER EMBRECHTS FOR PRESIDENT! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 7 Augustus 2008, 11:18:17 » |
|
ja zal wel " Centrum Bouckenborgh " zijn - vermoed ik toffe locatie trouwens  zen er al van Tom geweest  muzikale begeleiding  we zullen wij Tom wel begeleiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 Augustus 2008, 12:34:31 » |
|
Ik heb info gekregen van de organisator: Beste Het concert van Tom Vanstiphout op 14/8 kadert binnen de opening van de vernissage van de expo 'Ten'. Tom speelt rond 21u en het concert is afgelopen rond +/- 22u. Tom speelt solo en brengt vnl. nummers uit z'n eerste cd aangevuld met nieuwe nummers (nieuwe cd wordt verwacht: voorjaar 2009). Tom brengt waarschijnlijk ook een gastmuzikant mee (Pieter Embrechts of Gerd Bettens). Alles gaat door in ccMerksem (kasteel Bouckenborgh), Bredabaan 561, Merksem. Wij noteren alvast u naam (2 personen). Voor meer info ben ik er graag: 03 641 62 12 Vriendelijke groeten Chris Meizler www@ccmerksem.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 Augustus 2008, 12:35:08 » |
|
Ik raad dus wel aan om - als je gaat - toch eens te bellen of te mailen om je naam door te geven. Misschien is het niet echt nodig, maar je weet nooit hé... ... Tom here we come... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 Augustus 2008, 12:42:13 » |
|
yes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 Augustus 2008, 20:52:59 » |
|
Mailtje is weg! Wat een week, volgende week : 14/8 : concertje met Tom, 15/8 : Moederkesdag in Antwerpen, 16/8 : Clounited-MEET bij ons thuis en 17/8 : djembé met Koen. En dan terug afkicken...pfff dat zal lastiger worden  PS Bedankt voor de info Mieke  EDIT : mailtje is niet aangekomen, mail-adres klopt blijkbaar niet. Mailadres gehaald van de brochure Cultuurcentrum Merksem Najaar 2008 ccmerksem@stad.antwerpen.be of info via www.ccmerksem.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 7 Augustus 2008, 22:14:38 » |
|
ik heb alles gekopieerd uit de mail die ik gekregen heb van die persoon... kent die blijkbaar zijn eigen emailadres niet... enfin, het goeie emailadres staat dus bij de post van Katia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 8 Augustus 2008, 08:05:33 » |
|
en....... als je nu komt katia en ge ziet ons eens afkomen hé  gewoonlijk zitten we 1e rij of 2e - als we vinden dat we wat te dicht op tom z'n neus zitten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 8 Augustus 2008, 08:53:10 » |
|
en....... als je nu komt katia en ge ziet ons eens afkomen hé  gewoonlijk zitten we 1e rij of 2e - als we vinden dat we wat te dicht op tom z'n neus zitten  OK afgesproken Wie komt er nog?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|