|
v 054116
|
 |
« Gepost op: 13 Juli 2008, 20:26:13 » |
|
Vrijdag,18 juli op v.t.m om 20.10. 101 vragen aan koen wauters Met koen wauters,het is wel herhaling,voor wie dit nog intereseert WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Juli 2008, 20:39:04 » |
|
Vrijdag,18 juli op v.t.m om 20.10. 101 vragen aan koen wauters Met koen wauters,het is wel herhaling,voor wie dit nog intereseert WENDY.S
Dank je voor de tip!  kHeb het al op DVD.. Maar t'is zéker leuk om te (her)bekijken..  ( Wàt is trouwens 'w.v.w.' ?  )
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Juli 2008, 20:51:26 » |
|
Dank je voor de tip!  kHeb het al op DVD.. Maar t'is zéker leuk om te (her)bekijken..  ( Wàt is trouwens 'w.v.w.' ?  ) w vw is wendy van wanten ik ga ook zeker kijken heb het al wel gezien maar vond het toen best grappig
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Juli 2008, 20:51:39 » |
|
wendy van wanten. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Juli 2008, 22:27:27 » |
|
Allez, die avond is toch ook VTM live 2007 op VTM hé  , Lekker veel Koen dus  , en ook nog wat Kris  ...mmmm, ik zie er al naar uit want voor één keertje kan ik zelfs kijken 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Juli 2008, 17:56:42 » |
|
Ja kheb da ook al op dvd staan met alles van wendy eruit geknipt  Zal super worden om nog eens te zien!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jessie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Juli 2008, 19:00:30 » |
|
Ga ik zeker zien. Heb het vorige keer gemist. Bedankt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 Juli 2008, 21:03:21 » |
|
Jaja twas een leuke uitzending. Had het de vorige keer niet gezien, dus wou ik het deze keer zeker zien. Het zou wel super zijn mochten ze zo eens de uitzendingen van bvb. Binnen Zonder Bellen eens terug uitzenden, want toen was ik nog te klein om alles te begrijpen enzo, dus dat zou wel leuk zijn. Nu seffes VTM Live van vorig jaar kijken, tis een leuke Clouseau (Koen alleszins toch  ) - avond...
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 Juli 2008, 21:12:22 » |
|
Jaja twas een leuke uitzending. Had het de vorige keer niet gezien, dus wou ik het deze keer zeker zien. Het zou wel super zijn mochten ze zo eens de uitzendingen van bvb. Binnen Zonder Bellen eens terug uitzenden, want toen was ik nog te klein om alles te begrijpen enzo, dus dat zou wel leuk zijn. Nu seffes VTM Live van vorig jaar kijken, tis een leuke Clouseau (Koen alleszins toch  ) - avond... yihaaaaaaa 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 Juli 2008, 05:46:52 » |
|
Ja het was gisteren een mooie avond,lekker veel clouseau. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Juli 2008, 09:13:38 » |
|
Ja ik zeg da ook altijd... ze zouden beter die programma's eens heruitzenden binnen zonder bellen- kriebels- tis maar TV- enz... Ik keek daar wel al naar toen ik nog zo klein was  ( kmoest daarna dan altijd in bed  ) maja, veel vergeet je daar toch van...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 19 Juli 2008, 09:48:46 » |
|
Ja kriebels,zou ik terug willen zien,heb daar nog video banden van,maar het is niet meer zo duidelijk. Was altijd om te lachen,en grappig om te zien. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 Juli 2008, 10:24:55 » |
|
ik heb niets van die programmas gezien om dat ik toen nog te klein was
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 19 Juli 2008, 12:06:36 » |
|
Ja kriebels,zou ik terug willen zien,heb daar nog video banden van,maar het is niet meer zo duidelijk. Was altijd om te lachen,en grappig om te zien. WENDY.S
Ik heb een videoband 'Het Beste Van Kriebels' op DVD laten zetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|