Mijn man was mee, maar die heb ik van een gans concert niet gezien, vermits hij zijn plaats aan Vera afgestaan had, en hij helemaal boven bij de bar was gaan staan. Mochito enz....

Enfin, hij zei dat ie het wel leuk gevonden had, ook om de concertgangers van bovenaf te kunnen zien zwaaien en klappen en springen....En dat hij bij Wat een leven al terug naar beneden gekomen was, en op 50m van mij was blijven staan, maar dat ik dat zelfs niet gemerkt had

Ik heb er weeral van genoten, en er waren echt een heleboel mensen van hier,dat was tof!

Bedankt daarvoor. (Ik baalde dat het niet duidelijk was waar mijn plaats was. Want in dat vak waren de plaatsen niet genummerd dat was maar vaag. Dus ging men maar zo ergens zitten denk ik.) Het was om naast je te zitten en wat te kletsen en te genieten van een super concert. Het concert gaf me energie om te blijven staan dat had ik niet verwacht. Ik kon niet blijven zitten. Het was lang geleden dat ik me zo geamuseerd had bij Clouseau. De vorige keren was ik veel met onze kindjes bezig. Nu dacht ik ook wel aan zo maar kon nu extra genieten.
Het was echt een heerlijk openlucht concertje; Ik ben echt heel blij te zijn gegaan. Echt bedankt voor de super plek.
Daarna naar huis. Tom kreeg de jongste niet in slaap. Hij belde toen ik een stuk verder gewandeld nog eens Zoë was in slaap gevallen hij dacht dat het kwam omdat ze mijn stem had gehoord. Denk dat ze toen al wat ziekjes wat van de inenting die ze had gekregen. Ik was blij dat ik bij de auto was. Het was een lange wandeling na zo lang te hebben gestaan.
Vera was jij er?, ik zat niet op de juiste plaats.
Ik was er! Geen idee waar mijn plaats was want die was niet genummerd. Ik had gelukkig een mooie plaats aangeboden gekregen.