|
kriske
|
 |
« Gepost op: 10 Juli 2008, 20:12:26 » |
|
Kheb m'n overschrijvingen voor 5, 12 en 31 dec allemaal samen betaald en de tickets van 5 en 12 kreeg ik 2 dagen later de bus....maar die van 31/12 niet  Is dat bij jullie ook zo???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Juli 2008, 22:17:46 » |
|
Ja, ik heb die van mij van 5/12 ook onmiddelijk gekregen na betaling en op die van 31/12 zullen we precies nog even moeten wachten.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Juli 2008, 17:07:19 » |
|
Ook nog ni gekregen...
we zullen nog wel wat geduld moeten hebben
kben al blij dat ik niet alleen ben, hoorde laatst dat een vriend z'n tickets verloren waren gegaan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Juli 2008, 09:59:25 » |
|
dus dat is bij iedereen zo dat de tickets van 31/12 nog niet gestuurd werden...juist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Juli 2008, 10:33:20 » |
|
Juist  Don't panic. Ze zullen wel arriveren en zo niet dan maken we een hoop lawaai! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Juli 2008, 15:28:42 » |
|
Kheb m'n overschrijvingen voor 5, 12 en 31 dec allemaal samen betaald en de tickets van 5 en 12 kreeg ik 2 dagen later de bus....maar die van 31/12 niet  Is dat bij jullie ook zo??? Ik weet niet hoe jij besteld hebt Kriske, via telefoon of pc? Maar wij hebben via pc besteld en kregen direct bevestiging met de overschrijvingsdetails in pdf formaat meegestuurd ...ik heb hem dus al betaald
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Juli 2008, 15:59:46 » |
|
Maja, ik heb ook al betaald zenne, maar de kaart zélf heb ik nog niet aangekregen, die van 5 en 12 dec al wél...vandaar he. Ik vroeg/vraag me af of het normaal is dat je de 'gewone' tickets al wél hebt en de 'oudejaar'tickets nog niet hebt. Ik heb er trouwens een mailtje om gestuurd...reageren doen ze wel niet...hmm afwachten zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Juli 2008, 16:07:58 » |
|
Volgens mij is dat wel redelijk normaal dat we de kaarten nog niet hebben. Er staat toch ergens dat het voor evenementen die nog ver weg zijn qua datum dat het even kan duren voor de kaarten komen. Zal wel goed komen zeker 31/12 is nog ver weg hè
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Juli 2008, 17:36:15 » |
|
aja...dat zal het zijn...want ja, 5 en 12 december zijn wél dichtbij... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Juli 2008, 21:08:50 » |
|
 Ja tis inderdaad wel raar dat ze die gewone tickets wel al sturen en die van 31-12 niet. Of zouden ze de podium opstelling nog niet weten? Maar ik zelf denk dat het qua podium opstelling wel vergelijkbaar zal zijn met de reguliere shows... hoewel je weet nooit natuurlijk waar ze ons nog mee gaan verrassen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Juli 2008, 21:26:44 » |
|
Volgens onze ticketinfo staan onze tickets van 12/12/08 klaar voor verzending  maar bij onze ticketinfo van 31/12/08 staat alleen: "betaling goed ontvangen "  Dus...wachten is de boodschap 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Juli 2008, 17:12:07 » |
|
De kaarten voor de gewone sportpaleizen hebben we ook een stuk eerder besteld hè Er staat mij iets van bij dat ik ergens gelezen heb dat de kaarten nog even kunnen duren ivm podium opstelling, maar weet niet meer weer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Juli 2008, 10:50:48 » |
|
Beste Klant,
Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag hieronder, maar mocht dat niet zo zijn, aarzel dan niet om het callcenter te contacteren op nummer 070 345 345, (of 0900 45 000 45 voor wie vanuit Nederland belt).
Wij keken uw dossier na en kunnen bij deze bevestigen dat wij uw betaling(en) in goede orde ontvingen.
Om diverse redenen kan er vertraging optreden bij aanmaak van tickets (ticketpapier nog niet geleverd of tijdelijk onbeschikbaar, lay-out nog niet goedgekeurd, ...) waardoor we soms niet meteen na aanvang van de verkoop van een evenement tickets kunnen beginnen verzenden. Dit is uiteraard vooral het geval wanneer de datum van het concert nog veraf is.
Soms komt er dan een situatie waarbij vele tickets in één keer worden afgedrukt en verzonden, dan proberen we weliswaar ze zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, maar het kan gebeuren dat uw buurman zijn tickets een week vroeger in de bus krijgt dan U.
Opgelet: sommige tickets worden aangetekend verzonden (wie twijfelt aan de verzendingswijze kan dit nagaan op zijn betalingsformulier).
Onze verontschuldigingen voor eventuele vertragingen, maar wakker hoeft U er echt niet (meer) van te liggen, de tickets vallen zeker tijdig in de brievenbus.
Met vriendelijke groet, Bien à Vous, Best regards,
Hea Antonissen
Tele Ticket Service nv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 31 Juli 2008, 12:21:53 » |
|
Nog niemand die zijn/haar kaartje voor 31/12 in huis heeft??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 31 Juli 2008, 12:33:02 » |
|
Nog niets ontvangen hier. Zal binnenkort wel komen zeker.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|