|
Vicky M
|
 |
« Gepost op: 10 Juli 2008, 12:15:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Vera
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Juli 2008, 12:34:05 » |
|
Daar zou ik wel heen willen lekker dichtbij!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Juli 2008, 13:29:33 » |
|
Expodroom Bree wist mij vorige week te vertellen dat ze niets gepland hadden. Ook ik had deze datum al horen waaien en ben voor bevestiging gegaan, maar niet gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Juli 2008, 13:53:55 » |
|
oh nee, da's die zaal met die vreselijke beveiliging! Géén goede herinneringen aan.... hetgeen uiteraard niet inhoudt dat ik er dit keer niet bij zal zijn hihi! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Juli 2008, 15:14:35 » |
|
Hmmm... mijn verjaardag!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Juli 2008, 15:42:08 » |
|
Als je naar de site gaat staat erbij hou het goed in de gaten,het zal nog wel een beetje te vroeg zijn. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Juli 2008, 17:55:58 » |
|
Deze vind ik wel interessant. Dit is op een zaterdag. Houd deze in mijn achterhoofd om een kaartje voor te bestellen. Ben er al eens eerder geweest. Nog even over nadenken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Juli 2008, 19:39:28 » |
|
Chapeau voor mammie, 't viel op dat deze hot topics allemaal door jou werden gestart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylleke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Juli 2008, 20:23:08 » |
|
ja wij zullen er dan ook wel bij zijn. Is zowat in onze achtertuin
|
|
|
|
|
|
16 mei bree 18 september hamont
|
|
|
|
Vera
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 Juli 2008, 22:02:15 » |
|
Deze vind ik wel interessant. Dit is op een zaterdag. Houd deze in mijn achterhoofd om een kaartje voor te bestellen. Ben er al eens eerder geweest. Nog even over nadenken.
Ja dat is zeer interessant dan kan de papa zeker oppassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Juli 2008, 07:25:40 » |
|
Als alles goed gaat zou dat ook voor mij een thuiswedstrijd worden  Alleen ik heb op dit moment niet echt een budget om kaarten aan te schaffen 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Juli 2008, 09:36:34 » |
|
Ja dat is zeer interessant dan kan de papa zeker oppassen. Precies, en aangezien ik ook in Nederland woon is een andere dag gewoon geen optie voor een concert. Wil er namelijk geen vrij voor nemen of oppas voor zoeken, als mijn dochter dan gewoon bij papa kan zijn. Concerten genoeg dacht ik zo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 Juli 2008, 09:42:41 » |
|
Ja dat is zeer interessant dan kan de papa zeker oppassen. Precies, en aangezien ik ook in Nederland woon is een andere dag gewoon geen optie voor een concert. Wil er namelijk geen vrij voor nemen of oppas voor zoeken, als mijn dochter dan gewoon bij papa kan zijn. Concerten genoeg dacht ik zo.  Ik had Bree ook al gezien en dat het op een zaterdag is, volgens mij zijn er inmiddels al meerdere concerten op zaterdag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Juli 2008, 15:22:17 » |
|
Heb mijn kaarten net besteld via de computer. Sherpa.be Staanplaatsen=22,50€ Zitplaatsen=35€ WENDY.S Ga ze nou betalen via de bank
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juli 2008, 17:52:35 » |
|
Ik twijfel nog. Maar is er ook ergens een zaalplan van of niet? Kan het nergens vinden. Als ik het me goed herinner was rij 1 bovenin. Weet niet hoeveel rijen er zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|