|
deborah
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 8 Juli 2008, 17:47:08 » |
|
@ Kristien: een collega van mij heeft die brief ook gekregen voor het cera-concert, maar nu heeft ze die brief niet meer. Zou ze dan nog kaarten kunnen bestellen? Of weet je dat niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 8 Juli 2008, 18:13:47 » |
|
Dus als je al klant bent bij de KBC kan je geen kaarten bestellen?
Neen want het heeft niks te maken met al dan niet KBC klant zijn, het gaat over vennoot-zijn van CERA (en dat is geen bank meer, de bank zit in KBC, het is een aandeelhoudersgeheel). Om vennoot te zijn, moet je een aantal aandelen of dergelijke kopen, investeren dus 
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 8 Juli 2008, 18:45:17 » |
|
Aandelen dan nog..?  Ja, hallo.. !!
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 8 Juli 2008, 19:41:22 » |
|
wat zonde dat clouseau zich hier mee in laat, zit er niet eens een goed doel aan vast? (behalve voor de aandeelhouders hun beurs dan)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 9 Juli 2008, 15:14:54 » |
|
wat zonde dat clouseau zich hier mee in laat, zit er niet eens een goed doel aan vast? (behalve voor de aandeelhouders hun beurs dan)
't Is gewoon promotie voor de bank, die hebben lekker een grote naam geboekt om klanten te lokken, mooi meegenomen voor Clouseau(ping, ping), 't kan/moet niet altijd voor het goede doel zijn hé...
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 11 Juli 2008, 20:38:03 » |
|
ik wil ook wel graag gaan maar ga er geen vennoot voor worden !!! zal tot december moeten wachten vrees ik !!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 20 Juli 2008, 19:28:50 » |
|
Ik heb mss een waterkansje dat ik toch kan gaan  ...via iemand die ik ken...duimen maar tegen 300 per uur 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Juli 2008, 12:28:28 » |
|
@ Kristien: een collega van mij heeft die brief ook gekregen voor het cera-concert, maar nu heeft ze die brief niet meer. Zou ze dan nog kaarten kunnen bestellen? Of weet je dat niet?
Sorry voor het late antwoord, maar ze kan altijd proberen via http://www.cera.be/welkom
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 31 Juli 2008, 06:09:24 » |
|
Als er iemand kaarten tegenkomt ergens ...ik wil mee he !!!!!! Laat mij anders maar iets weten he hoeveel ze kosten ...
@mammie : doe uw best he voor kaarten te vinden ..ik weet dat gij nogal sterk in bent he !!!
ik probeer er ook te vinden !
DUIMEN !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 31 Juli 2008, 06:59:01 » |
|
Als er iemand kaarten tegenkomt ergens ...ik wil mee he !!!!!! Laat mij anders maar iets weten he hoeveel ze kosten ...
@mammie : doe uw best he voor kaarten te vinden ..ik weet dat gij nogal sterk in bent he !!!
ik probeer er ook te vinden !
DUIMEN !!!!
ik heb echt al veel geprobeerd maar t wil echt niet lukken deze keer :-( ofwel zijn we nog te vroeg en hebben de mensen hun tickets nog niet ... @ katrien, heb jij de kaarten reeds in uw bezit ?
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 31 Juli 2008, 09:56:43 » |
|
Kvrees dat ze op die verkoopsites weer ik-kweet-niet-welk-hoog-bedrag zullen vragen
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 31 Juli 2008, 11:17:23 » |
|
Ik heb allezins de kaarten ook nog niet thuis gekregen!
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 31 Juli 2008, 11:23:17 » |
|
hopelijk is dat dan ook de reden waarom we nog aan geen kaarten konden geraken blijven hopen dan maar ...
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 31 Juli 2008, 11:43:48 » |
|
Blijkbaar is de uiterste datum om te bestellen voor nieuwe cera-vennoten 14 augustus. Als dan blijkt dat het SP niet volzit, dan krijgen de andere cera-vennoten ook een kansje. En dat weet ik nu eens uit zeer goed ingelichte én bovendien betrouwbare bron. Ik denk dat da wel in de sacohe zal komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 31 Juli 2008, 12:02:54 » |
|
de andere cera-vennoten ?? heeft niet iedere cera-vennoot de kans die nu te bestellen misschien ?
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|