• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 Mei 2012, 00:37:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2008 > [31 december 2008] party-concert - sportpaleis
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Omlaag Print
Auteur Topic: [31 december 2008] party-concert - sportpaleis  (gelezen 25444 keer)
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
Re: [31 december party-concert]
« Antwoord #45 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:24:51 »

Kriske, Kriske , als je jou redenering volgt is het allemaal zo simpel... maar een relatie en een gzin zitten nu eenmaal niet zo simpel in elkaar.   En misschien is het net omdat je doordeweeks heel vaak minder tijd hebt voor elkaar, dat je probeert net op de 'specialere' dagen om toch een inspanning te doen om samen te zijn.  Als je ook dan nog enkel wil  doen wat je zelf het leukste vindt, tja.... Onbeslist

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:36:29 »

Nja, mijn lief 2 jaar (Huh?) geleden wou ook persé naar een fuif met d'r vriendinnen, maar ik wou er niet heen, geen énkele van die meiskes hun lief ook, ja dan zijn we maar wat anders gaan doen  Smiley

En hey, de dag erna waren we nog steeds allemaal koppels en kan me ook niet herinneren dat daar 'boel' over gemaakt is Grijns (gelukkig maar, nu ja, de meiskes hadden zich geamuseerd en wij ook hehe) Smiley

En verder ga ik er van zwijgen want ik begrijp er niets van  Ik zeg niets En als dat zo blijft gaan hoeft die meeting ook niet hoor...
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:40:13 »

aaah!!! Wat een fantastisch nieuws!!!
Ook ik zit met een dubbel gevoel, want oudejaarsavond vieren zonder m'n gezin...
Maar mijn ventje zegt dat ik moet gaan, dus heb ik direct naar m'n schoonzus gebeld en daar was de reactie hetzelfde, dus gaan de twee dames oudejaar vieren bij Koentje en gaan de mannen samen met de kids iets leuks doen. 't Zijn toch schatten, hé!
De kaartjes zijn reeds besteld, middenplein natuurlijk!
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:42:43 »

Yes!  Grijns Kom erbij en daaaaaaaaaaans Kaatje  Brede lach en de schoonzus ook natuurlijk  Grijns Woeiiii

En nen dikke mercie aan de ventjes  Knipoog tzijn inderdaad schatten  Smiley

Amai, en jij bent van Oostende? Hmm lànge reis lol  Smiley Alsk jullie tegenkom krijgen jullie een euhm watertje van me  Smiley Thumbs_up
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:50:50 »

m'n schoonzus woont in Gent, daar zullen we dan ook allemaal blijven slapen, dus zover is het niet, hé! En trouwens, die afstand heb ik wel over om de clouseaukes aan het werk te zien. In december staat m'n auto geprogrammeerd richting sportpaleis...
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 25 Juni 2008, 22:54:47 »

nou...tis misschien nóg veiliger om gewoon de trein te nemen? lijkt mij veiliger...

toch veel mensen die onverantwoord achter het stuur kruipen op oudejaar....heb je daar alvast geen last van...en je kan je auto aan het station van Gent zetten  Smiley en ik dénk zelfs dat er op oudejaar éxtra treinen zijn  dus moet je ook niet tot 6-7h smorgens te blijven als je dat niet wil!

Tis maar een idee  Smiley

En ja, moet je je geen zorgen maken om je auto te parkeren want dat is niet altijd makkelijk, en dan nog op oudjaar, véél extra (zat) volk op de baan Smiley en trein kost geld, maar een auto rijdt ook niet voor niets hehe Smiley

Sorry alsk zeur maar kwou het toch maar even melden Smiley

ps Een feestje bouwen is leuk maar het moet ook leuk blijven dus toch maar ook veilig thuis geraken allemaal. Ik neem alvast het treintje :-) (maja, ik heb natuurlijk ook geen rijbewijs lol) maja Smiley

marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #51 Gepost op: 26 Juni 2008, 06:52:05 »

Ik heb ook maar direct kaarten gereserveerd Smiley. Vak 154, rij 8, ik geloof stoel 3 & 4 smiley2 Laat dat feestje maar komen

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 26 Juni 2008, 07:12:32 »

Ik heb maar vast vrij gevraagd! Smiley Ik hoop dat ik het ga volhouden tot 7u haha! Brede lach

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Simone
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 26 Juni 2008, 07:59:38 »

Leuk idee hoor, maar ik heb dan wel geen gezien, maar wil die dag wel gewoon graag bij mijn ventje zijn, dus ik ga er niet bij zijn die avond.

[/url
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 26 Juni 2008, 08:17:39 »

Ik ben ooit één keer met de trein naar het sportpaleis geweest en ik heb gezegd 'nooit meer'!
Niet voor de trein hoor, maar die tram/metro....dat was gewoon niet te doen van het volk.We moesten drie (!) kwartier wachten vooraleer we plaats hadden op de tram!
Nochtans reis ik graag met de trein, maar naar zo'n evenementen neem ik toch liever de auto. Dan heb je ook meer vrijheid wat betreft de uren van komen en gaan...
En als ik chauffeur ben, dan drink ik geen alcohol, 'k heb daar geen probleem mee!
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 26 Juni 2008, 09:26:38 »

Hehe, kheb mijn ticketje ook  Smiley middenplein uiteraard  Grijns
en ik heb alvast ook m'n feestneus al klaargelegd, dat ik die zeker niet vergeet  Grijns
Barbara
VanBinnen

Wat wil een vrouw? Wie is haar held vandaag?

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 26 Juni 2008, 09:28:59 »

OOooooohh, nu baal ik toch ook even.
Enkele jaren geleden zou ik niet moeten twijfelen: GAAN!
Maar ik vind ook dat ik dit niet kan doen. Ik kan al zelden oudjaar vieren met mijn ventje (owv zijn werk) en dus zie ik het niet zitten om mijn man en kindjes die avond alleen te laten.
Ik weet dat dat onbegrijpelijk overkomt voor sommigen (Kriske Knipoog), maar anderen zullen dat wel begrijpen.

Over 10 jaar, als mijn kindjes oud genoeg zijn, mogen ze dat nog eens doen! Dan ben ik zeker van de partij met heel het gezin.
Maar nu laat ik het - met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel spijt in mijn hart - toch aan me voorbij gaan...
***zucht***

petrake
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 26 Juni 2008, 09:35:16 »

ik snap al de mama's heel goed hoor Smiley ik denk dat ik ook thuis zou blijven, al was het met spijt in het hart Knipoog momenteel ben ik vrijgezel, maar moest dat tegen oudjaar veranderen... tja, dan is dat maar zo zeker Knipoog ik zou hem wel proberen te overtuigen om mee te komen, maar zo niet gaat het leven ook gewoon verder hè Smiley

xxxx
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #58 Gepost op: 26 Juni 2008, 09:38:34 »

Citaat van: Bietje op 26 Juni 2008, 09:28:59
OOooooohh, nu baal ik toch ook even.
Enkele jaren geleden zou ik niet moeten twijfelen: GAAN!
Maar ik vind ook dat ik dit niet kan doen. Ik kan al zelden oudjaar vieren met mijn ventje (owv zijn werk) en dus zie ik het niet zitten om mijn man en kindjes die avond alleen te laten.
Ik weet dat dat onbegrijpelijk overkomt voor sommigen (Kriske Knipoog), maar anderen zullen dat wel begrijpen.

Over 10 jaar, als mijn kindjes oud genoeg zijn, mogen ze dat nog eens doen! Dan ben ik zeker van de partij met heel het gezin.
Maar nu laat ik het - met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel spijt in mijn hart - toch aan me voorbij gaan...
***zucht***

hmm ja, over 10 jaar nog eens Smiley of gewoon élk jaar? hehe Smiley maja, heb er een nachtje over geslapen, en ik snap het wel ze Smiley hehe

vanaf nu gewoon vooruit kijken naar't feestje Smiley
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #59 Gepost op: 26 Juni 2008, 09:39:12 »

Waarschijnlijk ga ik nu ook weer veel commentaar op mijn dak krijgen, maar dan is dat maar zo!   Knipoog
Clouseau is mijn leven niet hoor!  Het is wel een belangrijk deel van mijn leven, maar mijn gezin is belangrijker en gaat dus voor!   Smiley  Zo simpel is dat...  (Voor mij dan toch!)   Brede lach

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: