Man man man wat een nacht, wat een nacht!!!
de beste oudjaar in heeel mijn leven

's morgens hier dikke paniek: ik voelde mij helemaal niet goed, maagpijn, misselijkheid
tzag er ni goe uit
maar ik wou gaan... doodziek of niet : ik moest en zou gaan...
Tegen de middag wast al veel beter, ook nog medicamenten genomen en ne hele apotheek meegenomen en dan vertrokken naar Aline... ( haar mama reed en ze had gevraagd om naar hun huis te komen)
om 13 u was ik bij hen en dan richting sportpaleis ( heel de weg aan 90 km/u)...
kweet ni meer juist wanneer we daar waren ma toen hebben we de metro genomen na de meir
daar wa geshopt
de kerstmarkt gezocht ( ma ni gevonden)
en dan terug richting de tempel van clouseau...
we moesten om 19 u in het restaurant zijn...
eerst nog verkleed in de auto, man man man wat een avontuur!!!

plots de voeten van aline naast mij

"shock"

en ik was zo blij dat ik mijn broek aanhad dat ik daar zat " jaa jaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

zegt aline haar mama: sebiet denken ze hier verkeerde dingen 1 jongen met 3 vrouwen in een auto LOL

Bon dan in onze partyoutfit en met onze zak make up in de hand na da restaurant!!
Twas superlekker: soep, koud voorgerecht, hoofdgerecht en dessert ( met gerookte zalm, krab, rivierkreeftjes, scami's, enz... mmmmm)
dan in de wc onze make -up en ons haar gaan doen en klaar waren we...
tegen 21 u waren we aan sportpaleis, deuren waren al open, maar zo weinig volk in vergelijking met crescendo
wel makkelijk... geen zo'n drukte om te lopen...
we stonden vanvoor aan het grote podium, rechts van de catwalk!!!!
man het was zo'n ZALUUUUUUUUUUUUUUUUUUG concert!!!!
Geamuseerd da ik mij heb!!! Ze mogen dit echt IEDER jaar doen!!!!

en met onze feestelijke glitterhoedjes aan... hehehe

en de confetti die we meehadden, toen ik thuis mijn kleren afdeed lag er nog een hele stapel

en toen koen het uur vroeg, ik schoon mijn horloge uitsteken... komt meneer wel kijken zeker LOL en khad dan nog mijn koen- horloge aan ook met die handtekening op die wijzerplaat... lachen da em moest doen

ma inderdaad ambetant volk man... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
die achter ons ook schreeuwen als geen één...
en iedere keer als koen passeerde een hele hoop seutjes die kwamen duwen om toch maar een handje van koen te hebben...
en al die mensen die op het podium kropen... grrrrrrrrrrrrrrrrr en da die inderdaad ni beschaamd zijn van 1 zag je heel haar slip

ge doe da toch ni...
die 1 heeft het zelffs 5 of 6 keer gedaan denk ik!!!
en dan na clouseau: REGIII
eerst ook ff chaos, die catwalk verdween in het podium, iedereen duwt daar plots om vanvoor te geraken...
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik had nog gezegd thuis: al ze niet " show me love 2008" spelen dan ga ik ni na huisXD
twas gewoon het eerste nummer!!!
Zaluuuuuuuuuuuuuuuuuuug
en dan op de catwalks gekropen: we wilden toch 1 keer op het podium van clouseau gestaan hebben
zaluuuuuuuug zicht heb je daar... met heel die mensenmassa rond ons

ook weer veel ambetante zatte mensen die dan perse met ons hoedjes op de foto wouden... en die wilden dak erbij stond
keb daar schoon ni aan meegedaan...
rond 5 uur zijn we na huis gegaan...
en om 7 uur lag ik in mijn bedje
man man wallen dat ik had gistern... ni normaal

en die champagne vond ik nu ook ni zo slecht zenne... viel goe mee...
Omg, twas super eh ;p.
Zo grappig in di auto voor de verkleedparty, kan ik er aan doen dat'k lange benen heb, wat niet altyd handig is :').
Maar twas echt SUPERavondje, met onze glitterhoedjes én bril :').
En kheb pas om 8u fzo geslape, kheb eerst nog gegete, een soort vn ontbyt xD.