het lijkt wel of sommigen vinden het spijtig....dàt vind IK raar

ik vind het gewoon een super idee

Trouwens, al die opmerkingen van 'moeten Koen, Kris en de muzikanten niet bij hun familie zijn?
Is ook de eerste keer dat daar commentaar op komt zenne...andere jaren zit ie op oudjaar al in de dakar! Maar daar zegt niemand wat van!
Ik denk dat Valerie en de andere vrouwen hun ventje liever 'missen' op oudjaar dan, in Valerie haar geval, 2/3 weken...
Ja spijtig voor onszelf, omdat we er omwille van gezin of ... niet bij kunnen zijn. Ik kreeg hier al direct als antwoord : je wil toch niet nieuwjaar zonder ons vieren of wat? Soms liggen de prioriteiten iets anders, of je dat nu leuk vindt of niet

Eneuh met oudjaar zit ie nog NIET in Dakar, vorig jaar stond hij in januari nog in SP voor Telenet....

het lijkt wel of sommigen vinden het spijtig....dàt vind IK raar

ik vind het gewoon een super idee

Trouwens, al die opmerkingen van 'moeten Koen, Kris en de muzikanten niet bij hun familie zijn?
Is ook de eerste keer dat daar commentaar op komt zenne...andere jaren zit ie op oudjaar al in de dakar! Maar daar zegt niemand wat van!
Ik denk dat Valerie en de andere vrouwen hun ventje liever 'missen' op oudjaar dan, in Valerie haar geval, 2/3 weken...
Ja spijtig voor onszelf, omdat we er omwille van gezin of ... niet bij kunnen zijn. Ik kreeg hier al direct als antwoord : je wil toch niet nieuwjaar zonder ons vieren of wat? Soms liggen de prioriteiten iets anders, of je dat nu leuk vindt of niet

Eneuh met oudjaar zit ie nog NIET in Dakar, vorig jaar stond hij in januari nog in SP voor Telenet....

Nou, afspraken moet je toch altijd maken? Jouw man zal vast wel eens wat doen wanneer dat moeilijk ligt voor jouw én omgekeerd, lijkt me volkomen logisch...maar gaat een relatie minder zijn omdat je elkaar op oudjaar niet zit?
Kan er mij iemand zeggen wat er speciaal is aan oudjaar? Kerst, dàt weet ik, en dat je sinterklaas viert met je kids, dàt begrijp ik vollédig en dat je wat met Pasen doet, snap ik óók, maar dat zijn échte feestdagen..oudjaar, kom zeg...
Trouwens, ik wil ni zeggen wat iemand wél of niet moet doen ofzo, maar je man kan óók met je meevieren he? Of niet? Dus eigenlijk pas jij je aan aan hém? Juist? Kan ook omgekeerd he...en een babysit vind je volgens mij altijd of zie ik dat nou écht verkeerd?
En ik bedoel, er zijn toch wel meerdere dagen op een jaar dat je kinderen na school in de opvang laat omdat je wat later moet werken, of dat je hen 's avonds bij de babysit laat omdat je als koppel wat wil gaan doen, wàt is in Godsnaam het verschil met oudjaar?
Er zijn zoveel mensen die apart uitgaan op oudjaar...ik ken zoveel koppels, bv als je dan uitgaat, de nene houdt meer van rock, de andere meer van 'foute' muziek en de andere meer van techno of r&b...ja, dan ga je toch ook apart?
Ach ja, het zal wel aan mij liggen hehe