|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 25 Juni 2008, 17:35:06 » |
|
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  Ik had eigenlijk al een uitnodiging voor een feestje, maar ja......... woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Als dat feestje beter is dan een avond feesten en dansen met Clouseau moet je maar naar dat feestje he  Tja maar ja ik kreeg net te horen dat ik mee MOET naar het Sportpaleis 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:12:31 » |
|
klinkt super hoor, maar voor mensen met kleine kinderen lijkt het me een beetje lastig. Op deze avond ben ik toch het liefste bij mijn gezin. Zou het toch een beetje vreemd vinden als ik in het SP sta te swingen, terwijl manlief noodgedwongen alleen thuis met de kinderen zit. Dus helaas, dit feestje gaat voor mij niet door!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Margo
In Stereo

Bij jou vind ik een plek waar ik mezelf kan zijn..
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:27:03 » |
|
Echt super leuk, heb gelijk een kaartje besteld!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:28:15 » |
|
Lijkt me inderdaad leuk. Maar ik ben het met jou eens hoor Femke. Ik ga hier ook niet heen. Ik kies dan toch liever voor mijn man en dochter. Zou inderdaad een beetje vreemd zijn om op oudejaar naar het SP te gaan en mijn man alleen thuis te laten. En ik vind het ook geen avond om mijn dochter naar een oppas te brengen. Ik blijf wat dat betreft ook lekker thuis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:56:46 » |
|
Blok 122 rij 6.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:03:10 » |
|
hee super zeg zit te kijken op teletiket maar krijg alleen slechte kaarten kan ik beter bellen dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:11:42 » |
|
't lijkt me echt super, maar ik kan het jammer genoeg niet mee maken. we zitten dan in de ardennen met het ganse gezin tzal dus voor een andere keer zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:13:29 » |
|
en wie weet of de vip kaarten goeie kaarten zijn? mijn man wil er 10 bestellen maar wil wel goed zitten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:41:54 » |
|
leuk !! maar wat een rare dag voor zo'n familiemensen als koen en kris op oudejaar een concert geven ? k vind het vreemd  Zeker nu de gezondheid van hun pa niet zo goed is je zou denken dat ze op zo'n dagen liefst zoveel mogelijk met de familie gaan doen maar ja , wie ben ik hé  ik moet niet denken in hun plaats zeker...
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:58:43 » |
|
ik wil ook gaan , neem mijn man wel mee dan !!! was het al maar december ! Ik verlang zoo naar concert !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 25 Juni 2008, 20:01:44 » |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH............ Ik kom hier bijna zot  .... Gelukkig moet ik gans de maand december niet werken  ... Maar denk dat ik toch misschien dan één concertje laat vallen  ( hoor mij nu begin helemaal van de kaart te geraken  ).... Kortom mijn kaartje voor 31 december is besteld.... 
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Eefjevt
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 25 Juni 2008, 20:03:55 » |
|
Ik neem mijn man gewoon mee... hij moest  anders zitten Kelsey en ik toch de hele avond zuur te kijken  Nee hoor, hij zei gewoon dat hij gezellig mee zou gaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 25 Juni 2008, 20:04:12 » |
|
Nou ik ga voor het middenplein! Normaal kies ik altijd zitten, maar zo'n lange avond dan ben ik liever toch wat in beweging. Ik kan niet zolang stilzitten, dan word ik onrustig  Dus doe mij maar middenplein. Dat gaan wel een paar moeie voeten zijn aan het eind van het feest! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eefjevt
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 Juni 2008, 20:06:42 » |
|
Nou ik ga voor het middenplein! Normaal kies ik altijd zitten, maar zo'n lange avond dan ben ik liever toch wat in beweging. Ik kan niet zolang stilzitten, dan word ik onrustig  Dus doe mij maar middenplein. Dat gaan wel een paar moeie voeten zijn aan het eind van het feest!  En ik ga meestal staan... maar dat ziet Herman niet zitten, en 't is waarschijnlijk een lange sta  Ach een eerste rij is ook niet verkeerd hé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 25 Juni 2008, 20:11:47 » |
|
Nou ja in elk geval tot half 2 en daarna zien we wel weer verder. Nu nog even vrij regelen want ik denk dat ik maar wat ga voorslapen die dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|