Veerle03
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 24 December 2010, 10:52:28 » |
|
"In Stereo" en "Close Encounters" vind ik persoonlijk de 2 minst goede. "In Every Small Town" vind ik wel ook een heel goede CD. Jammer dat ze er niet al te veel succes mee geoogst hebben in het buitenland, maar langs de andere kant, mocht het wél een groot succes geweest zijn, dan hadden we hier in België er minder kunnen van genieten om de mannen hier live aan het werk te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 24 December 2010, 11:15:41 » |
|
"In Stereo" en "Close Encounters" vind ik persoonlijk de 2 minst goede. "In Every Small Town" vind ik wel ook een heel goede CD. Jammer dat ze er niet al te veel succes mee geoogst hebben in het buitenland, maar langs de andere kant, mocht het wél een groot succes geweest zijn, dan hadden we hier in België er minder kunnen van genieten om de mannen hier live aan het werk te zien.
Ja zeg! Stel je voor! Dan hadden we steeds moeten 'wachten' tot ze weer eens in Nederland of België zouden gaan spelen! Dus ik vind het helemaal niet zo erg dat dat niet echt gelukt is in het buitenland en ik dénk dat zij dat ook niet erg vinden, achteraf gezien. het zal vast een fantastische ervaring geweest zijn voor hen en die hébben ze en die neemt niemand hen af, maar nu ja, nu hebben we hen dikwijls dicht bij ons  Close encounters ook niet goed Veerle?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veerle03
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 24 December 2010, 11:47:24 » |
|
"Close Encounters" vind ik niet echt slecht, maar ik vind het weinig vernieuwend, vooral door de nummers die vertaald zijn die op de vorige Nederlandstalige platen staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 24 December 2010, 11:53:33 » |
|
"Close Encounters" vind ik niet echt slecht, maar ik vind het weinig vernieuwend, vooral door de nummers die vertaald zijn die op de vorige Nederlandstalige platen staan.
Dat is dan weer wél waar, en de vertaling zijn niet echt geweldig, mààr ik vind de plaat wél een leuk geluid hebben  En 'Nathalie' blijft toch één van hun àllermooiste nummers en Heaven eigenlijk ook , maar ja, dat is ook een vertaling natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 26 December 2010, 12:41:25 » |
|
Ik ben niet zo'n fan van de laatste CD, maar live is dit heel anders natuurlijk en klinkt alles nog wel heel goed !
Maar het nummer waar ik elk jaar helemaal niet naar uit kijk is "heb ik ooit gezegd". Vond dit persoonlijk dan ook geen mooie afsluiter voor deze concert reeks *bloos*.
hier net hetzelfde, ik viel dan ook bijna achterover dat ze met "Heb ik ooit gezegd" afronden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 31 December 2010, 14:31:13 » |
|
Denk dat het Adrenaline is dat ik één van de mindere nummers vind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 31 December 2010, 16:12:14 » |
|
écht? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 31 December 2010, 21:01:59 » |
|
nogmaals...echt?? Da's juist een van mijn favorietjes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 1 Januari 2011, 01:03:59 » |
|
nogmaals...echt?? Da's juist een van mijn favorietjes! ik vind het een super nummer...ik wéét het, smaken verschillen...maar ik dénk dat ik àlle liedjes van Jan Savenberg goed vind! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 6 Januari 2011, 13:33:11 » |
|
nogmaals...echt?? Da's juist een van mijn favorietjes! ik vind het een super nummer...ik wéét het, smaken verschillen...maar ik dénk dat ik àlle liedjes van Jan Savenberg goed vind!  ik ook, al ben ik Louise wel heeeeel errug beu-gehoord! (behalve dan het muzikale einde!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 6 Januari 2011, 13:44:52 » |
|
maar ja, welk vind jij dan het 'slechtste' nummer Femke? je 'mag' er ook een paar geven hoor maar zo liedjes als 'zij kan me troosten...zzzzzzzz', 'samen, etc ja sorry...daar val ik van in slaap  en zo zijn er nog wel een paar dieptepunten, maar ik heb de indruk dat de meeste dieptepunten op het 'trio' oker-adrenaline-in stereo staan... wie zei hier ook alweer dat in stereo een kabbelende zeikplaat is? geen idee wie dat zei, maar het klopt als een bus ^^ op de laatste cd's, dus zij aan zij en vonken en vuur, heb ik geen enkel écht skipnummer, op vanbinnen en en dans ook maar 2...dus het gaat het goede kant op, al kunnen die cd's wat mij betreft niet tippen aan hoezo en ofzo, maar goed, dàt waren andere tijden ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 6 Januari 2011, 14:02:53 » |
|
nogmaals...echt?? Da's juist een van mijn favorietjes! ik vind het een super nummer...ik wéét het, smaken verschillen...maar ik dénk dat ik àlle liedjes van Jan Savenberg goed vind!  ik ook, al ben ik Louise wel heeeeel errug beu-gehoord! (behalve dan het muzikale einde!) Ik blijf Louise dan weer juist geweldig vinden 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 6 Januari 2011, 15:04:17 » |
|
Ja Louise blijft inderdaad een toppertje...en zeggen dat dat nummer al geschreven is eind jaren 70...1977 of 1978 dacht ik...dat nummer is gewoon 34 jaar oud ofzo maar is zooo zalig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 6 Januari 2011, 22:17:14 » |
|
Voor mij hoeft "Daar gaat ze" van mij niet meer zo op dit moment. Maar dat kan over een jaartje weer heel anders zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 7 Januari 2011, 09:29:20 » |
|
Voor mij hoeft "Daar gaat ze" van mij niet meer zo op dit moment. Maar dat kan over een jaartje weer heel anders zijn.
Ik heb dat ook erg lang gehad met 'Daar gaat ze", maar ik heb de indruk dat er sinds 'vorig' jaar meer schwung in dat nummer zit, Koen staat ook half te 'shaken' tijdens dat nummer, ik heb de liefde alleszins hérontdekt voor het nummer, maar ik snap je wél, ik heb het lang gehad. 2 van m'n favoriete nummers de laatste 'de laatste ronde' optredens waren daar gaat ze en heb ik ooit gezegd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|