|
Sonja
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 17 Juni 2009, 22:40:08 » |
|
Tis waar nighthawk het kan altijd erger  Of wat dacht je van Zij kan me troosten, Eenzaam hart.... IEKS!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 18 Juni 2009, 07:36:58 » |
|
"Heb ik ooit gezegd" vind ik echt niks. Ook de Engelse versie van Frank Sinatra (toch??) vind ik verschrikkelijk.
foei  hehehe 't is van Van morrison  (en idd niet echt geweldig  ) Oooooh ja, dat is het.... Cultuurbarbaar dat ik ben ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 18 Juni 2009, 20:50:03 » |
|
Tis waar nighthawk het kan altijd erger  Of wat dacht je van Zij kan me troosten, Eenzaam hart.... IEKS! vergeleken daarmee is Lala een tópnummer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 18 Juni 2009, 20:57:32 » |
|
Tis waar nighthawk het kan altijd erger  Of wat dacht je van Zij kan me troosten, Eenzaam hart.... IEKS! vergeleken daarmee is Lala een tópnummer  Je moest eens weten hoelang ik daarachter aan het zoeken was  En nu staat het ergens op een cdtje diep onder het stof 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 18 Juni 2009, 21:26:48 » |
|
Lala is leuk, puur uit sentiment. Maar ook uit meligheid! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 23 Juni 2009, 19:04:03 » |
|
Heel alleen, vind ik dan weer een slecht nummer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 13 Juli 2009, 06:41:36 » |
|
Heel alleen, vind ik dan weer een slecht nummer.
:O Heel alleen??? :O Die is zàààlig!!! enfin, smaken verschillen zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 13 Juli 2009, 07:12:57 » |
|
Wat ik ook een drama vind: Passie in de tour 2009 uitvoering. Bleeeeeh!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 16 Augustus 2009, 17:17:16 » |
|
Gisteren kwam ik Lala nog eens tegen. Los van het sentiment is het toch écht wel een heel slecht nummer haha. En Passie, ja, die mogen ze voor mij toch ook al eens beginnen skippen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 16 Augustus 2009, 19:12:31 » |
|
En Passie, ja, die mogen ze voor mij toch ook al eens beginnen skippen.
Graag, vooral als ze hem spelen zoals ze hem nu spelen.... IEUW!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 23 Augustus 2009, 21:24:06 » |
|
Gisteren kwam ik Lala nog eens tegen. Los van het sentiment is het toch écht wel een heel slecht nummer haha. En Passie, ja, die mogen ze voor mij toch ook al eens beginnen skippen.
Oneens! Het sentiment wint zeker van de slechte tekst! Zo zal paranoia ook nooit het predikaat slecht krijgen, enkel vanwege het sentiment. Van mij mag Nobelprijs onderhand eens geskipt worden. Eigenlijk een prachtig nummer, maar echt veeeeeeeeeeel te vaak gehoord! En datzelfde geldt idd voor passie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 23 Augustus 2009, 22:37:26 » |
|
Oneens! Het sentiment wint zeker van de slechte tekst! Zo zal paranoia ook nooit het predikaat slecht krijgen, enkel vanwege het sentiment. Van mij mag Nobelprijs onderhand eens geskipt worden. Eigenlijk een prachtig nummer, maar echt veeeeeeeeeeel te vaak gehoord! En datzelfde geldt idd voor passie! paranoia is ook gewoon een super nummer eh  die hoort meer thuis in het rijtje, wat is het beste nummer van Clouseau  net als Is dit het geweest & September bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 25 Augustus 2009, 21:24:15 » |
|
@Femke: ik zei dan ook: 'los van het sentiment' is het eigenlijk een slecht nummer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 26 Augustus 2009, 07:36:02 » |
|
ik vind lala echt niet zo extreem slecht hoor...luister eens naar 'ik vind je wel heel lief' of 'bedrog' of al die trage prul, dan is lala nog best okee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 26 Augustus 2009, 10:21:09 » |
|
Nou tekstueel verdient Lala nou ook niet bepaald een schoonheidsprijs.... dan hoort ie thuis bij al die prul die jij daar opnoemt  Maar ivm het sentiment en het aanstekelijke lalalalala blijft die toch gewoon leuk eigenlijk  Nog zo'n draak van een nummer: Zij kan me troosten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|