|
Tikry
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Juni 2008, 19:42:14 » |
|
wat is die achterkant misschien?  Wàààt?? Niet in huis dan?  Dit hangt hier te blinken boven mijn bed  ..  Laat mij eens raden ...'t begint met een K, en dan een R....... juist of ni?  (ikke ook ni in huis zenne  ) Ja.. en om ff te vervolledigen.. het is de schoonste, tofste, .. van de 2 gebroeders.. LOL Enfin ja.. Voor één keertje vind ik Koen zijn achterkant "mooi" LOOOLL 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni 2008, 22:09:50 » |
|
Dan ga ik voor andere;deze liedjes hoor ik allemaal graag,maar wat ik minder vind is vanavond ben ik bob. WENDY.S
Wat vind jij nog meer slechte nummers dan?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:30:54 » |
|
Ik ga voor 'bedrog'. 'Samen' vind ik ook wel een nummer dat ik niet graag hoor. Maar van de rest zijn er toch redelijk wat die tot m'n favorieten behoren. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:39:25 » |
|
nu zal ik bakken kritiek krijgen, maar d er is toch een liedje dat ik altijd door zal spoelen en da s " sterven op de planken "
k weet niet waarom maar dat nummer kan me maar niet boeien
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:42:08 » |
|
nu zal ik bakken kritiek krijgen, maar d er is toch een liedje dat ik altijd door zal spoelen en da s " sterven op de planken "
k weet niet waarom maar dat nummer kan me maar niet boeien
Ik skip dat nummer ook 9 op de 10 keer hoor. Ik heb er ook moeite mee om dat nummer te horen
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:58:27 » |
|
Hmmm dat vind ik werkelijk waar een subliem nummer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2008, 16:51:53 » |
|
ik heb gekozen voor 'ik vind je wel heel lief'... vindek samen met hoeveel is teveel echt ni goed! zap zap als dat langst komt :p en 'mooi' en 'over morgen' en nog andere liekes vind ik ni zo slecht ze.. maja smaken verschillen soms wel is!! Het belangrijkste is dat we de meeste liedjes van de Wauters-broertjes wel goed vinden, anders zaten we ni op dit forum eh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2008, 17:39:14 » |
|
Das "mooi" gezegd Slaaplachertje  Ik kan nu wel heel dom klinken, maar waarom staat "Samen" nu in het vetgedrukt in de lijst??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Juni 2008, 17:53:21 » |
|
bij mij staat dat niet vetgedrukt hoor 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2008, 18:04:04 » |
|
Das "mooi" gezegd Slaaplachertje  Ik kan nu wel heel dom klinken, maar waarom staat "Samen" nu in het vetgedrukt in de lijst?? Mss omdat je erop gestemd hebt..  Bij mij staat 'mijn keuze' ook vetjes.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2008, 18:24:37 » |
|
Hier idemdito 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2008, 18:47:14 » |
|
En hier ook 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Juni 2008, 18:51:20 » |
|
ahn, bedankt voor de informatie  Zo slim was ik nog niet  :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 19 Juni 2008, 18:17:09 » |
|
Ik heb ook wel enkele ander liedjes die ik niet zo mooi vind, en liedjes die hier tussen staan die ik heel mooi vind. Smaken verschillen é 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|