|
Mieke
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:01:42 » |
|
idem tickets voor aanwezig te zijn bij " singing bee "  en nog anderen ook - o.a. Mieke Wiehoeee  Thanx Brenda om aan mij te denken 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:08:13 » |
|
leuk ! zijn er dan toch nog kaarten te krijgen misschien ? k dacht sandrine er maar 2 kon krijgen ... Ilseke, linds ?? probeer anders ook nog vlug te boeken é  kleine forummeeting
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:43:09 » |
|
olé, ilseke en linds zullen ook terug van de partij zijn en Ilseke , ge weet wat ik heb gezegd é de boobies in de gips en laten signeren  dat zou pas mooi zijn in uw kamer 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:01:33 » |
|
Vickyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa zegde gij nu allemaal? *bloos*  en Ilseke , ge weet wat ik heb gezegd é de boobies in de gips en laten signeren  dat zou pas mooi zijn in uw kamer 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:05:57 » |
|
Merciekes hé Linds! Ge zijt een schatje! Allé, allemaal eigenlijk!  Maar enkel en alleen als je het echt ziet zitten om rond te rijden hé!!! Ge weet het hé!  olé, ilseke en linds zullen ook terug van de partij zijn
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:06:44 » |
|
hahahahaha Hanske zal u intussen al beter herkennen hé met uw wit koppeke hij zal zich niet vervelen deze keer zo"n zotte bende voor z'n neus ge moogt alle 2 binnen als Rino vdk 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:08:57 » |
|
We kunnen misschien ne blocnote meenemen en daar kunnen we zo dingen opschrijven voor als em zich verveelt!  Zot zijn doet geen zeer hé!!!  hahahahaha
Hanske zal u intussen al beter herkennen hé met uw wit koppeke hij zal zich niet vervelen deze keer zo"n zotte bende voor z'n neus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:01:05 » |
|
en....... nee karen zal er niet bij zijn moest je het u afvragen ze kan niet aanwezig zijn - die dag 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:21:07 » |
|
Karen mag gaan rocken 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 19 Juni 2008, 16:23:35 » |
|
Ilseke nauurlijk zie ik dat zitten om rond te rijden.....het ene plezier is het andere waard  We gaan er donderdag terug een lap op geven  ..... Maar ik ga donderdag toch voor het zekere wat dwielen in mijn kofferbak liggen  ......
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 Juni 2008, 16:55:07 » |
|
Dweilen??? Toch niet voor mij zekers?? Ik beloof dat ik me zal gedragen!!!!  Ilseke nauurlijk zie ik dat zitten om rond te rijden.....het ene plezier is het andere waard  We gaan er donderdag terug een lap op geven  ..... Maar ik ga donderdag toch voor het zekere wat dwielen in mijn kofferbak liggen  ......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 19 Juni 2008, 19:42:51 » |
|
allez, zijn er niet nog forummers die gaan ? ne keer de bandleden aanmoedigen é  t moet niet altijd voor koen en kris zijn dat we uit onze zetel komen  een kleine forummeeting we zijn toch al met een serieus bendeke om lol te maken Ilseke, Sandrine, Linds, Brenda, Mieke, Glendy en ikke  wie volgt ? d er zijn nog plaatsen denk ik, gewoon een mail sturen en het lukt
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 19 Juni 2008, 19:48:12 » |
|
Amaaaaaaaaaiii geestig, zo'n bende!  De Clouseau muzikanten gaan wéér wat zien, zeker?  Goe idee, Lins.. Voorraad dweils aanschaffen, t'Zal precies nodig zijn! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 19 Juni 2008, 20:47:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|