|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 18 Juni 2008, 09:03:11 » |
|
gips houden hé ilseke als ze hem eraf doen  in bewaring houden  Vraag anders of ze Hans zijn handtekening eruit knippen.....  Rust nog goed hé ... lekker met het beentje naar omhoog in 't zonneke...mmmm 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 18 Juni 2008, 10:34:06 » |
|
tuurlijk da ilseke  zeker niet om te lachen menens  houden zoals reeds gezegd - laten verluchten en voila een voet / handje van de hans allé ja ..... moest ik da hebben van de koen... ik zou dat houden zulle - niet twijfelen  zie dat ze hem wegsmijten en dan heb je er achteraf spijt van..... dan kan je hem niet meer terughalen zulle wel zeggen - voor ze hem opensnijden hé dat ze hem niet te veel kapot maken en dat ze niet........ stel je voor..... just door hans zen naam zagen  ooooooooooo vraag hem u mee -- en nadien kan je thuis zelf nog beslissen zou ik zeggen 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 18 Juni 2008, 17:35:02 » |
|
Ok dan... Ik zal er nog eens goed over nadenken... Maar ik vind het toch maar raar zene! Misschien da'k em dan toch bij hou...  En ik kan nadien nog altijd zien da'k hem weg doe hé!!!  Ik ben er nog niet helemaal uit zene!! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 18 Juni 2008, 17:50:24 » |
|
Je kan hem dan verhandelen op Ebay  Nee, ik zou hem ook houden.. dan heb je zoiets dat de rest niet heeft hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 18 Juni 2008, 18:56:45 » |
|
Niet wegdoen Ilse!!!! Wie kan er nu zeggen dat ze een gipsverband hebben met Hans zijn naam op  1 van de 3 aanwezige muzikanten staat me ook wel aan  Wanneer volgen er nog opnames? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 18 Juni 2008, 19:20:53 » |
|
Da's waar, ne gips is eens iets anders hé, maar voor de rest heb ik al zoveel handtekeningen van hem...  En ja, er volgen nog opnames, maar ik weet niet juist wanneer en of er nog plaatsen vrij zijn... Op de site van VTM staat er niets meer over...  Niet wegdoen Ilse!!!! Wie kan er nu zeggen dat ze een gipsverband hebben met Hans zijn naam op  1 van de 3 aanwezige muzikanten staat me ook wel aan  Wanneer volgen er nog opnames? 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 18 Juni 2008, 19:22:24 » |
|
En ja, er volgen nog opnames, maar ik weet niet juist wanneer en of er nog plaatsen vrij zijn... Op de site van VTM staat er niets meer over...  Mss contacteert Hanske u zelf wel.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 18 Juni 2008, 19:29:15 » |
|
Grapjas!!!!  En ja, er volgen nog opnames, maar ik weet niet juist wanneer en of er nog plaatsen vrij zijn... Op de site van VTM staat er niets meer over...  Mss contacteert Hanske u zelf wel.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 18 Juni 2008, 20:24:22 » |
|
whiehoeee, net bericht gekregen van sandrine dat ze op de valreep nog 2 kaartjes kon bemachtigen. en deze keer kan ik wel  Hans, Vincent en Herre ... here we come 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 18 Juni 2008, 20:32:22 » |
|
Super Vicky! Wanneer gaan jullie?? Amuseer jullie hé! whiehoeee, net bericht gekregen van sandrine dat ze op de valreep nog 2 kaartjes kon bemachtigen. en deze keer kan ik wel  Hans, Vincent en Herre ... here we come 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 18 Juni 2008, 20:35:22 » |
|
het is donderdagavond k zie het wel zitten spijtig dat we niet allen samen konden gaan hé volgende keer beter 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 18 Juni 2008, 20:36:56 » |
|
Niet van wakker liggen! Gewoon gaan en jullie es goed amuseren! Volgende keer zullen we allen nog es samen gaan! het is donderdagavond k zie het wel zitten spijtig dat we niet allen samen konden gaan hé volgende keer beter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 19 Juni 2008, 08:27:36 » |
|
whiehoeee, net bericht gekregen van sandrine dat ze op de valreep nog 2 kaartjes kon bemachtigen. en deze keer kan ik wel  Hans, Vincent en Herre ... here we come  Zijn er dan vandaag weeral opnames?
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 19 Juni 2008, 08:50:36 » |
|
hey , neen, is volgende week donderdag
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 19 Juni 2008, 09:34:58 » |
|
idem tickets voor aanwezig te zijn bij " singing bee "  en nog anderen ook - o.a. Mieke
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|