|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Juni 2008, 12:43:14 » |
|
@Ilseke : hoe ziet dat eruit zo'n hanStekening? 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni 2008, 17:45:49 » |
|
@Ilseke : hoe ziet dat eruit zo'n hanStekening?  Wel, onder andere zo:  De rest van de namen die er naast staan, hebben nu plots veel minder waarde...  Onderaan op mijn gips was nog meer plaats, maar Hans zei: 'Ik ga mezelf toch niet helemaal vanonder zetten zeker!' En hij heeft zijn naam dus maar tussen al de rest gezet!!! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Juni 2008, 17:53:29 » |
|
voila se weer n een wens van u die is uitgekomen Hanske op uw ne gips en nu wilt ge daar waarschijnlijk nooit meer uit hé 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Juni 2008, 18:02:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 Juni 2008, 18:03:12 » |
|
Onze 'wittekop' (Hans moest 2 keer zien voor hij me herkende!!!!  ) heeft een hanStekening op hare gips!!!!!!!  Hier gaat er eentje goed slapen!  Jeuj!!!  t'is juist.. Gij zijt nu ook 'ne witten'  Sùùùper! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 17 Juni 2008, 18:05:58 » |
|
voila se weer n een wens van u die is uitgekomen Hanske op uw ne gips en nu wilt ge daar waarschijnlijk nooit meer uit hé  Ja, super hé! Maar ik wil wel zo snel mogelijk uit de gips zene... 'k Heb me gisteren wel teveel geforceerd, en nu moet ik weer pijn lijden! Pfff! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 Juni 2008, 18:06:30 » |
|
Hehehe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:39:08 » |
|
gips houden hé ilseke als ze hem eraf doen  in bewaring houden 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:45:24 » |
|
Ik denk dat daar wel een geurtje aan gaat zitten...  gips houden hé ilseke als ze hem eraf doen  in bewaring houden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Juni 2008, 07:55:31 » |
|
als je da nu lang genoeg laat verluchten en een beetje fibrèze erin da komt wel goe zou toch leuk zijn, een been met hans erop 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2008, 08:23:21 » |
|
Ja, dat moet je toch houden hé ilseke  **** Wanneer wordt dat programma eigenlijk uitgezonden? Of loopt dat nu al op tv? En komen er ook bekende artiesten optreden? Of zijn het enkel de niet-bv's die moeten teksten aanvullen?
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2008, 08:26:50 » |
|
Allé, da's toch om te lachen hoop ik???  Ik zie mezelf dat nog niet houden zene!  als je da nu lang genoeg laat verluchten en een beetje fibrèze erin da komt wel goe zou toch leuk zijn, een been met hans erop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2008, 08:29:10 » |
|
Ik heb een aantal mensen horen zeggen dat het pas september zou zijn, dat het wordt uitgezonden...  Er waren spijtig genoeg geen andere bv's aanwezig...  Was anders wel leuk geweest moest Koen ofzo aanwezig geweest zijn!!!  Ja, dat moet je toch houden hé ilseke  **** Wanneer wordt dat programma eigenlijk uitgezonden? Of loopt dat nu al op tv? En komen er ook bekende artiesten optreden? Of zijn het enkel de niet-bv's die moeten teksten aanvullen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Juni 2008, 08:34:29 » |
|
Allé, da's toch om te lachen hoop ik???  Ik zie mezelf dat nog niet houden zene!  als je da nu lang genoeg laat verluchten en een beetje fibrèze erin da komt wel goe zou toch leuk zijn, een been met hans erop  neenee, niet om te lachen ;-) JE MOET DAT HOUDEN hihihi
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Juni 2008, 08:43:35 » |
|
idd  ik zou het ook zeker houden  hier ligt ook een gips van de broer die ooit zijn arm gebroken had en er staat helemaal geen speciale handtekening ofzo op dus  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|